onsdag den 1. december 2010

Verdens mindste chokoladekalender

Chokoladekalendere er aldrig rigtig noget jeg har gjort mig i. Jeg har aldrig selv haft én som barn og mine børn heller ikke.
Men se lige her hvad jeg fik tilsendt sammen med noget legetøj jeg havde købt på en tysk webshop.
Arhmen, de er da søde, hva!


Ungerne blev selvfølgelig glade for dem og trykkede allerede inden morgenmaden deres første lille chokoladeknap ud - ja, det er vel december :-) Der har generelt været gang i julekalenderaktiviteten på denne første decemberdag.


Og ham her står ude på terrassen og venter på at komme ind i varmen og blive pyntet imorgen.

3 kommentarer:

  1. Det er altså en dejlig måned :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den er fantastisk! Fuld af hygge, krea, kærlighed og masser af forskellige begivenheder for børnene både hjemme og i børnehaven :-)

    SvarSlet
  3. Det var en kjempesøt julekalender;)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.