lørdag den 20. november 2010

Vinderen er......

Tusind tak for den kæmpe store interesse, der har været omkring min giveaway! Wauw! 138 nye læsere er kommet til - stort velkomstkram til jer!
Og også en krammer til alle jer der var her i forvejen - I er skønne, og jeg er så uendelig glad for alle de dejlige kommentarer med ros til min blog i har lagt i forbindelse med denne giveaway.


Med hjælp fra drengene fik jeg trukket den heldige vinder. Bertram blandede lodderne meget grundigt (og jeg lover at hver og et kom tilbage i skålen igen!) og Rasmus trak vinderen, som blev......

Christina bag kommentar nummer 109.

Stort tillykke til dig, Christina. Jeg håber du får stor glæde af retroskatten, der er på vej til dig, så snart du har sendt mig din adresse til min mail ullalentz@gmail.com



Perfekt - Bo er netop trådt ind ad døren med vores aftensmad, som idag står på take-away. Jeg er så træt at jeg næsten ikke kan hænge sammen, så aftensmad kunne jeg altså ikke lige magte at lave idag.

Alfred er syg og har feber, hvilket har betydet at han har holdt mig vågen siden kl. 01 i nat med klynkeri. Stakkels lille fyr vil bare sidde i slyngen, så det har han gjort hele dagen.
Han synes dog at være i bedring og ligger nu og sover på sofaen. Inden han slumrede hen i mine arme blev det da lige til et par små smil og et "agryyy", så jeg håber han (og jeg) får en rolig nat.

18 kommentarer:

  1. Hvor ser I dejlige ud :) God bedring med den lille fyr, og stort tillykke til heldige Christina.

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen og god bedring til din lille søn. Fine billeder af jer.

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige.

    Håber Alfred har det bedre, og at i begge to får sovet i nat.

    Kh Stine.

    SvarSlet
  4. Årh lille pus.
    God bedring med ham, og sov godt selv :).

    Mht. udtrækningen så er det altså en ommer ;). Og det er en ommer liiige indtil der står mit navn på den lille seddel!
    At du ved det.

    Kh,
    Synne

    SvarSlet
  5. Congratulations to the winner Christina!

    I hope Alfred gets better soon and you get some sleep.

    SvarSlet
  6. Tillykke til Christina.
    Sikke nogle dejlige billeder, får en tilbage i tiden med den bette..
    Håber han snart bliver rask. Go bedring.

    SvarSlet
  7. Ej, hvor fedt.... JEG VANDT ENDELIG EN GIVE AWAY og tilmed en über lækker en af slagsen. Jeg sender fluks en mail. TAK!
    Rigtig god bedring med lillemanden. Jeg håber i alle får en rolig nat!
    Kh Christina

    SvarSlet
  8. Tillykke til den heldige vinder og god bedring med sønnen:-)

    SvarSlet
  9. Tillykke Til Christina - jeg er da ikke spor misundelig .... Nej, nej ...
    God bedring med Alfred.

    SvarSlet
  10. God bedring til den dejlige lille dreng.

    SvarSlet
  11. Tillykke vinderen :) . Og øv med det lille pus. Rigtig god bedring med ham.

    SvarSlet
  12. God bedring til sønnen og gratulerer til den heldige vinneren.
    Ha en fin dag.

    SvarSlet
  13. Æv troede det var mig.
    Kan ikke helt se, hvor der står kommentar nummer, men jeg kan se, at der en anden Christina, der har gjort karv på de dejlige sager.
    Rigtig god bedring med Albert. Kh Christina

    SvarSlet
  14. Fantastisk billede af dig og lille Alfred :)

    God bedring med ham!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  15. Tak for alle de søde god bedring ønsker til Alfred. Han har det bedre idag og har gudskelov sovet godt i nat!

    Christina, nej der står heller ikke nummer ud for kommentarerne, så det er noget med at tælle sig frem :-)
    Ja, ud af 374 kommentarer, var der jo en del gengangere hvad navne angår. Jeg tror f.eks. jeg var oppe på 5-6 Christina'er, så derfor var jeg nødt til også at tildele navnene det nummer de havde i kommentarrækkefølgen. Derfor er jeg helt sikker på at det er den rigtige Christina jeg har udråbt som vinder ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  16. Godt å høre at din lille gutt er bedre.
    Det er ikke noe greit når de små er syke. Håper du får sove godt i natt. Det er viktig for en mamma. :-)

    SvarSlet
  17. Kære Ulla - Tillykke du vandt min 2. premie :-) tjek min blog: http://sofielegarth.blogspot.com/

    :-) hilsen Sofie

    SvarSlet
  18. Tillykke til Christina med den flotte gave!

    God bedring til Alfred - det ser godt nok hyggeligt ud der i slyngen!

    Fornuftigt med take out mad! Og undskyld, men for SATAN for er dine unger kønne!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.