mandag den 13. december 2010

Vinderen af Uglen.

Uj, hvor er det nemt med en giveaway, når hver kommentar tæller for ét lod!
Jeg har nemlig derfor kunnet bruge denne maskine til at trække den heldige vinder. Det var dejligt ligetil (og det er den der vil blive brugt fremover!) :-)

Den heldige vinder af Pudetrækket fra Soft Gallery blev Lone, som skrev kommentar nummer 72:

Den er bare SÅ lækker! Er vild med Soft Gallery - ville elske at eje denne pude!


Tillykke til dig, Lone - nu ejer du den :-) Jeg har sendt dig en mail.

....og tak til alle jer der ville være med. God mandag aften!

3 kommentarer:

  1. Øv, der var jeg for hurtig på tasterne. Jeg skulle nok nærmere have ventet til at 71 andre havde nået at skrive en kommentar først. ;o)

    For puden er godt nok fin!

    SvarSlet
  2. Lone - du er et heldigt asen Ü Tillykke herfra !

    SvarSlet
  3. Juhuuuuuu!!! Hvor er jeg bare glad - tusind tak! Jeg har lige sendt dig en mail med min adresse. God jul allesammen:-) Hilsen Lone

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.