søndag den 2. januar 2011

Dåbsforberedelser


Til Alfreds dåb havde jeg lavet perleplade bordkort. Jeg overvejede om stjernerne skulle være grønne, brune, gule eller orange, men endte med at gå back to basics og lave dem lyseblå,
 Til de 11 børn der var med havde jeg lavet krea godteposer fyldt med papir, farver, små malebøger, små klistermærkehæfter, runde farvede labels og piberensere. Nok til mange timers aktivitet. Sådan en barnedåb, hvor de voksne bare sidder og snakker kan jo i børnehøjde godt blive lidt langtrukken og kedelig ;o)

8 kommentarer:

  1. Ulla for fiden, hvor ser det hyggeligt og børnevenligt ud! Gid flere var som dig!

    SvarSlet
  2. Jeg håber I havde en skøn barnedåb. Sikke en god idé med de børne-krea-poser, helt genialt!

    SvarSlet
  3. Hej smukke..

    ihh vi er SÅ kede af at vi ikke kunne komme .. GODT vi lige fik set hinanden inden :O)
    Han er sgu en lækkermås ham Alfie - og du en TOTAL overskuds mama ... vidunderligt!
    Klem
    Mette

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det en god idé med sådan en kreapose!! Den er hermed hapset!!

    TILLYKKE med guldklumpen!
    Og tak for den fine kjole du har sendt mig :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Sikke fine forberedelser, Ulla. Og super idé med børne-kreaposerne. Jeg havde selv tænkt at lave små slik børneposer til Alvins navnefest - har faktisk allerede indkøbt de fine stribede poser fra Minimega. Men det er da en endnu bedre idé at smide krea-sager deri, så de små har noget at hygge med!
    Tak for inspiration!

    SvarSlet
  6. Meget lækkert og hvilken idé med krea-børneposerne - dem vil jeg da lige lave efter til min datters navngivningsfest her i januar!

    SvarSlet
  7. Onkel Anne altså, hvor er du sød :-)

    Julia, vi havde en skøn barnedåb, selvom vi måtte undvære Hausfrau cupcakes ;o) Vi fik en lækker tiramisu istedet - den faldt i god jord hos både voksne og børn.

    Søde Mette, ja det var så ærgerligt I ikke kunne være med til at fejre lille Alfie, men to ud af tre barnedåber er jo egentlig også ret godt klaret :-)
    Håber vi ses i Kbh i starten af februar!

    Mia, tak tak - og du hapser bare løs ;o)

    Louise, selv tak da :-) Håber I får en dejlig navnefest.

    Mille, dejligt at jeg kan inspirere. De kreaposer var en kæmpe hit til Alfreds dåb. Jeg ønsker jer en dejlig navngivningsfest.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Hejsa..
    Undskyld jeg er lidt nysgerrig - men hvor har du fundet de fine små brune poser, og de herlige runde klistermærker.. Synes alt det jeg finder til formålet er med masser af farver, underlige kanter og alt for mget tingeltangel.. :-/

    Mvh Malene

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.