lørdag den 1. januar 2011

December udfordring: Dag 27

En samling du har.



8 kommentarer:

  1. Imponerende og lækker samling ;O)

    SvarSlet
  2. Så flott! Riktig godt nyttår! Klem/ myr

    SvarSlet
  3. rigtig fin samling. de lækre alle sammen.

    SvarSlet
  4. Tak skal I have. Jeg er også meget glad for alle mine papkufferter :-)

    SvarSlet
  5. Ej - hvor fedt! Jeg troede, jeg var den eneste, der samler på disse kufferter. Uh - du har nogle lækre nogen. Dem med fuglene er jeg specielt vild med, og også alle dem med en anden farve håndtag, og babuskaerne og......
    :-) Sejt. Jeg køber i søstrene Grene. På nuværende tidspunkt har jeg i 18 forskellige farver og så en del med lidt mønster på. Dine er sikkert købt i Tyskland. Må jeg være så nysgerrig at spørge, hvor man kan købe dem dernede?
    Kan kun finde ud af at kommentere som anonym. :-)
    Lone

    SvarSlet
  6. Hej Lone.

    Jamen, kan man andet end at elske de her papkufferter? ;o)

    Mine er fundet sådan lidt rundt omkring. Dem med fuglene er fra Sebra, den med babuskaer er en gave, nogle er fra Søstrene og dem med farvet håndtag er købt på en eller anden amerikansk hjemmeside, som jeg desværre ikke kan huske.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Tak skal du have Ulla for at tage dig tid til at svare mig. :-)
    Uhhhhhhh - det er en farefuld færd fyldt med fristelser, jeg er ude i. Havde ikke selv tænkt på at kigge efter kufferterne på nettet, men det har jeg gjort nu. Kan slet ikke bestemme mig. Det bliver dyrt. ;-)
    Hvis jeg en dag får taget mig sammen til at tage billeder af mine kufferter, skal jeg sende et til dig, hvis jeg kan finde ud af det. Igen tak - jeg er ny læser på din side.
    Lone

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.