onsdag den 1. december 2010

December udfordring: Dag 01

Dag 01: Et billede taget af dig selv for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv.


  1. Jeg kan ikke lide sild og snaps.
  2. Min "signature" beklædningsdel er mine tørklæder. Jeg har MANGE, men forskelligt fra min navnefælle Ulla T., så bærer jeg dem om hovedet, hvilket den opmærksomme læser måske efterhånden har noteret sig.
  3. Jeg hadede mit navn som barn og ung teenager, og ønskede brændende at jeg hed noget andet og knap så mor-agtigt. Nu har jeg lært at leve med det, og er jo desuden også mor nu ;o)
  4. Hvis jeg kunne leve et parallel-liv, så skulle det være i Borneos regnskov omgivet af orangutanger, som jeg ville redde fra at uddø.
  5. Dengang da jeg var 15 år havde jeg en periode, hvor jeg fyldte min bh med toiletpapir for at få større bryster.....jow jow, den er god nok! Så blev push-up'en opfundet og det var så enden på den æra.
Billedet er præcis en måned gammelt - taget 1. november.

6 kommentarer:

  1. UHM skønt billede. Sikke nogle smukke blå øjne!

    SvarSlet
  2. Det var 5 af de gode! Og sikke et glad billede :)

    SvarSlet
  3. Skøønt billede! Og herlige facts ;-) Ha ha..

    SvarSlet
  4. hahahahahhahaa minder...mange minder. synes jeg kan genkende en del af dine 5 facts.
    hader sild og snaps- tjek
    navnets identitetskrise- tjek,
    aberne skal lige skiftes ud med en afrikansk landsby og syge mennesker- tjek,
    toiletpapir i bh´en-tjek....
    tak for et godt og højt grin hjemme i den varme stue, nu hvor minderne fik lov til at vælde frem igen:)

    hvor er det et smukt billede af jer to, dejligt mor Ulla:)

    SvarSlet
  5. Havde det på nøjagtig samme måde med mit navn, da jeg var yngre. Ville SÅ gerne hedde Camilla eller Pernille ligesom alle de andre piger...lidt sjovt at tænke på, at vi nu prøver, at finde navne til vores børn, som ikke alle andre hedder nede i børnehaven. Håber det er mere ok idag, at skille sig ud, fremfor at ligne mængden, som jo var vigtigt dengang..
    Kh den anden Ulla;o)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.