søndag den 12. december 2010

Hjerternes fest




Her er mit bidrag til Hjerternes fest. En halsedisse til børn i vintagestoffer med gult velour på bagsiden, en skøn flagranke og en nederdel str. 6 år med hjerter på selvfølgelig :-)

Jeg er helt i himlen over dette fantastiske initiativ som Trine og Marina har taget! Fantastisk når folk viser deres store hjerter og tænker på andre mennesker på sådan en gavmild måde.  Fantastisk at det er blevet så stort og at gavebunken og pengebunken bare vokser og vokser. Det kommer virkelig til at betyde en forskel for mange familier der ellers ikke havde råd til at holde jul. SÅ flot!!

Jeg har da også lige købt mig en håndfuld lodder, for hold dog op nogle lækkerier man kan løbe af med :-)

5 kommentarer:

  1. Det er et helt fantastisk initiativ - og så utrolig flot at så mange bakker op omkring det! Og tænk lige på, at løbe afsted med sådan en bunke gaver?! Det ville være vildt! Det er i øvrigt nogle rigtig fine ting du har doneret, Ulla.

    SvarSlet
  2. ÅÅååå, färgglatt å härligt den ljuvliga tapeten f¨ån ferm living, kommer snart till min butik =)=) Då ska jag ha den hemma oxå =)=)

    Kram josse

    SvarSlet
  3. Så flinke dere er!Og oh my god så fine ting du lager....

    SvarSlet
  4. Vi er så glade og lykkelige over al den gavmildhed og kærlighed der er i bloglandia for du har ret det er nogle helt vilde gavebunker, meget større end vi havde kunnet drømme om.

    Tak for dine fine gaver, for dine donationer og for lovelink. Det betyder alt sammen meget.

    SvarSlet
  5. Jamen, altså - selv tak Marina. Det er med største fornøjelse jeg bidrager! Synes bare I er så seje at I har stablet det hele på benene, og hvor er det bare fantastisk at der er blevet samlet så meget ind. Ih, hvor det glæder mig helt inderst inde:
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.