tirsdag den 30. november 2010

Hjemmesyet kalendergave 1


Stofpose fyldt med ærteposer.

16 kommentarer:

  1. Åååå, så fin! :) En fantastisk gave å få...

    Klem fra Dorthea!

    SvarSlet
  2. Den påsen hade gärna fått landa i min kalender.

    SvarSlet
  3. Ih hvor er de fine. Det kan godt være det er et dumt spr nu hvor de hedder "ærteposer", men hvad fylder du inde i poserne?

    SvarSlet
  4. Tak skal I have for jeres søde kommentarer.

    Barbara, det er såmænd ikke så dumt et spørgsmål, for jeg fylder dem ikke med ærter, men derimod med grødris eller tørrede linser :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Fed idé!!
    De skal da nok bringe lykke..
    Måske du er den venlige sjæl der skal bringe mig videre - jeg skal nemlig sy et par poser til frugt mm (til legekøkken og ægte køkken) og er ikke helt inde i hvordan jeg gør...?! Er sådan en novice og ikke fantastisk til bare at kaste mig ud i det (så går jeg kold allerede inden jeg kommer i gang)
    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. sikke nogle skønne prints!

    En dejlig gave

    SvarSlet
  7. Å, så fine små gaver!!! Nydelige stoffer du har der :)

    Marit

    SvarSlet
  8. Så koselig.
    Det var en fin gaveide:)

    SvarSlet
  9. Nøøøj hvor fint! Super ide med posen til! Den tror jeg at jeg vil snuppe, HVIS jeg engang kommer igang med mine ærteposer !

    SvarSlet
  10. super ide Ulla, den skal jeg huske... Glæder mig til at se hvad du mere har fundet på..

    SvarSlet
  11. ..... må jeg lige spørge: Hvad bruges ærteposerne til?... :-)

    SvarSlet
  12. Anne, ja det kunne da være jeg skulle bikse en DIY på stofposerne sammen :-)

    Camille, Marit og Trinepine:
    Ja, jeg er sikker på mine drenge bliver glad for dem. De får en pose hver med 12 ærteposer i :-)

    Nette, ja det er jo lige det med at få lavet alt det man har i tankerne. Kender det alt for godt :-)

    Lise, tak - jeg viser en hjemmegjort kalendergave igen imorgen :-)

    Pia, ja det må du da gerne spørge om :-)
    Det er jo nærmest kun børnenes fantasi der sætter grænserne. De kan bruges til at kaste med og gribe (god til mindre børn, da de er nemmere at gribe end en rund bold), man kan bygge et tårn af dem, bruge dem som "målstolper" når man spiller fodbold, bygge former og meget mere.
    Jeg er sikker på mine børns fantasi rækker længere end min, så jeg skal nok give en update, når gaven er givet og der er gang i legen :-)

    SvarSlet
  13. Lækker idé Ulla - også som julegave:-)

    SvarSlet
  14. Super idé. Tror jeg snupper den...har nemlig ikkke styr på alle decembergavene endnu;o)

    SvarSlet
  15. Hej Ulla,

    jeg er simpelthen så vild med den lille pose du har lavet her - mon du vil ud med en DIY?

    Håber du har fået sendt de famøse takkekort afsted igen :)

    KH Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.