tirsdag den 7. december 2010

December udfordring: Dag 07

Et billede af dig og din nærmeste ven.


Det blev to billeder af mine to bedste veninder.

Til venstre er det min barndomsveninde, som jeg har kendt i mere end 20 år. Hun er som en søster for mig. Billedet er taget i en yellow cap i New York maj 2009.

Til højre er det min veninde siden gymnasietiden. Vi gik ikke i klasse sammen men havde alle vores valgfag sammen. Det var kærlighed ved første øjekast i biologilokalet ;o) Vi klikkede med det samme og har været veninder lige siden. 
Billedet er taget på Sticks'n Sushi på Frederiksberg marts 2009. 
På fredag kommer hun i øvrigt på forlænget weekend hernede sammen med sin kæreste og deres dejlige lille søn på 4 måneder. Om jeg glæder mig? Ja, det tror jeg nok!! YAY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.