søndag den 28. november 2010

Fine fund til drengenes pakkekalender

Da vi igår var på vores lille lokale julemarked, faldt jeg over disse sjove fingerdukker. Håndlavede i strik, filt , uld og kaninpels. De er da super skønne!


Det var næsten umuligt at vælge blandt de nok 100 forskellige der var, men der røg 8 stk. med hjem, som alle kommer til at udgøre kalendergaver til drengene.
Det var helt perfekt, for jeg manglede lige præcis 4 gaver til dem hver, så nu er alle kalenderpakker i hus.





Idag tager vi en hyggelig familietur ind til det stores julemarked i Mainz. Denne gang vil jeg huske mit kamera ;o)

6 kommentarer:

  1. Åhh så fina! Vilka underbara fingerdockor! Vad han ska bli lycklig... :-)

    SvarSlet
  2. Gud hvor er de skønne og gennemførte. Sikke mange fine detaljer!

    SvarSlet
  3. så artige!! det var kjempe fine!!

    SvarSlet
  4. hvor er de fine. Så skulle du lige have haft det dukke træ teater jeg så nede på loppemarked i dag. det var super fint.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fint lavet.
    Tænker at et større barn selv kunne lave noget lignende med en stor strikkelise eller evt. strømpepinde.
    Har en lille strikkelise i julemandens kalenderkasse, så det kunne være inspiration.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.