lørdag den 16. oktober 2010

Vinder af min gættekonkurrence

Først vil jeg lige sige tusind tusind tak for alle jeres søde lykønskninger til lille Alfred. Sikke da en velkomst at få! Jeg er meget meget overvældet.
Han er helt fantastisk dejlig og lækker, og jeg befinder mig lige nu i en lille ubrydelig boble af lykke. Det er jo uden sammenligning det mest enestående på denne jord - at give liv og byde et lille barn velkommen. Tænk at man kan elske så højt og betingelsesløst fra første øjekast.

Nå, vi skal jo til det..... at trække en vinder.
Tak til alle jer der har deltaget i gættelegen - det har virkelig været sjovt og interessant at følge med i alle jeres bud på hvornår lillebror kom til verden.
Der endte med at være 15 der gættede rigtigt, og jeg er nødt til lige at give én af disse lidt ekstra respekt. Finnkids gættede nemlig på d. 9/10 kl. 14.50, og det må jo siges at være ret tæt på det helt præcise tidspunkt kl. 14.56 - godt gættet :-)

Jeg fik hjælp af Bertram til at trække vinderen, som blev........ MALENE! 


Malene skrev: Hej Ulla. Mit gæt er lige på terminsdatoen. 9. oktober. Held og lykke med fødslen. Kh. Malene.


Tillykke til dig, Malene. Send mig blot en mail med din adresse, så er der straks en lækker pakke med Graziela lækkerier på vej til 
dig :-) ullalentz@gmail.com


Malene er i øvrigt også mor til 3 drenge, så det er da lidt sjovt. Og så har hun en skøn blog, som klart er et besøg værd.

3 kommentarer:

  1. Naaiiiiiii, så tæt på jeg var!!!Kan se mit lod ligge der og grine af mig :0) Øv øv øv, men STORT tillykke til Malene.
    Og så lige et ekstra tillykke med bebski som er den bedste gevinst af alt!

    SvarSlet
  2. for noen fantastisk herlige gutter du har. koooooos deg med den nye og de som alt har vært her noen år.

    SvarSlet
  3. Tillykke til Malene :)

    Hvor vildt at én gættede så tæt på fødselstidspunktet.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.