onsdag den 15. december 2010

December udfordring: Dag 14

Et billede af dig og din familie.


familiebillede...hmm, det er jo et vidt begreb, men her er i hvert fald et hvor jeg er fotograferet sammen med to meget betydningsfulde kvinder i mit liv. Min dejlige mor og min 92 årige elskede farmor.
Billedet er fra sommeren 2004, og Rasmus er her bare en lille prut på 2 måneder. Hold op hvor går tiden hurtigt. Meget er sket siden dengang. Rasmus har nu to lillebrødre og vi er imellemtiden flyttet fra Danmark til Tyskland, men de to kvinder..... dem har jeg endnu!

6 kommentarer:

  1. 3 dejlige, skønne og kønne quinder og en dejlig lille baby.

    Rigtig godt billede.

    Glædelig jul og godt nytår.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. Sikke et fint billede og nogle smukke og glade kvinder...

    SvarSlet
  3. SÅ forstår jeg. Det ligger altså i generne - altså de smukke træk!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.