torsdag den 4. november 2010

Når drenge skal have energien ud af kroppen...

....ryger der Medina og Rasmus Seebach på, og så ser det omtrent således ud:





Og se lige her hvad jeg har fundet i Crème de la Crème à la Edgars nye webshop. Det er da lige noget for enhver lille rockstar in spe.
Selvom jeg egentlig må indrømme, at jeg meget godt kan li' den kreative løsning med guleroden. Da jeg selv var barn da var det hårbørsten der blev brugt til formålet, og det er bare som om det ligesom hører sig til med en "lade som om"-mikrofon.



15 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne drenge du har :O)Drenge har bare så meget energi...ku´ mødrene bare få en 10énde del..... ;O)

    SvarSlet
  2. Fååååårk, der er cool (og vanvittigt bedårende) - altså drengene....mikrofonerne er absolut også skønne...men, hvorfor betale i dyre domme, når nu mors rødder er lige så gode :-)

    kram

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne drenge. Det er nogle gode billeder du har fået taget der.
    Sådan en mikrofon ser da fantastisk ud.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  4. Jane, ja hvis bare det kunne være sådan, så ville jeg da være sprængfyldt af energi dagen lang :-)

    Trine, lige min tanke :-)

    SvarSlet
  5. Monika, ja der er da kommet godt med liv og bevægelse i de billeder, må man sige :-)

    SvarSlet
  6. Fantastisk.... Her hjemme rocker vi også i fuld styrke til Rasmus Seebach..

    Min datter er 7 år og hun bruger også sin hårbørste eller en gammel plastik mikrofon, og så gerne foran spejlet ;-)

    Kh. Maria

    SvarSlet
  7. Skønne billeder af skønne drenge :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. :) Hvor er de gode! Jeg har også sådanne to drenge, og der er også gang i dem! Det er så sjovt at se, når de står der og optræder lige som de "voksne" gør :) Fed mikrofon - den laver du da selv! :)

    SvarSlet
  9. Sikke nogen dejlige drenge du har.
    Ja! der er ikke noget bedre en Medina og Rasmus Seebach elsker også de to...
    Man bliver så glad af deres musik.
    Og der er ikke noget bedre end glade børn...
    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hvor er det skønne billeder. Lige nøjagtig Medina og Rasmus hører vi også for fuld skrue men i bilen.....dog ikke helt så højt længere når Sofia er med :-) De elsker deres musik jeg kan ikke lade være med at grine når de synger med....."før var vi som vilde dyr..nu er der lukket - slukket og jeg savner det"

    Kim har selv lavet et par mikrofoner til dem. Fyld en gammel sort sok eller lignende og bind den på en lille pind....ligner faktisk rigtig godt :-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  11. Hold op nogle lækre fyre!! Tilslutter mig, det er virkelig nogle skønne billeder!

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare skønt og festligt ud! :-)

    SvarSlet
  13. Ha ha ha ha...FEEEEEDE billeder! Energien kommer helt ud på den anden side af skærmen:-)

    Det er samme sang herhjemme...dvs. den står nok mere på Metallica eller Vollbeat når far og Oscar rigtig tonser igennem!! Så får den hele armen og Oscar laver håndtegn og råber "ROCK N´ ROOOOOOL" :-)

    Skønne billeder af skønne knægte...

    Knus Malene

    SvarSlet
  14. Maria, åh fantastisk med en hårbørste foran spejlet. Præcis sådan stod jeg også som barn :-)

    Mirjam, Tak :-)

    Mette, ja det er helt vildt sjovt når de giver den gas og imiterer de rigtige stjerner. F.eks. hører de også gerne Nik og Jay og det er altså ret så morsomt når de efterligner dem og deres håndtegn :-)

    Susi, ja det er skøn musik og ungerne elsker det!

    Mette, ja det er så sjovt når de synger teksterne! Kanon idé med sokke mikrofonen - tak :-)

    Line, tak :-)

    Louise, ja de havde også noget af en fest :-)

    Malene, Ja man kan godt fornemme hvor meget gang i den der var! Men ok, der er lidt mere rock over Metallica end Rasmus S. :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  15. Hvor ser det herligt ud :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.