onsdag den 20. oktober 2010

Pipsqueak - en yndlings webshop

Det skal bestemt ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker netshopping! Især når det kommer til børnetøj og interiør. En af mine absolut favoritter når det kommer til shopping af børnetøj er Pipsqueak

Det er en super lækker webshop, der skiller sig ud ved at have mærker, man ikke lige ser alle steder. Man kan se at alle tingene er valgt med omhu og med sans for detaljen. 
Især har de meget lækkert til drengene (sikkert også til pigerne, men det er jo ikke der mit fokus ligger :-)) - både klassikere i god kvalitet men også det mere rå og skæve, og så har de mit yndlings mærke, når det kommer til børnesko - italienske Pépe.

Jeg har udvalgt lidt, som jeg er specielt vild med og så undskylder jeg til pigerne, at det hele er valgt med drengebriller på :-)
Super sej sweat fra mini Rodini med sej tiger på maven. Rasmus har den og er VILD med den!
Skønne sko til de mindste i blødt skind fra Pépe.
Skønne opbevarings spande i kanvas med dyreprint fra Ah, quel plaisir! De fåes i forskellige størrelser og er da klart en mere fancy form for opbevaring. Jeg bruger én inde ved puslepladsen til babystrømper og så har jeg én på badeværelset til cremer mm.
FUB er toppen af poppen, når det kommer til strik til børn. Det er helt fantastisk blødt og kvaliteten er uovertruffen!!

Sjove og skøre strikkede rangler fra Luckyboysunday.
Mere lækkert strik fra luckyboysunday. Skønne Hr. Frost - lige til at kramme eller pynte på børneværelset.
Super cool rulamsvest fra Louis*Louise. Den er SÅ lækker på, og så varmer den skønt i den kolde tid. 
Skoletaske og penalhus fra CoQ en PâTe. Jamen, er det ikke skønt. Penalhuset røg i indkøbskurven sidst jeg var forbi shoppen, og bliver nu brugt til baby toilettaske og rummer fint både salve, termometer, saltvandsampuller, neglesaks og D-dråber.
Über sej t-shirt med Indiana Jones. Jamen, hvem ville ikke gerne rende rundt med Harrison, som han så ud i sine pragtdage i 80'erne, på maven? Jeg ville!!

Sjov og anderledes rangle dukke fra Ah, quel plaisir!

En klassiker man bare må holde af. Sømands sweater fra Norlie, der får enhver lille gut til at ligne en gæv matros.

10 kommentarer:

  1. Uh, ja - jeg er også pjattet med Pipsqueak. Mini Rodini har i flere år været et af mine foretrukne 'drenge-mærker'...:-)

    SvarSlet
  2. Jaaa, det er bare super skønt. Både i design men også i kvalitet. Det ser man jo nu, hvor det går i arv. Jeg har en t-shirt med robotter, som nu både Rasmus og Bertram er vokset ud af, og den er stadig super fin i form og farve, så den er lagt til side til lille Alfred. Genialt!

    SvarSlet
  3. Min yndlings-rodini-bluse (ikke nødvendigvis drengenes) men min, er en let slim sag i rib. Blå med rød v-udskæring og rød ved håndleddene....

    SvarSlet
  4. Taaak!
    så fik jeg lige en ekstra fødselsdagsgave til Sammie.
    Men damn man kan bruge mange penge der ogd et har jeg også gennem tiden ;)
    Forresten, forsinket tillykke med lille bebsen <3
    KNus Céline

    SvarSlet
  5. Det ser ud til at være en farlig shop at bevæge sig ind i. ;O)
    Det er dejligt med gode ting til drengene. Der kan godt være langt imellem i de fleste butikker.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Så mye fint!!! OG gratulerer med minstemann! Han var jo bare nydelig:)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker også Pipsqueak, har brugt alt for mange penge derinde ifølge manden, men de har det bedste til drenge.
    Kh Pernille

    SvarSlet
  8. Takk for innspill til gutteting! :) Jeg bruker jo å gå med jentebrillene på, men har i det siste gått med guttebrillene i nærheten... :)
    Herlige funn!

    Ønsker deg en deilig høstdag fra det hvite(!) nord! :)

    SvarSlet
  9. Hyggeligt indlæg for os børnetøjsentusiaster ;)

    Selv er jeg også ret vild med Mini Rodini og er især faldet for det blæksprutteprint de havde for et par år siden på blå baggrund og en skøn gul body med en stor sol på maven :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  10. Så mange fine ting du har fundet - hyggelig at se så mange drengeting :)

    Tak for tips :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.