fredag den 5. november 2010

500 faste læsere - det kalder på en GIVEAWAY!

Jeg bukker ydmygt og takker for at jeg nu har rundet de 500 faste læsere. Det er helt overvældende at så mange har lyst til at følge med her i min lille verden af kreativiteter, børneliv og 70'er kræs.
Tusind tusind tak!

Det skal da fejres, hva?!
Jeg skyder derfor en lille giveaway/konkurrence (ja, kald det hvad du lyster) igang.
Gevinsten er en créme de la créme pakke med lækkerier fra Lullaby's skatkammer.

70'er stoffer, retro tapet og vintage sytilbehør nøje udvalgt til at skabe glæde hos en kreativ og retro elskende bloginde.


Reglerne er som altid:

1 lod for kommentar her på indlægget
2 lodder for at skrive en kommentar og tilmelde dig som (eller allerede være) fast læser.
3 lodder for kommentar, fast læser samt linke til min giveaway på egen blog.

Og....(da da daaa)...

Da jeg netop har koblet bloggen til min Facebook profil er der hele 4 lodder, hvis du udover de tre ovenstående også tilmelder dig som læser af bloggen via Networked Blog (kan gøres ude i siden længere nede på bloggen) OG deler siden på Facebook.
Ja, nu er der gang i markedsføringen, hva :-)


Konkurrencen løber til fredag d. 19. november kl. 24.00, og vinderen trækker jeg den efterfølgende lørdag.
Skriv lige i kommentaren hvor mange lodder i deltager med og lån gerne billederne til at linke :-)



379 kommentarer:

  1. Juhuu juhuuu juhuuuu!!! Den der gevinst ser skisme særdeles lækker ud!
    Jeg deltager med 3 lodder :)
    Stort tillykke med 500 faste læsere - det er godt nok mange :o)

    SvarSlet
  2. Ojojoj, for en drømmepakke! Klarer du virkelig å gi bort alt det der? Jeg er med med 3 lodd : ) Frøken Grønn

    SvarSlet
  3. Den ville jeg godtnok gerne vinde! Tillykke med de 500. Jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  4. TILLYKKE. Hold da op...hvor kunne det være skønt at vinde. 2 lodder fra mig.

    SvarSlet
  5. Først, tillykke med de mange følgere. Hvor er det flot, og vel fortjent :)

    Og så vil jeg gerne deltage med 3 lodder. Nøj, hvor vil jeg gerne vinde, for alle de stoffer du viser der får blodet til at ruse!

    SvarSlet
  6. Hollaop! Både for de 500 læsere, og for den flotte give-away. Jeg smider 2 lodder i hatten, og krydser fingre .-)

    SvarSlet
  7. hej

    3 lodder fra mig :)

    og tillykke med de 500 faste læsere :)

    SvarSlet
  8. Tillykke. Og specielt den bunke stof måtte gerne flytte hjem til mig. 2 lodder smidt i bunken...

    SvarSlet
  9. Øj sikke en give away Ulla! Jeg er med på tre lodder:)

    SvarSlet
  10. Tillykke med de rigtig mange læsere :o)
    Jeg vil gerne deltage med to lodder.
    KH Jytte

    SvarSlet
  11. er er på med 3-4 lodder, forstod ikke hvordan jeg skulle gøre det med facebook. men jeg har linket derinde til giveawayen.

    SvarSlet
  12. AjAjAj, så fine ting!!! Jeg trekker 3 lodd, og håper at vinnerlykken står meg bi :)

    Marit

    SvarSlet
  13. ih 500 hvor flot - og sikke en skön gevinst - lan allerede se hvad jeg vil sy - problemet bliver at välge :D

    Tak for en god blog

    hilsen
    Jeanette
    www.babydjungeln.se

    SvarSlet
  14. ÅÅååå for en fantastisk give-away! jeg vil selvsagt ha 4 lodder, du har simpelthen den største og fineste stoffsamlingen i hele bloggland! ;) håper jeg er heldig dn 19.nov da det også er min datters 4år fødelsesdag ;) krysser alle fingrene!

    SvarSlet
  15. I´m all in ... 4 lodder til mig :O)

    Og tillykke med det flotte (og velfortjente) runde tal halvvejs til 1000!!!!
    Klem
    Fruea

    SvarSlet
  16. Wowwowow! 500 faste læsere - det er simpelthen bare FLOT! Og jeg er lykkelig for at være en af dem. Din blog er så super skøn at følge - TAK for det!

    Jeg er så klart med på 4 lodder! Og hååååber inderligt du trækker mig!

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet
  17. uhmm..Dejlige sager... 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  18. Tillykke!

    Jeg bøjer mig i støvet over dit stash (og gavmildhed) og vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Kh Anja

    SvarSlet
  19. Stort tillykke Ulla, hvor er det fantastisk 500 faste læser, virkelig flot.. Smider 3 lodder i puljen, vil så gerne vinde denne fantastiske pakke..
    Kh Janni

    SvarSlet
  20. Gratulerer så mye med 500 følgere! Det er vel fortjent!
    Jeg tar gjerne 3 lodd! For en superflott premie!

    SvarSlet
  21. Toplækker give away Ulla! Og lækker blog, men det ved du jo nu nok godt, jeg synes ;).

    Jeg følger både her og på FB, så det må blive 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  22. Jubiiiiiiii en konkurrence - nu må det være min tur til at være heldig! Jeg deltager med 2 lodder. Mums hvor en lækker præmie.

    SvarSlet
  23. Jeg tror mine FIRE lodder er vinderlodderne :).
    Jeg krydser ihvertfald fingre.

    SvarSlet
  24. Jeg ligger 2 lodder i bunken og så går jeg og krydser fingre fra nu af og til du trækker...
    GUD hvor ville jeg gerne vinde.. Suk...

    SvarSlet
  25. Waw en dejlig giveaway! Og tillykke! Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  26. Mums...må have fingrene i disse lækkerier... :o) Lægger straks beslag på 2 lodder... :o)

    SvarSlet
  27. For en nydelig gevinst!!! Jeg er med med tre lodd og krysser fingrene:)

    SvarSlet
  28. Orv mand for en lækker give-away. Krydser så emget fingre og deltager med 2 lodder!

    Og tillykke med de 500 faste læsere. Jeg nyder selv rigtig meget at læse med :)

    SvarSlet
  29. Gratulerer med 500 faste følgere! Jeg vil gjerne ha 4 lodd, takk - jeg krysser fingre for at noen av disse lekre tingene finner veien til Norge... :))

    SvarSlet
  30. Gratulerer med 500 hundre følgere. Jeg forstår godt at de vil følge bloggen din. Nydelig pakke du lodder ut. :))

    SvarSlet
  31. Weeeeehuuuuu for en lækker give away...jeg springer med på de 3 lodder og linker straks:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  32. Gratulerer med 500 faste lesere! Helt fullstebdig fortjent! :-)

    Jeg er en av dem, og siden jeg også linker på bloggen min blir det altså 3 lodd. Skulle SÅÅÅ gjerne hatt noen av dine lekre stoffer! :-)

    Jeg simpelthen digger bloggen din og klærne dine! Buksedressen jeg kjøpte til min datter tidligere gjør fortsatt susen! :-)

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  33. tillykke! 500 er godt nok en stor håndfuld. Jeg har ikke prævet at være med i giveaways før, men så vidt jeg har forstået er jeg med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  34. Jeg forstår du har mange læsere- din blog er rar og inspirende :-)
    jeg vil meget gerne forsøge lykken med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  35. Jeg nøjes med 2 heldige lodder :-) Mette

    SvarSlet
  36. Hold da op....500 faste læsere. Velfortjent må man dog sige. Elsker personligt selv, at stikke hovedet indenfor her hos dig.
    Og denne giveaway....ja den MÅ simpelthen vindes. I hvert fald vil jeg gerne gøre et forsøg. Deltager med 2 lodder :-)
    Og tillykke i øvrigt.
    Tina.

    SvarSlet
  37. Skøøøøn giveaway, og stort tillykke med de 500 :) Jeg snupper de to første lodder + FB, så 3 i alt :)

    SvarSlet
  38. ubeskrivelig lækkert! 3 lykkelodder til mig:-)

    SvarSlet
  39. Hei

    2 lodd til meg.
    Herlig blogg:-)og gratulerer med 500 faste lesere

    SvarSlet
  40. fantastisk,sikke en giveaway. jubi deltager med 2 lodder og så håber jeg inderligt at jeg er den heldige vinder:-)

    SvarSlet
  41. Hej Ulla. Tillykke med alle de mange læsere, det er da helt vildt, og igen, jeg forstår jo godt hvorfor. Den præmie er da den vildest fedeste gevinst for en kreahungrende stofmisbruger som jeg (og det er altså stadig de tekstile af slagsen der tales om!!). Jeg prøver lykken endnu engang og smider alle 4 lodder i puljen.
    Kh Mia

    ps. held og lykke med dit patchworkprojekt, glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
  42. Wow 500 læsere, det er da alligevel en del hva? Jeg forstår i hvert fald godt hvorfor. Elsker at læse og kigge med.
    Jeg er med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  43. Jeg nupper 4 lodder.

    uhhh ja det er da markedsføring, og en go måde ;O)

    Går straks igang med at dele ud på face og blog ;)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  44. Jeg deltager skisme gerne med to lodder! Lækker sag!

    SvarSlet
  45. Nej, hvor fint. Er med her på 2 lodder:)
    majanyland@yahoo.dk

    SvarSlet
  46. Haps, haps! 2 lodder til mig ;-) Og så et kæmpe tillykke; men din blog er dejlig inspirerende, så kan godt forstå, at vi er 500, der gerne vil følge dig

    SvarSlet
  47. Sikke en chance. Nu har jeg jo set billederne af dit skatkammer, saa jeg er helt klart med - med 4 lodder..
    Kh pialouise

    SvarSlet
  48. Wow, vad många följare...fast det försås, din blogg sticker verkligen ut med sin färggladhet och snygga design. Vill absolut vara med och testa turen - 3 lotter till mig, tack!

    SvarSlet
  49. Tillykke - det er sejt... Og så meget fortjent :)
    Fantastisk giveaway - jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  50. Jeg tar gjerne to lodder;) en for kommentar og en for leser.

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  52. OH GOD! JEG DELTAGER MED 1 LODD. TYLLYKE:))

    SvarSlet
  53. OH GOD! JEG DELTAGER MED 1 LODD. TYLLYKE:))

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 2 lodder tak :-)

    SvarSlet
  55. Wow, for en giveaway!
    Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene :)
    (jeg er fast følger og har linket til deg på bloggen)

    SvarSlet
  56. Hei,

    Da har jeg tre lodder med her! Du har en finfin blogg og jeg skulle veldig gjerne vinne alt det fine du har tenkt å gi i din giveaway!!!

    SvarSlet
  57. Jag vill såklart vara med i den här fantastiska utlottningen! 2 Lotter till mig ;-)

    SvarSlet
  58. Wow, tillykke med de 500 faste læsere... Jeg har nu også tilmeldt mig som fast læser, men har jo længe haft dig liggende som RSS feed og fulgt med på den side. Det er altid dejligt at læse nyt her.

    Jeg melder mig i lodtrækningen om den fantastiske pakke med hele 4 lodder. Og krydser alt hvad der krydses kan :)

    SvarSlet
  59. Uha en feeeeed gave at få - jeg er med på 3 lodder og krydser alt hvad jeg kan for at jeg bliver den SUPER heldige! Og stort til lykke med de 500 - det er bare flot. Mvh. Mette

    SvarSlet
  60. Jippi! Jeg vil gjerne være med i lotteriet. Toppers gevinst!
    Ønsker meg to lodd: ( 1 for kommentar og 1 for å ha blitt fast leser)
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlet
  61. Oh my!!! For noen gavepakker, krysser alle fingre for at de kommer min vei :-) Jeg tar tre lodd og sier gratulerer med 500 følgere!

    SvarSlet
  62. uha Ulla tillykke med de 500 læsere :)
    jeg ejer ikke det der ligner inden for retro stoffer... men ville gerne ..... deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  63. åh, dethär skulle jag vilja vinna! 2 lotter, får hoppas på vinst!

    SvarSlet
  64. Hejsa
    Tillykke med 500 faste læser, det er flot.
    Vi eeelsker dit tøj og din stil:)
    Er med på 2 lodder.
    Vh Gitte

    SvarSlet
  65. dejlig blog - giv mig 2 lodder - tak!

    SvarSlet
  66. Jeg deltager gerne med 2 lodder ;0) Måske har du lyst til at deltage i min give away. Mvh Dorthe

    SvarSlet
  67. For en fantastisk gevinst!! Jeg vil gjerne bestille 2 lodd:))

    SvarSlet
  68. For søren, jeg er da nødt til at være med - og vinde!! Sikke lækre sager.. Deltager med 4 lodder - og krydser alt hvad der krydses kan.
    Kh Stine.

    SvarSlet
  69. Kære Ulla,
    tillykke med dine mange læsere...tro pokker de gerne vil følge din blog- det er mums for sjælen:)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder frau Ulla, for det er da er da noget af en skattekiste dy har gravet frem.
    Ønsker dig/jer en skøn weekend, hvor manden forhåbentlig har hjemmekamp:)
    kh kirsten

    SvarSlet
  70. Lækker giveaway :-) Har meldt mig som fast læser, da jeg alligevel kigger så tit forbi. Deltager med 2 lodder. Lækker blog med masser af inspiration :-)

    SvarSlet
  71. Ååååhhhh......hvor er det da bare en lækkerbiksen!! Smider 2 lodder i puljen og håber af hele mit hjerte frem til den 19. november! Rigtig god weekend :o)

    SvarSlet
  72. Tillykkke med de mange læsere, du er virkelig inspirende at følge.
    Jeg er med på 3 lodder
    Kh Pernille

    SvarSlet
  73. uha.. Her må jeg være med på to lodder.. :-) Lækker lækker lækker pakke.. :-)

    SvarSlet
  74. Wauw, jeg er solgt. Det er da en præmie, som får hjertet til at slå lidt hurtigere...Jeg deltager med 3 lodder.
    Tillykke med de mange faste læsere - det er helt sikkert velfortjent!

    SvarSlet
  75. Hej Ulla - stort tillykke med de mange læsere :-) Jeg prøver lykken med 3 lodder

    SvarSlet
  76. Åh, vilket vinstpaket!!! Vill jättegärna vara med! 2 lotter till mig.
    Trevlig helg!

    SvarSlet
  77. ulla......altså sådan en guld grube at vinde...her vil jeg da gerne prøve lykken med hele tre lodder!

    malle

    SvarSlet
  78. Wow, den er jo simpelthen fantastisk den giveaway Ulla ;) jeg snupper 2 lodder, og håber på en ordentlig omgang held. Rigtig go' weekend herfra :)

    SvarSlet
  79. Øj øj sikke en præmie du udlodder. Jeg nupper 4 lodder!
    Stort tillykke med de 500 faste:-)
    Kh Ulla

    SvarSlet
  80. Uh, en lækker pakke dér :-)
    2 lodder til mig, tak.
    Jette

    SvarSlet
  81. Oj, dette må man jo bare bli med på!
    Jeg tar tre lodd, takk:)

    Ellers så har jeg også en aldri så liten give away på bloggen, så titt innom hvis du ønsker, og god helg:)

    SvarSlet
  82. Hej Ulla :)

    Uhhhh det ville jeg gerne vinde, hold fast det er flot.
    2 lodder tak :) Kommentar + stolt fast læser :)

    SvarSlet
  83. Tillykke med de 500, det er også en super fin blog du har ;O)
    Vil gerne deltage med 2 lodder

    mvh Jane

    SvarSlet
  84. Til lykke!
    Herligheder! Lægger hermed tre lodder i glad forventning.
    Loppe.

    SvarSlet
  85. Ihh, sikke en skøn giveaway:O) Vil gerne være med med to lodder!

    SvarSlet
  86. Jamen hvor fedt! Det vil jeg sørmedansme rigtig gerne være den heldige vinder af! Elsker din blog, som jeg er fast læser af.
    2 lodder, tak - og stort tillykke ;-)

    SvarSlet
  87. Min aller første giveaway-deltagelse!! Denne pakka klarte jeg ikke å motstå fristelsen til å vinne!! jeg stiller med 4 lodd, og krysser fingra:)

    SvarSlet
  88. tillykke med de 500-flot! jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  89. Stort tillykke med de 515:) det kan man jo kun forstå alt for godt.
    Og wauw hvor en give away...

    Deltager med 4 lodder og håber på det bedste:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  90. Tillykke til de 500 læsere!
    Din blog er virkelig dejlig, så kan godt forstå at så mange vil læse med:)

    Jeg er allerede fast læser, så deltager med to lodder:)

    SvarSlet
  91. Gratulerer med 500 følgere! Herlig fargerik blogg du har!
    Jeg tar 3 lodd! Premien ser så lekker ut

    SvarSlet
  92. Fantastisk blog, fantastisk giwe away.. Smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  93. Ulla, for søren. Denne give away må jeg bare vinde!!! Jeg tror ikke jeg kan sove før jeg for vished!
    3 enorme lodder fra mig.

    Kh Laura

    SvarSlet
  94. Sikke en drømme give away;)
    Jeg er meget gerne med - kaster 4 lodder i puljen.. Har i hvert fald forsøgt mig med det der Facebook;)
    God weekend..
    KH Anne

    SvarSlet
  95. Jamen weee! Hvor ser det lækkert ud! Jeg deltager med 2 lodder og sætter alt min lid til dem, for den lækre pakke vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  96. Grattis till alla läsarna! Jag deltar jättegärna i din fina give away, blir fast läsare, länkar, således 3 lotter till mig tack!

    SvarSlet
  97. Tillykke med de mange faste læsere! Meget imponerende! Din blog er også klart en af favoritterne :-)
    Jeg vil meget gerne være med i din give away. 2 lodder til mig ;-)

    SvarSlet
  98. Tillykke. Og mange tak for rigtig fin & lækkerhedsagtig blog.
    Jeg putter tre lodder i puljen :)

    SvarSlet
  99. Vil krydse fingre for at den skønne pakke finder min vej. Smider 2 lodder i puljen. God weekend. Kh Johanne

    SvarSlet
  100. Stort tillykke med søde 500 læsere. Det er en fornøjelse at følge med. 3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  101. Congratulations on your lovely blog ... put me in for three (I think, not sure I translated it right)!

    I'll do a link to your blog later today ... I think the whole world should dollow your lovely boys and things!

    Thank you.

    SvarSlet
  102. Nøj.... en fin skat du har fundet frem.... den vil jeg rigtig gerne have fingrene i!!!Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  103. Pick me, pick me!!!;)
    Deltar med to lodd, hilsen Borghild:)

    SvarSlet
  104. Tillykke med de mange faste læsere - og sikke en lækker give away!!!
    Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  105. Heisann
    Jeg vil gjerne være med med 4 lodd. Jeg strever med å få koplet til Facebook - nettet er visst litt tregt/nede akkurat nå. Skal få gjort det så fort som mulig. Du har en fantastisk flott blogg!!! Anne

    SvarSlet
  106. Sikke en lækker give-away. Forsøger at smide 4 lodder i puljen, skal bare lige lure, hvordan jeg linker til min blog og til Facebook...

    SvarSlet
  107. WOW for en utrolig premie!!!
    Jeg tar 2 lodder!!!
    Gratulerer!

    SvarSlet
  108. Tillykke med de 500 læsere. WOW...
    Jeg smider gerne 3 lodder i puljen for denne smukke præmie. ;)
    Kh Christina

    SvarSlet
  109. Det ser alt for lækkert ud, jeg smider 3 lodder ;-) Stort tillykke.

    SvarSlet
  110. Jaaaaa - en superlækker give away Ulla :) Jeg deltager med 4 lodder og håber meget på, at jeg kan blive den heldige vinder :)

    Kh Dorte

    SvarSlet
  111. I've just found you through Make Mine Mid-Century. I like your blog, and I LOVE your giveaway. What great pictures you have.

    SvarSlet
  112. 2 lodder til meg:-) Hurra så morro med konkurranse:-)

    SvarSlet
  113. Må nøjes med to lodder - kan ikke finde ud af at linke hverken på min blog eller Facebook :-(

    SvarSlet
  114. Hej Ulla
    Jeg prøver lykken her igen. 2 lodder til mig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  115. Hej Ulla

    Det er godt nok nogle lækre sager du udlodder! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  116. Uha uha! Sikke en lækker omgang. Jeg vil gerne være med på 3 lodder:O)

    SvarSlet
  117. Hi there! I'm here via Make mine mid century too.
    Such a gorgeous bog you have.
    Have a lovely weekend.

    SvarSlet
  118. visiting you from Australia too! If you would send to Australia, I'm in for 2 chances! You have a beautiful blog!

    SvarSlet
  119. Tillykke med de 500.Jeg deltager med 2 lodder..

    SvarSlet
  120. Ihh lækker give-away. Deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  121. Stort tillykke med de 500 faste, det er fuldt fortjent.
    Jeg vil gerne lege med for 3 lodder.

    SvarSlet
  122. Åh, en skøn give away! :) Jeg smider 2 lodder i puljen.

    Stort tillykke med dine mange læsere, det er så flot!! :)

    SvarSlet
  123. Jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  124. Fantastisk give-away...
    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  125. Looove your stash of vintage things!!
    Two tickets for me please!x

    SvarSlet
  126. Greeting from the land down under. Loving your giveaway and maybe, just maybe it could be mine. Thanks YOU ;)

    SvarSlet
  127. I'm in Australia, and unfortunately don't speak German.
    But, I can appreciate your gorgeous blog.
    I would dearly love to win a gift from your outstanding collection.
    Can you put me down for 3 tickets?
    My daughter told me about you from makeminemid-century, her blog.
    You are wonderfully generous.
    Keep up your stunning blog.
    Denise.

    SvarSlet
  128. Jeg er med på 2 lodd! for en fantastisk give away!!!!

    SvarSlet
  129. Stort tillykke med de mange læsere :-) Og sikke da en fantastisk lækker give away...jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  130. Kæmpe tillykke med de 500 faste læsere. Vil selvfølgelig gerne have fingrene i den utrolige giveaway og deltager fluks med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  131. Kæmpe tillykke med alle læserne. Det er fuldt fortjent. Jeg vil mega gerne vinde din give away, så jeg går planken ud og tager 4 lodder.
    kh Tine

    SvarSlet
  132. Stort tillykke med det fine læsertal - det er da sejt gået!
    Lækre gevinster som jeg gerne vil vinde til min stadig meget beskedne samling :)
    jeg er med på alle 4 lodder, tak :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  133. sikken en præmie :)
    Jeg vil gerne være med med 2 lodder.
    Rigtig fin blog, som jeg nyder at kigge på...

    SvarSlet
  134. Hold nu op en flot Give away...Stort tillykke med de 500...deltager med 2 lodder;)

    Hilsner fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  135. Tillykke med de 500 læsere - WOW!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  136. Jeg deltsger gerne med to lodder, og krydser alt hvad jeg har, indtil d. 20 nov.

    SvarSlet
  137. Mon ikke du får 500 kommentarer til dette indlæg : )

    Jeg deltager med 2 lodder og linker på facebook..

    God weekend!
    Kh Maria

    SvarSlet
  138. Fed give away!! Jeg er med på 4 lodder og håber jeg bliver den heldige vinder. Stort tillykke med de (over) 500 faste læsere. Tak for en skøn blog jeg dagligt følger :)

    SvarSlet
  139. Så mange fine stoffer!
    Gratulerer med så mange lesere! Jeg deltar med 2 lodder :)

    SvarSlet
  140. Hei!! 3 lodder til meg;) Ha en fin helg!!

    SvarSlet
  141. WUUUHUU hvilken lækkerier. Det er simpelthen for lækkert - jeg napper 4 lodder:)...

    SvarSlet
  142. Jamen ejjjjjjjjjjjjj.....jeg prøver da lykken og vil rigtig gerne være med. og med hele 3 lodder:)
    mange hilsner fra Josefine

    SvarSlet
  143. Sikke da en præmie at fejre 500 faste læsere med!! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder! :o)

    SvarSlet
  144. Drømmegiveaway - det er hvad det her er!!! Jeg VIL, MÅ, og SKAL vinde den her.

    3 lodder til mig, søde Ulla

    kram

    SvarSlet
  145. Wow!!! for en flott premie.
    Jeg tar 2 lodd

    SvarSlet
  146. Nuuuuuiiii hvor ser det LÆKKERT ud altsammen, det må gerne komme hjem til mig!
    Jeg er med, med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  147. Ser jo fantastisk ud...2 lodder:0)

    SvarSlet
  148. Tillykke med de mange læsere. Jeg vil da gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  149. Da blir det 3 lodd til meg. Takk !

    SvarSlet
  150. Super premie! Vil gjerne være med på denne med 3 lodd:)
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlet
  151. Har ikke egen blog, men kan sætte kryds ved alt der andet :)

    SvarSlet
  152. Fantastisk giweaway på en skøn blog!!

    Jeg er med - med alle fire lodder!

    SvarSlet
  153. Heisan Ulla
    Gratulerer med over 500 faste lesere! Det er da ikke rart for på din blogg ser man de frodigste, gladeste stoffer, flotte lageting som inspirerer og fine innlegg.
    Jeg la meg akkurat til som følger av bloggen din, skjønner egentlig ikke at jeg ikke har gjort det før.
    Deltar derfor med 2 lodd på de fantastiske hjertebankstoffene som du raust lodder ut.
    Ha en glad helg!
    Klemmmer fra Kaspara

    SvarSlet
  154. Wow, tillykke med dina 500 fasta läsare och vilket härligt paket du lottar ut! Jag vill såklart gärna vara med och tävla och deltar med tre lotter! :)

    SvarSlet
  155. WOW! Den der pakke står der i DEN grad mit navn på :)
    2 lodder til mig.
    - og tillykke med de 500.

    SvarSlet
  156. Uha, hvor vil jeg gerne vinde denne give away.

    Jeg deltager med 1 lod i puljen.

    God weekend.

    SvarSlet
  157. Skøn give away - tillykke med de 500 faste læsere! Jeg skynder mig at putte 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  158. Denna fina chans vill jag bara inte missa - 3 lotter till mig :o)

    SvarSlet
  159. Tillykke med de 500 læsere, tilmelder mig med 3 lodder, flot side :-)

    SvarSlet
  160. Har din din dejlige blog et stykke tid, og NU er jeg FAST LÆSER, og HAR oprettet og delt din blog også via Facebook. Desværre har jeg ingen blog selv endnu, så jeg kan ikke linke via egen blog... MEN det andet tæller da vist også en 3 stk. gør det ikke?;)Vil elske at vinde sådan en skøn, skøn pakke!! Hilsen Hanne

    SvarSlet
  161. jag vill gärna vara med, på 2 lotter! har lagt till din blog på bloglovin nu! :)

    SvarSlet
  162. Klart at det kalder på en giveaway, til stor glæde for blogland:-D
    Stort tillykke med rundingen;-)
    -jeg har fulgt din blog længe efterhånden, nyder det og netop derfor undrer det mig ikke at du har nået så stort et følge!
    Kaster fluks 4 lodder i puljen og skynder mig at markedsføre lidt for dig;-)
    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  163. Fantastisk Ulla! Wauw!
    Jeg smider straks 3 lodder.
    Tillykke med de mange læsere - det er fuldt fortjent!
    Kh Louise

    SvarSlet
  164. Jag tar gärna en lott i din give away :) Jättefina saker!

    SvarSlet
  165. wow! denne kan jeg ikke la gå fra meg - 3 lodd på meg, fast leser, link og kommentar ;)

    SvarSlet
  166. Wow! To lodd takk; for kommentar og fast følger :))

    SvarSlet
  167. Tillykke med de 500 faste læser.
    2 lodder til mig. Super super lækker giveaway.

    SvarSlet
  168. Tillykke med 500 læsere.... jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  169. Tillykke med alle læserne ;) Og jeg smider da straks 2 lodder i puljen og hepper ;o)

    SvarSlet
  170. jeg snupper 2 lodder og krydser fingre for at det er min tur til at blive forkælet.

    SvarSlet
  171. Stort tillykke med de 500 faste læsere. Og sikke en fed give away præmie. Jeg håber bestemt jeg er den heldige.

    Jeg deltager med 4 lodder

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  172. Den vildeste drømme giwe avay!
    Kan desværre kun være med på 2 lodder da jeg ikke selv har en blog : (
    Men så må jeg sætte alle posivive tanker i værk og krydse alt hvad der krydses kan.

    SvarSlet
  173. Spændende gevinst fra en spændende blog. Jeg er vild med dine fine sager. Vil gerne deltage med tre lodder.
    Laura

    SvarSlet
  174. Jeg tar 3 lodd! Utrolig flott premie! Og veldig koselig blogg.

    SvarSlet
  175. Jamen aber fantastisk. Du har gjort det igen og jeg prøver igen. 3 lodder til mig tak og så krydser jeg alt hvad krydses kan for at de lækre sager havner hos os (:

    Kram Iben

    SvarSlet
  176. Hej Ulla
    Tillykke med de mange læsere. Det er da noget man tage at "føle" på.
    Da det aldrig selv er lykkedes mig at finde de her skønne retro stoffer, vil jeg gerne lege med i din flotte give away. 3 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  177. Tillykke med de 500, det er jo en fantastisk flot blog du har, så tror da Fanden at du har så mange faste læsere ;) der er altid noget at læse om hos dig, eller en farverig inspiration at få, det ville være en ære at vinde de skønne ting, jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, og så håber jeg af hele mit hjerte jeg er heldig denne gang :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  178. 2 optimistiske lodder i puljen <3

    Elsker alle dine stoffer og (dag)drømmer stadig af og til om din über skønne væg fyldt med stoffer..

    SvarSlet
  179. Sikke nogle fantastiske ting du har udlovet! Jeg er med på 4 lodder! Tak for en fed og altid inspirerende blog - og tillykke med den skønne Alfred :)

    SvarSlet
  180. Dejligt med 500 læserer og dejligt med give away! Håber og krydser finger, for det er da de lækreste sager du giver bort. Er med på to, måske tre lodder. Er desværre ikke blogborger endnu, men ellers er resten opfyldt, så håber på lidt good will...
    Anita Wildt, anitawildt@hotmail.com

    SvarSlet
  181. Hello Ulla,

    I really like your blog, I live in Suriname (amazon)with a lot of monkeys to take care of and to stay in touch with the "sivilized" world, I read blogs like yours. I don't have a blog yet but I will start a blog soon about our monkey adventures and the diy that I do (because you can't buy here anything, we have to make everything ourselves. I really would like to enter your give away because I love the fabrics and stuff. Thank you for the inspiration.
    Greetings Tamara

    SvarSlet
  182. Jamen så vil jeg være med i min første give-away!

    Har fulgt dig længe (i smug) men min egen gamle blog indeholder ikke så meget krea meeeen jeg skal nok linke alligevel.. Og facebook er jeg også med på! Jeg følger dig selvfølgelig også via bloglovin..

    4 lodder herfra! Weeeeee gid det bliver mig (SOM OM! Der jo rift om det må man sige)


    Keep up the good work! Mens vi andre drømmer os væk i dine skønne stoffer... jeg MÅ snart eje en hel masse! Men er åh fattig... :-( har kun lidt...

    Nå Nehlsen jeg tror de fremmede mennesker har fået nok af dit ævl...

    SvarSlet
  183. Tillykke med de mange faste læsere, nu er jeg endnu én! Fed blog, tak for inspiration! Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  184. Wow en give away, jeg er helt klar med med to lodder...
    BARE DET BLIVER MIG....

    Louise

    SvarSlet
  185. Tilykke, det vil jeg gerne være med til at fejre og deltager med 4 STORE lodder

    SvarSlet
  186. Tillykke med de mange læsere!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, synes det er en skøn præmie :)

    SvarSlet
  187. Hvor er det nogle fine præmier!!

    2 lodder til mig

    SvarSlet
  188. Åhh så flott giveaway :)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away-hos-lullaby.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlet
  189. Hold da op Ulla, en fin give away.. Deltager gerne med 3 lodder...

    SvarSlet
  190. Fantastisk give away. Jeg deltager med 4 lodder.
    Følger trofast din skønne blog.
    /Mette

    SvarSlet
  191. Åhhhh, hvor jeg skulle bli lykkelig om jeg hadde vunnet alt dette flotte her! :o)

    2 lodd

    SvarSlet
  192. Hvem kan siger nej til at deltage i sådan en skøn give away og fejring:-) 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  193. Tillykke med de mange læsere ;) Jeg putter 3 lodder i hatten.

    Kh Julie

    SvarSlet
  194. Gratulerer med mange faste lesere - det er helt naturlig at mange vil følge med!

    Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd. Jeg krysser fingrene og håper jeg kunne være så heldig å vinne noen skatter fra deg!

    Tillykke videre!

    Mvh Elisabeth "Rockefår" - jeg har nå fått vite at det betyr "gammel" på dansk. Det gjenspeiler musikksmak og et "godt/snilt/ufarlig" menneske.
    Morsomt med de ulike betydninger i de skansinaviske språk!

    SvarSlet
  195. Wauuu, tillykke med de mange læsere. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.