lørdag den 4. december 2010

December udfordring: Dag 04

Et billede jeg har taget.


Billedet er taget kl. 5.21 om morgenen på min bryllupsdag. Det er udsigten fra vinduet i bryllupssuiten på Dragsholm Slot - I ved, der hvor Mia står og danser riverdance i nylonstrømper og bh i et afsnit af Klovn.

Hvis der er nogen derude der ikke kan huske hvordan vejret var i begyndelsen af juni 2009, så skal jeg her komme med en reminder. Det havde pisset ned i stænger i 12 hele dage og nætter, vores sommerhus stod under vand og det var koldt som om det var oktober vi befandt os i. Vores bryllup skulle stå lørdag d. 13., og jeg lavede ikke andet hele ugen op til end at tjekke vejrudsigter - rigtig mange vejrudsigter!!!

Fredag eftermiddag d. 12. juni, kørte jeg så fra vores sommerhus i Rørvig afsted mod Dragsholm slot sammen med min bedste veninde, for at tilbringe en hyggelig sidste aften som ugift kvinde. Termometeret i bilen sagde 13 grader, det piskede med regn mod ruden, og det var bare gråt gråt gråt udover marker og enge!

Vi havde den hyggeligste aften med gourmet middag i slottets restaurant, tøsesnak og velvære i stor stil! Jeg havde set i vejrudsigten at det skulle blive solskin om lørdagen, men eftersom regnen ingen ende ville tage, og stadig piskede ned, da jeg lagde hovedet på min pude kl. 23, havde jeg meget svært ved at tro på det.

MEN - da jeg klokken kvart over fem næste morgen slog øjnene op og som det ALLERFØRSTE kiggede ud  af vinduet, var det dette syn der mødte mig. En uendelig smuk blå himmel og sommermarker badet i morgensol.
Vejret holdt hele dagen og vores bryllup var helt fortryllende, romantisk, perfekt og solbeskinnet :-)

5 kommentarer:

  1. Fint, fint billede :)

    Og hvor dejligt at det fine vejr indfandt sig til bryllupsdagen. Det er nogle skønne billeder i har fået taget den dag i øvrigt.

    Godt at høre at dine drenge har været glade for dukkehuset, du lavede så fint :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Det var det smukkeste og mest romantiske bryllup! Vi glæder os til at se jer sidst på måneden!
    Knus fra Birgitte :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt! Og hvor var I heldige!

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer!

    Søde Birgitte, vi glæder os også heeeelt vildt til at se jer! Tivoli og Sticks'n Sushi here we come! ;o)

    Kram herfra.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.