torsdag den 2. december 2010

December udfordring: Dag 02

Meningen med mit blognavn.



Min blog hedder Lullaby & La La fordi min webshop og design jo hedder Lullaby.

Og hvor kommer så Lullaby fra? Jo lad os prøve at dechifrere ordet ....
L = Lentz (mit mellemnavn)
ULLA = Kræver vist ingen yderligere forklaring
B = Bo (manden min)
Y = Yde (mit efternavn indtil jeg giftede mig til Svensson)

Derudover betyder Lullaby jo godnatsang, og det syntes jeg stemte meget godt overens med, at det ofte er et børneunivers jeg bevæger mig i.

La la kom på fordi bloggen jo handler om mere end blot min webshop og kreationer, så Lullaby "et eller andet" skulle den hedde. Den kunne ligeså godt have heddet Lullaby & Bla Bla, men La La var sådan lidt for at blive i det musiske tema, og så leder det mine tanker hen på noget sådan lidt Oh la la.....labert :-)

5 kommentarer:

  1. Hehe, det var da faktisk en rigtig fin historie bag navnet. Havde ihvertfald ikke lige gættet det :)

    SvarSlet
  2. Sjovt at læse hvor Lullaby navnet kom fra! Og her har jeg troet at du bare var rigtig glad for godnatsange:)

    SvarSlet
  3. Rigtigt sjovt at høre om dit andet navn og dine tanker bag det :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Sjov læsning! Den er faktisk ret sjov den 30 dages udfordring :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.