søndag den 12. december 2010

December udfordring: Dag 12

Hvordan fandt du Blogspot og hvorfor blogger du?


Jeg har blogget siden oktober 2008, og jeg startede dengang bloggen som en forlænget arm til min webshop. For at vise mennesket og hverdagen bag Lullaby. Sidenhen er det blevet min kreative legeplads, et socialt netværk, yndlings tidsfordriv og et sted jeg finder og giver inspiration.
Jeg bor hernede i Tyskland og arbejder tilmed hjemme, så jeg har ingen daglig omgang med andre mennesker. Derfor er det rart at have et sted, hvor jeg kan sniksnakke med andre kvinder om løst og fast og ingenting. Om krea, børn, følelser, hverdag og en masse andre af de emner som vi kvinder kan snakke uendeligt om, og som vores mænd sgu bliver sådan lidt trætte i hovedet af, at skulle lytte for meget til :-)


Jeg er ualmindeligt glad for at så mange har lyst til at følge med. Det bliver jeg bare helt glad og stolt af - sådan helt ind i kernen!
Dette er så måske en kærkommen lejlighed til at spørge: Hvorfor læser du med og er der noget du gerne vil høre mere om eller se mere til i år 2011?

14 kommentarer:

  1. That's exactly what a blog's for!

    And yours is one of the prettiest ones.

    SvarSlet
  2. Thanks so much! It means a lot to me :-)

    SvarSlet
  3. Hej Ulla,
    Jeg læser med fordi du inspirerer i farvevalg, sammensætninger og med idéer. Du viser de kreative ting, og de lidt mere private ting, så man får en del af historien om dig. Det synes jeg er rigtig interessant og spændende.
    Du skriver med humor og deler ag din hverdag.
    Tak :-)
    Kh Stine.

    SvarSlet
  4. Det var vel nok sødt skrevet, Stine. Mange tak :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Tycker att din blogg är helt underbar med alla vackra bilder! Blir glad varje gång jag ser den. Blir lite avundsjuk också på alla dina fina tyger.

    SvarSlet
  6. Jeg læser med fordi din blog sprudler af liv, kreativitet, personlighed, hygge, skønne billeder. ALTID en fornøjelse at kigge ind. Du er sgu en himmelsk blogger ulla - Jeg er helt afhængig af Lullaby & La La....hi hi..

    SvarSlet
  7. Hej Ulla
    Jeg læser med fordi jeg ikke kan lade være.
    Jeg håber på mere at det samme i det nye år og mange flere frem over. Du inspirerer og får smilet frem.
    TAK
    KH Laura

    SvarSlet
  8. I love your blog because of is colourfulness and the photo's. I'm also a mother of 3 boys and like lots of colous for them and myself.
    Nice to look at your blog.

    SvarSlet
  9. Hej Ulla,
    Jeg læser med fordi du inspirerer med dine smukke billeder, farver og kreationer. Og så elsker jeg at se billeder, og høre små historier, om dine lækre drenge :-)

    SvarSlet
  10. Som Laura læser jeg med fordi jeg ikke kan lade være. Elsker dine farvestrålende kreationer og sammensætninger - du er stor inspiration Ü At se der også er en 'helt almindelig' kvinde bag, der også har en hverdag med alt hvad det medfører er bare dejligt. Du får mig tit og ofte til at trække på smilebåndet Ü

    SvarSlet
  11. Åh, hvor er i bare for skønne, altså!!
    Tusind tak for de søde ord
    Kram til jer ;o)

    SvarSlet
  12. hej
    læser med da jeg synes at det er meget inspirerende, om det er kreationer, drengemode, legetøj, WWW. sider eller indretning. Synes at du har go veksling imellem dine indlæg, og det gør det jo endnu mere spændende at kigge med. Og glæder mig til fortsat at følge med :-)
    Mange hilsner Louise

    SvarSlet
  13. Jeg læser med Ulla, fordi jeg elsker din stil og dine designs :-)

    Og når du nu selv spørger hvad man gerne vil læse mere om... hmm.. måske noget mere om bolig. Eller om mad. Jeg ved jo her fra bloggen at mad er en interesse for dig, så det ville jeg da rigtig gerne læse mere om. Tænker jeg også på den front kunne blive inspireret af dig.


    KH Maria

    SvarSlet
  14. Louise: 1000 tak for de søde ord :-)


    Maria: Tak du søde kvinde! Bolig og mad - you got it! Ja, så vidt jeg husker det så har du aldrig pralet af at være en ørn i et køkken. Jo, måske lige en enkelt gang her for ikke så længe siden.
    Thumps up til dig - du skal sgu nok blive en rigtig madmor! ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.