lørdag den 16. oktober 2010

Søskende kærlighed


13 kommentarer:

  1. Ih altså nogle dejlige billeder. Og smukke unger! :) tIllykke med dem alle tre

    SvarSlet
  2. Ja billederne taler for sig selv.
    Sikke dejlige børn du har - alle tre!
    Mette

    SvarSlet
  3. Skønne billeder - hvor er han dog bare sød.
    Og hold da fast nogen stolte brødre :)

    SvarSlet
  4. De er overhovedet ikke til at stå for! De er alle 3 superskønne ;-)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder af dejlige børn!

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle lækre unger i har jer.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. nåårh - dejlige billeder! :D Tillykke med den lille

    kh
    Sasha

    SvarSlet
  8. Dejlige, dejlige billeder - de er så skønne dine tre drenge.

    Og sjovt så store de store pludselig ser ud sammen med lillebror :)

    Håber at I nyder barselstiden!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Åh, hvor er det bare tre skønne drenge du har. Jeg bliver helt rørstrømsk, for jeg har selv tre sønner. De er voksne nu, men man glemmer jo aldrig tiden, da de var små :-)

    Randi

    SvarSlet
  10. Det er fannerme nogle lækre knægte i har, Ulla!!

    Sikken et glimt i øjet:D

    KH
    Lis

    SvarSlet
  11. Virkelig godt lavet - de unger der. Nyd det nyd det. Det er nemlig helt og aldeles det mest fantastiske på denne jord.
    Og så bliver jeg lige nødt til at spørge til sengetøjet med de blå elefanter. Sådan noget havde jeg som barn, i blåt og i orange og det blev helt slidt op. Jeg er vild med det! Ville så gerne have fingrene i det til mine piger - har du skaffet det et sted eller er det også gemmerier fra din barndom??
    Kh. Loui

    SvarSlet
  12. Eeeej hvor er det da nogle skønne børn du har Ulla - og sikke nogle fantastiske billeder...

    Man kan næsten mærke stoltheden på dine store drenge, når de sidder dér med deres nye lillebror...det lyser helt ud af øjnene:-)

    Dejlige billeder...
    Håber det hele går godt hos jer?

    Kh. Malene

    SvarSlet
  13. Hej Ulla.
    Dejlige billeder af dine 3 drenge. De ser alle glade ud. Hvor blev jeg glad over "mit" i brug. Synes at den multifarvede Bertram blev rigtig god.
    :O) Dorte

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.