mandag den 20. december 2010

December udfordring: Dag 20

Et billede der får dig til at smile.



20 kommentarer:

  1. God morgen.
    Det kan jeg godt forstå. Det er rigtigt godt.
    Tina :-)

    SvarSlet
  2. Super fint billede! Det fik også mig til at smile:)

    SvarSlet
  3. første tanke wow en flot kjole anden tanke øhhh ikke den mest praktisk kjole at gøre det på/med og kan man det hehe.... er det din brudekjole eller ???
    så ja jeg fik også et smil på :)

    SvarSlet
  4. Go' morgen,

    Sikke en start på dagen :)
    Det billede kan få mig til at smile hele dagen.

    Ha' en dejlig dag.
    Lonni

    (og smilet bliver da ikke mindre når det ord jeg skal bekræfte min google-identitet med er vapik :D) Okay, jeg er lidt plat fra morgenstunden...

    SvarSlet
  5. :)
    Vilken fin bröllopsklänning du hade.

    SvarSlet
  6. Det fik også mig til at smile fra morgenstunden af - tak for dét! :o)

    SvarSlet
  7. Hi hi.. Ja, smilet fik det også frem hos mig :-)

    SvarSlet
  8. Hi hi - superfint billede Ulla :) Varme julekram fra Viborg

    SvarSlet
  9. Skønt billede!:)
    Også smil fra - for det er bare ikke verdens nemmeste ting at toilettere med et fint hvidt skrud på.;)
    Håber I er kommet godt til det kolde DK..
    KH Anne

    SvarSlet
  10. Fantastisk tyldrøm...

    Og sjældent har et toiletbesøg set så sobert og tækkeligt ud! Det fik i hvert fald smilet frem på mine læber...

    SvarSlet
  11. Merry Christmas!!
    New Year's 2011 Fireworks Celebrations Around the World
    http://fireworks2011.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Gorgeous dress... but a tad hard to use the loo in it! Hey a little privacy too! lou x

    SvarSlet
  13. Toilet eller ej, hvor er du smuk ! :o)

    SvarSlet
  14. FANTASTISK ULLA *ROTFLMAO*....(og så krydser man altså bare fingre for at man ikke får racer-røv sådan en dag:-)

    Du ser vidunderlig ud - også på skålen

    kram

    SvarSlet
  15. For dælen da Ulla, du kan få et lokumsbesøg til at se flot ud.
    Okay, nu er det også et lokum med boblebad, men alligevel ;-)

    Skønt billed!

    SvarSlet
  16. Hvor er det fint, må give dig ret i at det bringer smilet frem ;)

    SvarSlet
  17. hahahahhaahha hvor godt:)
    tak for et fedt smil her til aften:)det er noget af en toiletpapir-reklame du leverer...

    SvarSlet
  18. Det ligner en udfordring af de store...thi hi hi

    SvarSlet
  19. Haha, fantastisk billede! Og fantastisk kjole :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.