søndag den 3. oktober 2010

Stof stof stof

Da jeg fotograferede min systue den anden dag, tog jeg simpelthen så mange billeder af min stofsamling, og helt ærligt - de skal da ikke bare ligge og fylde på min computer! I mit forrige indlæg kan jeg se på alle jeres dejlige kommentarer (1000 tak for dem!) at det mest var stofsamlingen og ikke så meget det faktum at systuen var ryddet op, der tog kegler. 
Det var såmænd ikke for at blære mig med min stofsamling at jeg postede billederne, men ok...indrømmet! - jeg er sgu glad for den!  
Så nu får I her et indblik i hvad 6 års 70'er stof passion kan føre til :-)










38 kommentarer:

  1. wow jeg er fuldstændig målløs! Hvor er de grønne helt fantastiske. Sælger du nogensinde ud?

    SvarSlet
  2. Dra mig baklänges!!!!! Galet vackert!!!!

    SvarSlet
  3. Ak suk ve!!!

    Jeg ville give min højre arm... nej ben (ellers kan jeg jo ikke sy) for den stofbunke :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. wow... då fantastiske bilder av så deilig stoff.... er litt misundelig :o))

    Syrommet ditt var og helt FANTASTISK!!! sllik vil jeg og ha det!

    :o)
    Mia

    SvarSlet
  5. It's a delightful collection! I could look at it all day!

    SvarSlet
  6. Totalt fantastisk. Jeg stemmer for der snart kommer lidt stof på Lullaby.dk :-)

    SvarSlet
  7. Dine stoffer er så vidunerlige at kigge på. En kunst i sig selv, sådan som du har dem på din reol! Smukke er de!

    SvarSlet
  8. WAUW!!! Både til rum, stoffer og ikke mindst al den plads!

    SvarSlet
  9. Wow, for en fantastisk samling! Og så alt det grønne, flotte stoffet! Sukk.. er en smule misunnelig;)

    SvarSlet
  10. Jeg kan ligeså godt sige det, som det er: Jeg er dybt misundelig:)

    SvarSlet
  11. NU SLOPPER DU ULLA......
    Jeg klarer ikke den fantastiske samling:)
    God søndag og håber snart der sker noget med lille manden:)

    SvarSlet
  12. Mmmmmm - og jeg må bare si som flere andre: Kommer det snart mer stoff i butikken? I så fall er jeg veldig klar for å kaste meg over det! :)

    Det må være utrolig inspirerende å ha det sånn!

    SvarSlet
  13. Åhh vilken fröjd för ögat! Lyckliga du.

    SvarSlet
  14. Min underkæbe hviler på brystet!
    Mette

    SvarSlet
  15. Tanken om at du skulle blære deg falt meg slett ikke inn. Tvert i mot er det fantastisk morsomt å se på disse flotte stoffene! Jeg er grønn av misunnelse, men på den gode måten. Skjønner at jeg bare må fortsette å gå på loppemarkeder. Så ofte som mulig :)
    Hyllene med e rosa og oransje stoffene gjør meg helt lykkelig hihi!! Du er veldig heldig! Ha en fin søndag! Beste hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  16. Jeg var en af dem der savlede over dit fine (oprydet) syrum OG alt det lækre stof. Altså da jeg lagde hovdet på puden i går, drømte jeg at det var mit ;)
    Min drøm pt er at få et hus, og huset er kun godt nok hvis jeg kan få et syrum!! :D

    SvarSlet
  17. Hej Ulla.
    VILDT FLOT!
    Sælger du noget af det? Jeg er stadig fortabt i det røde med hvide kløvere med en lille grøn kløver i...
    Kh stine

    SvarSlet
  18. Meget meget smukkere end bøger og brugskunst.
    Jeg troede ellers at jeg havde en aftale med ham baby Svensson om at komme ud igår,nu der var så pænt ryddet op og gjort klar kunne han jo ligeså godt komme ud.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  19. Jeg er målløs!!! det er jo for vildt så meget lækkert der er.. Og sikke en fin orden ;0)

    SvarSlet
  20. Hade jag varit en hund hade jag dreglat för fullt ;o)

    SvarSlet
  21. Neeej, hvor er det bare fint.. bare det var mit;-)

    SvarSlet
  22. Hehe, nej hvem tager sig af at du sikkert har brugt en masse tid på oprydning. Øjnene flyver direkte hen på stofferne. Og bliver der! ;-)

    SvarSlet
  23. Ulla, du er jo vanvittig! Simpelthen!:))) Og vanvittig heldig at have så stort og lækkert et rum til kun at sy i.

    Forsinket TILLYKKE med Betram:) Godt han fik lov at beholde sin helt egen fødselsdagsdag for sig selv;) Og så nærmer vi os jo også den dag JEG satsede på - me like!:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  24. woooow!!
    det er virkelig den flotteste samlingen jeg har sett!
    kjenner jeg blir SÅ misunnelig ;)

    SvarSlet
  25. Aber Mein Gott!!!!!!!!
    Jeg føler mig usandsynligt grøn lige nu...grøn i alle nuancer...grøn af misundelse!!!!

    Men på en go måde, for jeg under dig hvert og et stykke af det über schöne stof - når man er så kreativ og talentfuld som du, så er det kun rimeligt at have så flot en samling (og så i sådan en orden!!)

    Dejlige billeder...:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  26. Wauw, hvor har du bare mange lækre stoffer!
    Og dit syværelse, hvor er det bare indbydende, lyst og fint, ahh..

    SvarSlet
  27. Skønne billeder af den fantastiske samling :-)

    Og nu er der jo så kun 8 dage til at baby Svensson ser dagens lys .. Efter mit bud altså :-D

    Kh. Mette

    SvarSlet
  28. Er især vild med de grønne rum, årh dem gad jeg godt have fingrene i:-)

    SvarSlet
  29. hvor er du sej og rimelig heldig, jeg synes ikke det er til at støve lækkert retro sengetøj/stof op, og mange steder kan stoffet også koste alt for meget efter min mening. men mit hjerte banker lige en anelse hurtigere når jeg ser din samling og modet på at samle endnu mere er lige blevet større.

    dejlig søndag/uge til dig.

    SvarSlet
  30. Tak for alle jeres kommentarer!

    Ja, det er en lidt vanvittig samling, og der jo nok også mere end jeg nogensinde kan få brugt op, men bare TANKEN om at lageret en dag slipper op er jo helt ubærlig! :-)

    Jeg har planer om at rydde ud i det her i efteråret og sætte lidt til salg på Lullaby. Det er bare et meget tidskrævende arbejde (og ikke så spændende :-)), så jeg skal lige tage mig sammen til det :-)

    Jeg kan se at de grønne er populære, så det skal jeg da nok lige have i baghovedet, når jeg giver mig til at finde frem, klippe, måle mm.

    Ha' en dejlig dag.
    Om lidt følger mit (i denne omgang) sidste stof indlæg.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  31. Suk.... Smukt smukt smukt!

    SvarSlet
  32. Hold da op! (skriver jeg kun for ikke at skrive bandeord...)

    Jeg er faktisk slet ikke til retro 70'er stoffer - og så alligevel. I sådan en samling som din er der helt klart noget, jeg kunne blive vild med. Æblestofferne, f.eks. De er altså skønne.
    Jeg har sjældent set en mere passioneret samling end din stofsamling.
    WOW!

    KH Karina

    SvarSlet
  33. Wauw... hold da helt fest et imponerende lager du har. Helt fantastisk så mange fine fine stof stykker.. Wauw.. ;O)

    Jean

    SvarSlet
  34. hvor er det en utrolig smuk stof samling d har fået samlede dig.
    må man spøger hvor du køber alt dit of g ikke mindst dine Graziela stoffer.
    Stort tillykke med jeres nye familie medlem hvor er han bare skøn.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  35. For en fantastisk stoffsamling!!! det synes at du startet å samle litt før "alle oss andre"...

    SvarSlet
  36. WOW så mycket vackert!
    Säljer du något av det?
    Letar efter lila,rosa och oranga tyger just nu!

    Marina

    SvarSlet
  37. nøj hvem der bare havde din stofsamling, er da noget så skøn. Og alt det graziela... Drømmer mig helt væk.

    Og hej, melder mig som fast læser og ser frem til at få en masse inspiration.

    www.krea-mutti.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.