søndag den 7. november 2010

Lørdag aften

6 kommentarer:

  1. Her var det god god is med chokolade :-)

    SvarSlet
  2. Uuuuhhhhmmm...det er ligefør jeg vil sige at det er direkte tarveligt at lægge den slags billeder ind...det grænser jo til propaganda for såen en sukker junkie som mig, ha ha ha:-)

    De ser super lækre ud de kager...

    Hos os står den i aften på en gang pære-belle-helene til dessert (også kendt som henkogte pærer med vanille is og chokolade sauce!!!)...manden skal lave lækker gullash med kartoffelmos så står jeg for desserten:-)

    Knus Malene

    PS. Jeg håber ikke det gør noget, men jeg har linket til dig på min blog...for jeg har nemlig også fået lavet en "storebror bog" til Oscar ved Fidipus...:-)

    SvarSlet
  3. Dorte, ja det var rigtig MUMS!!

    Miri, uha is er heller ikke dårligt!!

    Malene, ih det lyder godt nok også lækkert med den dessert! God fordeling af arbejdsopgaverne synes jeg :-)
    Selvfølgelig er det ok du har linket. Det er jeg da super glad for, og jeg er glad for at du blev inspireret af storebror bøgerne :-)
    Jeg har lige været inde og lure på din og den er bare blevet SÅ flot. Den skal nok bringe glæde.

    God søndag til jer alle.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Uhmm...
    Kan fornemme der er én der ikke direkte kæmper med ekstra graviditetskilo ;-) Lucky you! ;-)

    SvarSlet
  5. Jo jo, Louise jeg har skam stadig 4-5 kilo ekstra på sidebenene, men derfor skal der da være luft til en lørdags muffin (eller 6) :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.