søndag den 19. december 2010

December udfordring: Dag 19

Dine kælenavne og grunden til at du har dem.





Ullabulla og Ulsen er jo finurlige ordlege med mit navn, og det kaldes jeg i flæng af både veninder og min egen mor (Ulsen)

Hat er Bo's bidrag, og det er stort set alt han kalder mig. Jeg har ingen anelse om hvorfor, men han er kendt for at finde på underlige kælenavne til alle han kender. Tror det var noget med at hat rimede på skat, og hvorfor så ikke kalde mig hat?

Betsey er min søde ven Peters påfund, og det startede engang i New York, da vi var ude at shoppe efter stilletter til mig. Inde i Barneys faldt vi over en designer der hed Betsey Johnson og så hed jeg ellers det resten af ferien, og den har hængt på mig lige siden :-)
Billedet er i øvrigt taget i New York af Peter imens jeg lige testskører en pickle.

Min barndomsveninde og jeg er TOSSEDE med Friends og kan stort set ikke have en samtale uden der på et eller andet tidspunkt (eller ti) dukker et Friends citat op. Det er også hende der har givet mig kælenavnet Monica. Vist noget med at jeg er lidt en kontrolfreak der ofte gerne vil have tingene på min måde - det kender jeg ikke noget til!?!  
Bo er hoppet med på vognen og jeg får også et "ok, Monica", hvis jeg lige er lidt for frisk med mine organisatoriske tendenser. Jamen, hvad kan jeg sige..... jeg har mine systemer. Han har i øvrigt af selvsamme veninde fået tildelt navnet Chandler. Sammen lyder vi under navnet Mondler.

2 kommentarer:

  1. Sidder med Lærke (4 år) på skødet og blogsurfer....kommer til din blog og til dette billede udbryder Lærke " Det er min gamle døde oldemor"...Jeg beklager på min datters vegne, smiler lidt og bliver nødt til at skrive at jeg nyder din blog og dine lækre fotos! (og at der ikke er meget oldemor over dig...;-) )

    Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle.

    Hi hi, jamen der jo en første gang for alting, og nu er jeg så blevet sammenlignet med en oldemor ;o)

    Tak for de søde ord om min blog og rigtig god jul til dig :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.