onsdag den 22. december 2010

Kvalitetstid i Smilets By


Igår havde jeg en mor-søn dag med Rasmus. Kun os to dragede vi fra forstaden ind til Århus, hvor vi juleshoppede, spiste lækker sushi og sluttede af med fantastisk Pinocchio forestilling på Århus Teater. Nej, hvor var det bare hyggeligt og tiltrængt med lidt kvalitetstid for ham og mig. 
Alfred hyggede sig, pludrede og charmerede hjemme hos Mormor, imens Bertram var i Randers Regnskov med Farmand og Bedstefar. 
En dejlig dag for alle drengene hvor de hver især fik ekstra meget opmærksomhed og alenetid. Noget der jo ikke hænger på træerne i en familie med tre børn.

10 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det bare skønt! Hvordan var Pinnochio? Glædelig jul til dig og dine kære, søde Ulla :)

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt billede af jer. I stråler jo!

    SvarSlet
  3. Åh, det smukke loft, i det teater har jeg arbejdet i 10 år!
    Det må ha været skønt ,ed en tur til Århus!
    Helle.

    SvarSlet
  4. Julia, det var en helt forrygende forestilling! Rasmus var komplet opslugt hele vejen igennem. Flot visuel og virkelig gode skuespilpræsationer. Meget anbefalelsesværdig :-)
    Også glædelig jul til dig, kæresten og baby Otto :-)

    Tak, Onkel! Vi havde det også strålende! ;o)

    Helle, ja det er så smukt det loft. Rasmus lagde mærke til det med det samme vi havde sat os. Se mor - der er fugle i loftet :-) Det er dejligt at være hjemme i fødebyen - altid dejligt at være tilbage på besøg!

    SvarSlet
  5. Det er så deilig med kvalitetstid med ett barn av gangen! Og så tror jeg barna også husker slike stunder. Alene med mamma eller pappa.

    Herlige bilder. Ser ut som om dere hadde deg superfint i dag!

    klem

    SvarSlet
  6. Det lyder som en skøn dag - for jer alle sammen!

    Rigtig glædelig jul... :o)

    SvarSlet
  7. Det er da bare for skønt..Lækkert med noget rigtig kvalitetstid. Så er i kommet hjem til Dk kan jeg så regne ud ;O)
    I er ihvertfald kommet på det rigtige tidspunkt med al den sne.
    Hvor er det spøjst du også kender min bror. :O)
    Rigtig glædelig jul til hele familien. Kh. Susan

    SvarSlet
  8. Fantastisk god idé. Hvorfor har jeg ikke tænlt på det noget før??? Men jeg tager idéen til mig.

    Og det ser ud til at I har hygget i stor stil.

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Det lyder skønt med en dag for bare mor og søn! Og dejlige billeder :)

    Hvor er det et fantastisk loft i det teater!

    Ønsker dig og dine en glædelig jul!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.