mandag den 4. oktober 2010

Er der noget bedre....

.....end kæreste tid? 
Bo og jeg sørger i hvert fald for at få alt den kæreste tid vi kan, her inden det går løs igen med søvnløse nætter, lortebleer og babykuller.
Derfor blev hans fridag idag brugt på at spise brunch på byens lækreste café nede ved Rhinen. Uhm, hvor var det godt - og så har de dejlige bløde lænestole at sidde i, hvilket den højgravide ikke klager over ;o)



Lige inden vi kørte hjemmefra tømte jeg postkassen og til min store glæde var mit nye über funky armbånd nået frem, så det røg på med det samme og er blevet flashet godt og grundigt idag. Det er skønne Lis, der står bag det lækre design. Tak Lis!! jeg er SÅ glad for det armbånd!

19 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog bare lækkert ud og dejligt afslappende.. Jeg tror manden og jeg også snart trænger til sådan et par timer... : )
    Held og lykke når fødslen går i gang..

    Kh. Maria

    SvarSlet
  2. åhhh det ser godt ud ;O) Men hvad laver du hjemme.. jeg har satset på du fik veer i dag, så kan du så komme i gang ;O) hihihi....
    Dejligt med kæreste tid, det er også vigtigt. Det skal vi på lørdag. Bliver skøøønt..
    Det ser ud til i har godt vejr i tyskland!- skønt :O)

    SvarSlet
  3. FOR DÆLEN, Ulla!!! Hvordan bærer du dig ad med at se så lækker ud så langt henne???!! Skriv en bog om det! Jeg køber den på stedet og tør kaste mig ud i en 4'er så!:D

    Og skønt, at du blev glad for armbåndet:) Jeg er også selv ret glad for mit. Helt perfekt til stilen! Må vel hellere snart få puttet det i min amioshop, altså:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  4. God ide med kæreste tid.
    Du ser nu dejlig ud- oså som højgravid :-)

    SvarSlet
  5. Aller først...hvor ser du bare brand godt ud - kan ikke sige mig fri for at være lidt (læs; meget!!) misundelig...føler mig selv som en meget uhandy elefant og jeg har endda en måned tilbage til termin endnu!!

    Dejligt at I har hygget med kæreste tid, det er jo super vigtigt at prioritere!

    Og så er jeg skisme glad for at du ikke har født endnu...jeg har nemlig gættet på fredag den 8, hi hi :-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Maria: Ja, det skal man altså unde sig selv ind imellem. Så kommer der plus på overskudskontoen.

    Susan: ja, jeg beklager, men det blev ikke igår - hihi :-)
    Ha' en dejlig kæreste dag på lørdag. Det er bare så dejligt.

    Tak altså, søde Kirsten!

    Lis: Den bog ville komme til at hedde: Lær at tage billeder fra en god vinkel ;o) Men tak for de søde ord!
    Jamen, jeg er VILD med armbåndet. Ind på Amio med dem! De vil gå som varmt brød!

    Miri, tak hvor er du sød :-)

    Malene, tusind tak for de søde ord. Jeg kan så sige, at jeg føler mig bestemt også meget uhandy på nuværende tidspunkt - godt ord egentlig ;o)
    Jeg ønsker hver dag at det bliver dagen, hvor der sker noget, men han kommer vel når han er klar, ham lillebror :-)

    God dag til jer alle skønne kvinder!

    Knus Ulla.

    SvarSlet
  7. Hej Ulla - Ihh altså dine indlæg i øjeblikket :-) Først dit underskønne syværelse med masser af plads og lys (mit minder om et kosteskab i forhold til...men det er der) :-) Derefter alt det stof som jo nær havde sat fødslen igang - hold nu op hvor er det lækkert....og nu skønne billeder fra en kæreste dag. Hvor er det bare skønt at se, for ja den næste tid kommer jo alt andet lige til at være baby baby baby. Tak fordi du lige minder mig om, hvor vigtigt det selvfølgelig er at huske hinanden :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Kære Ulla

    Ja nyd i tiden sammen om lidt vil et lille liv kræve al din opmærksomhed og nu kniber du lige sammen til den 10.10 Ik? Jeg satser nemlig ret stort på at blive den lykkelige ejer af tekander på stof ;-)))

    PØJ PØJ og nyd dagene

    KH

    SvarSlet
  9. Hvor ser du skøn ud Ulla :)
    Knus fra Dorte

    SvarSlet
  10. Åh ja, kæreste-tid.. Det er så dejligt, og vigtigt, og godt! :-)

    Og kan kun tilslutte mig, du ser skøn ud!

    SvarSlet
  11. Hej Ulla - jeg sad lige og faldt i staver over dit ansigt.. hold op - hvor er dine rynker? Har du en klemme i nakken eller hvad f.... er din mirakel kur.. du ser så veludhvilet og sund ud... og med den under skønne mave....

    Dejligt at I har hygget jer.... Knus C

    SvarSlet
  12. Hvor jeg dog bare elsker din stil, du ser bare så gennemført at se på ..på den lækre måde, Ulla!
    Det er nogle vildt gode billeder og din mave ser lille og fin ud på trods af ordret højgravid. Flot-gravid er vist et bedre ord for dig ; )

    SvarSlet
  13. Ej, hvor er i altså bare søde!! Jeg bliver da helt forlegen over alle de søde ord.

    Christina, rynker har jeg skam, og synes nu selv jeg tydeligt kan se dem på billedet - men sådan er man jo så selvkritisk ;o)
    Det bedste ved mine graviditeter har dog alle tre gange været, at jeg får lækker og sund hud. Det må være den måde hormonerne virker på mig - ja, det gælder også mit hår, som bliver tykt og lækkert for så at falde af i store totter, når jeg ammer - suk!

    Mht. mirakelkur......tja, så har jeg siden juni forkælet mig selv med en hundedyr ansigtscreme fra The Organic Pharmacy, som faktisk virker på de skide rynker! Derudover drikker jeg rigeligt med vand og spiser omegaoliekapsler hver dag (som min bryllups stylist fortalte mig var det bedste jeg kunne give min hud - altså olien).

    Mette, åh jeg tænker sådan på dig, og om der mon snart sker noget - det er jo ret så spændende at vi følges ad :-)
    Ja, for pokker - det er nu al den ekstra tid man har uden unger skal nydes. Der går jo lidt tid før mulighederne byder sig igen.

    Rikke, igen må jeg sige (som jeg skrev til Lis), at billedet er taget fra en meget flatterende vinkel :-)
    Maven er dog ikke så stor, men der er da røget en del ekstra kilo på resten af kroppen, og jeg føler mig langt fra særlig laber.
    Derfor lapper jeg altså også alle jeres søde ord i mig - det er da lige hvad man kan bruge, når man føler sig hval-agtig og usexet, så tusind tak!!

    Knus Ulla.

    SvarSlet
  14. Hello Ulla,
    I have been trying to contact you via your site and the e-mails are returned to me ! I don't understand the site but I love it and would like to maybe buy some things, could you contact me tattyariel@hotmail.com
    Thank you, Tanya

    SvarSlet
  15. Du er så stille! Mon det betyder der er kommet en lille babydreng til verden?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  16. Jeg tænker også meget på dig Ulla, og om du mon har baby-travlt ;-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  17. Hey - I love your blog! It's so inspiring.

    SvarSlet
  18. Hej Ulla,
    Det ser helt fantastisk ud, du også. Det er i øvrigt en rigtig lækker blog du har, så melder mig som fast læser nu, og håber andre finder vej til dig gennem min blog-roll :)

    Kh Anne / Krittewitt

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.