mandag den 13. december 2010

December udfordring: Dag 13

Dit celebrity crush.


I mine yngste teenage år var jeg komplet skudt i ham her - selveste The mussels from Brussels.
Det var dengang i de tidlige 90'ere, hvor det da slet ikke trak ned at man præsterede at bære en fesen lærredsbuks trukket godt op i klokkeværket og spændt stramt til i taljen(!) med et fletbælte. No no - på ingen måder sært!

Mit Jean Claude crush er bestemt ikke noget jeg er stolt af - men det er bestemt noget jeg griner af.....og det er endnu mere noget min bedre halvdel griner af. Faktisk hører jeg ikke så sjældent for det.  Jeg skulle fandeme aldrig have fortalt ham det ;o)

11 kommentarer:

  1. Ha ha, det er ret sjovt;) Må (desværre!) erkende, at jeg har haft samme smag...

    SvarSlet
  2. Jeg er helt med ;) Min mand griner også af mig, hver gang han ser ham...

    SvarSlet
  3. HAHAHAHAHAHA, hvor mega grineren, Ulla! Hæhæ, ja, ham husker jeg skam også!

    SvarSlet
  4. Ham kan jeg med stolthed i stemme sige, at jeg aldrig har syntes om (pudser glorien).

    Men så har jeg holdt af så mange andre pinlige gutter... :)

    P.S. Hvor HAR du ret omkring lærredsbuks og flet-bælte! LOL!!

    SvarSlet
  5. Ha ha ha, du drømmer ikke om hvor mange (dårlige) aktion vhs'er jeg havde med den mand. Hvad tænkte man dog på ;-)

    SvarSlet
  6. Ja ja, jeg var vild med John Travolta i hans danse dage - det er godt nok heller ikke noget jeg praler med. Men det er dog ikke så slemt som Van Damme ;-)
    I dag holder jeg mig til George Clooney :-)

    SvarSlet
  7. Åhhh ja, den kære Jean Claude.. Ham var jeg også total væk i. Fik endda engang et billede tilsendt med autograf på, fnis...

    SvarSlet
  8. Muahahahahhaha....og mere muahahahahahaaaaaa - jeg kan lige se ham i omgang mandestrip, forsøge at gøre nasty, småkinky og så afgjort usexede tricks med sit fletbælte...men først af med den fesne kakki-buks (som til anledningen naturligvis har velcrostrips i sidesømmen) - hva' så Ulla, bist du geil???

    SvarSlet
  9. Anne, Maria og Lone Rose: TAK fordi jeg ikke er alene ;o)

    Britta: Du har ret - det er slet ikke så slemt som Van Damme :-)

    Ria: De pinlige mænd hører jeg gerne om - frem med dem ;o)

    Trine: Åh, hvilket billede du skaber på min nethinde! Ich bin über geil! ;o)

    SvarSlet
  10. *ha ha* Ulla "faldt" lige over dette indlæg.... Tænker at et lignende sagtens tåler dagens lys igen :)
    kh

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.