fredag den 31. december 2010

Hvilken fantastisk overraskelse.....

....at komme hjem til.


Da vi igår kom hjem fra juleferie i Danmark og tømte vores postkasse fik jeg en helt vidunderlig overraskelse.
I postkassen lå nemlig en pakke med det sengetøj jeg har drømt om længe og for nyligt søgte efter her på bloggen.
Jeg er komplet i gulvet over både den søde tanke og gavmildheden!! Wauw! Tænk at et menneske jeg slet ikke kender har lyst til at glæde mig på den måde.
Tusind tak Karina og tusind tak til din mor for at give min lille Alfred mus det skønneste sengetøj at sove i. Jeg er SÅ glad for det og det vil i den grad blive værdsat her i Lullaby-hjemmet!

Se lige hvor fredfyldt Alfred her sover med sine lækre brune retro elefanter ;o)

5 kommentarer:

  1. Sikke en skøn overraskelse at komme hjem til :) Hvor er det sødt af giveren!

    Og hvor er det fint med yndlingssengetøjet og din smukke lille dreng, der sover fredfyldt!

    Ønsker dig et godt nytår! Her er drengene ude at se på fyrværkeri, mens mor tager sig en pause foran computeren ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Ulla. Hvor fedt og vildt sødt at du fik det foræret.
    Håber I havde en smuk barnedåb..kommer der billeder?
    Godt nytår

    KH Mia

    SvarSlet
  3. Mirjam, ja det var da bare lige verdens bedste forsinkede julegave. SÅ sødt!

    Også rigtig dejligt nytår til dig og dine. Håber alt er godt med graviditeten - det bliver jo 2011's højdepunkt for jer :-)

    Vi fejrede nytåret stille og roligt alene herhjemme. Fik da lige set en enkelt raket ud af soveværelsesvinduet inden vi gik i seng ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Mia, ja jeg er bare SÅ glad for det!!
    Vi havde en super dejlig barnedåb for lille Alfred, og jeg skal nok poste billeder her én af dagene. Synes jeg er lidt bagud med blogindlæg, så I bliver bombarderet nu ;o)

    Godt nytår til dig også!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Vores nytår var også ganske stille og roligt - vi var bare os tre :)

    Ja, det bliver årets højdepunkt med babyens ankomst. Alting går fint indtil videre. Vi skal til scanning i morgen, så det er jeg MEGET spændt på.

    Hav en god dag :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.