torsdag den 9. december 2010

Blød uglegave fra Sally A.



Sally fra Ankerliving har været så sød at udlodde en gave til en heldig læser af min blog. Gevinsten er dette skønne pudebetræk fra Soft Gallery med en broderet ugle på.

Alt du skal gøre for at deltage i lodtrækningen er at skrive en kommentar til indlægget her senest på søndag kl. 24 nul dut. Så vil jeg trække lykkens pamjulefis på mandag.

Og hvis du ikke allerede kender Ankerliving, så kan jeg fortælle at det er webshoppen over dem alle for kvinder med hang til skønt børnetøj, smukt keramik og luksus mode og interiør.
Man finder altid noget man bare eje. Også selvom det kun er en uge siden man har været der sidst. Tro mig, jeg taler af erfaring :-)

77 kommentarer:

  1. Nej hvor ville den være fin i min sofa.. og ja anker living er den skønneste butik!!!
    //Lisa
    Lisalaerer@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare super flot.
    - Den ville være perfekt til Alexanders nye læser hjørne :)

    SvarSlet
  3. Hvor fint - jeg er gerne med og har føjet Anker Living til mine favoritter;) Hilsen Hanne

    SvarSlet
  4. Den ser dejlig blød ud - er sikker på at Max ville elske at have den i sin seng - hvis han ellers får den i fred for sin storesøster ;)

    SvarSlet
  5. Gorgeous pillow... lovely owl. Please enter me! thanks lou xx

    SvarSlet
  6. Jeg elsker bare ugler så den pude er bare perfekt til min sofa.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Ej nej nej... den vil jeg bare SÅ gerne vinde. Min sofa trænger seriøst til en opdatering.
    Og det er altså også bare en lækker hjemmeside, har luret mange gange og sukket dybt.

    SvarSlet
  8. Ihh - i'm in! Et lod i puljen til mig - håber uglepuden ender im in sofa.

    SvarSlet
  9. Håber det bliver mig som vinder. Elsker bare de skønne puder.

    SvarSlet
  10. Ih den pude er da fantastisk.. og JA det er Ankerliving også :)

    P.S. Jeg skal hilse dig fra Gitte Tang :D

    SvarSlet
  11. Ja - uden tvivl en fantastisk webshop (og meget farlig for shoppe-genet).
    Og tak for en dejlig blog som jeg nyder at læse med på.
    Rigtig dejlig december :-)

    Kh Rikke
    rikke.neerup@gmail.com

    SvarSlet
  12. Den fine pude vil virkelig pynte hjemme hos mig, så jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  13. Elsker - som du jo nok ved - også Sallys skønne butik og fantastiske service. Og elsker jo næsten lige så højt Soft Gallerys lækre og unikke design, så I'm in!

    Glædelig december herfra!

    KH Helle

    SvarSlet
  14. Eeeeelsker ugler, og denne fine ugle må meget gerne bo hos mig i min lænestol. :)
    Kristina
    Kris-au@hotmail.com :)

    SvarSlet
  15. Ja tak, den vil jeg da rigtig gerne vinde ;)

    SvarSlet
  16. Den er bare så fed. Jeg har kigget på den tidligere.

    Jeg elsker simpelthen ugler, så send den gerne hjem til mig.

    SvarSlet
  17. Ej, hvor kunne det være dejligt at vinde den skønne pude, vores sofa trænger til lidt nyt :)
    Og ja, jeg er også stor fan af Sallys butik og du har ret man finder hele tiden nye ønsker hos hende...

    Kh. Maria

    SvarSlet
  18. Krydser alt hvad jeg kan :-) Mette

    SvarSlet
  19. Uhu uhu den vil jeg gerne vinde ;O)
    God jul
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  20. Mon ikke at heldet vil tilsmile mig...Jeg håber ihvertfald og krydser fingrene... :o)

    SvarSlet
  21. Næh, hvor er den fin! Den ville i den grad pynte her hos mig :-)

    SvarSlet
  22. Åhh altså hvor jeg håber det betræk bliver mit :)

    SvarSlet
  23. Jeg må ikke købe flere puder for min bedre halvdel, men jeg tror, jeg godt må vinde dem.
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  24. Ankerliving er helt klart en top shop!! LÆKKER LÆKKER LÆKKER!!
    Den pude kunne jeg godt lige bruge :)Min ældste datter Frida bliver 8 år den 24.12 og vi er lige ved at ændre på hendes værelses indretning og dette betræk kunne da gøre underværker:)

    SvarSlet
  25. Uha de vil jeg gerne vinde :)
    KH Jytte

    SvarSlet
  26. Som selvudnævnt ugle-fan er jeg da nødt til at melde mig ind i kampen :)

    SvarSlet
  27. Soft Gallerys ugler er fantastiske! I'm in!

    SvarSlet
  28. Nøj, den ville pynte her hos os :)

    SvarSlet
  29. Skøn pude, lækker webshop og smækker blog! Glædelig december og god energi herfra
    Lisbet

    lisbetarentoft@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Åh ja, det er en meget farlig butik ;-)

    Endnu en uglepude vil gøre junior rigtig glad - og hvis jeg er heldig kan jeg vil låne den en gang i mellem!

    SvarSlet
  31. Oh lala, den er skøn! Den ville passe perfekt til mit bringing colour back projekt.

    SvarSlet
  32. Den vil jeg gerne vinde;o) Snart må det være min tur til at vinde noget;o)

    SvarSlet
  33. Smuk pude....den vil jeg da vildt gerne vinde :-)

    Knus

    SvarSlet
  34. Total skøn pude - den er på ønskesedlen her hos mig - og ja, skøn skøn butik og fantastisk service! Er fast kunde - selvom jeg er flyttet til Canada... Üi

    SvarSlet
  35. Den ville være SÅ smuk i min lille datters seng. <3

    SvarSlet
  36. Hejsa Den er skøn og har lige den rette plads til den ;-)Og anker living har længe haft en 1.plads i mine favoritter OG glædelig jul til alle

    SvarSlet
  37. Så fin... Vil super gerne vinde ;)
    /Ulla

    SvarSlet
  38. Hvor er den skøn den kunne jeg godt tænke mig at eje :-)

    SvarSlet
  39. Så fint! Vil gerne være med.
    Kh janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. Sikke da en flot pude, og ja- de har godt nok nogle fine ting hos Ankerliving :)

    SvarSlet
  41. Smuk pude! Jeg er helt sikkert med:)

    SvarSlet
  42. Skøn webshop, elsker soft gallery, så krydser fingre.....
    Kh Pernill

    SvarSlet
  43. Superfint pudebetræk ;) Det vil pynte på lillepigens værelse......som vi forøvrigt først er ved at lave nu...tsk tsk :)
    Kh Dorte

    SvarSlet
  44. Ihhh Ulla, den ville jeg sørme gerne vinde :)Jeg er på!
    Kærligst Berit

    SvarSlet
  45. Hejsa
    Den vil være perfekt i vores sofa, og jeg elsker ugler.
    Go aften.
    Vh Gitte

    SvarSlet
  46. Jeg kender udemærket A.L.....meennn min mand må ikke vide det ;0)

    SvarSlet
  47. Åh, den gad jeg godt eje:)
    Kh Signe

    SvarSlet
  48. Uha, den er fin - den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  49. Helle for at være lykkens pamjulefis :) Den er bare fed den pude...

    SvarSlet
  50. Åh hvor er den fin!
    BAre jeg vinder.
    Mvh. Mette Volf

    SvarSlet
  51. Orv en dejlig tidlig julegave til min sofa;) Er sikker på min 2-årige vil elske den!

    SvarSlet
  52. Uh jeg vil også meget gerne være med! Skøn give away! :)

    SvarSlet
  53. Super fin, det er lige sådan en jeg mangler:)

    SvarSlet
  54. rikkekirk@hotmail.com

    Træk mig, træk mig!!!

    SvarSlet
  55. Ih en lækker gave. Jeg vil så gerne vinde.

    SvarSlet
  56. Super, super fin er den - jeg er da helt klart med :0)

    Dejlig weekend til dig :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet
  57. Ih - den MÅ jeg da vinde. Jeg elsker soft gallery :o)

    SvarSlet
  58. ej den er bare så fed!!! jeg ELSKER ugler :)

    SvarSlet
  59. Uh den ville pynte fint herhjemme hos mig, så jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  60. Yaaaaii den er bare så fed!! Elsker virkelig Soft Gallerys lækre sager :)

    SvarSlet
  61. Den pude er så fin. Den vil gerne hjem i min sofa er jeg sikker på.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  62. Uh, den kunne pynte så fint i min lænestol :-)

    SvarSlet
  63. Øøøøj, godt jeg lige kom forbi her :) Det er da den skønneste gave du udlodder her. Eeeelsker soft gallery og ikke mindst Sallys biks. Jeg er klart med i kampen om den fine pude.
    Kh sine

    SvarSlet
  64. Den er bare SÅ lækker! Er vild Soft Gallery - ville elske at eje denne pude!
    lone_ibsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  65. Uh det er skønt!! Jeg er så klart med her på falderebet!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  66. Åhhh den må bare så gerne bo hjemme hos mig :-)


    Jeg lover, jeg passer godt på den, hvis jeg er så heldig!

    Mange hilsner Rikke

    SvarSlet
  67. Deltager også her. Og iøvrigt tillykke med den vildt kære lillebror:-)
    KH helle, som ofte læser med og bliver glad i låget af alle dine skønne ting, sager og farver. Dejlig blog!

    SvarSlet
  68. Åh jeg er forelsket!!!!! Im in!!!

    SvarSlet
  69. Kom-kom, lille ugleven.
    Jeg kan vist liiige nå det:)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.