torsdag den 21. oktober 2010

Dragefest i sol og vind

Dette indlæg sad jeg og lavede lørdag d. 9. oktober, da vi blev enige om, at det vist var tid at tage på hospitalet, så jeg fik det aldrig udgivet. Det gør jeg så nu med lidt forsinkelse :-)

Sidste søndag blev den årlige dragefest i drengenes børnehave fejret. Da vi bor i et område med meget lidt vind, er det hvert år det store spørgsmål om vejret nu er med os på denne dag, så vi kan få alle de fine drager op at flyve. Sidste år havde vi en smuk og varm dag men desværre uden vind og dermed uden held med at få dragen i vejret.

I år var vi svine heldige med vejret. For det første var det en varm og solrig søndag, hvor termometeret viste hele 25 grader - og det efter en kold og våd uge, så allerede dér var sol dronningen her tilfreds :-)
Men vigtigst af alt - vi havde vind!! Og for første gang i de 4 år vi har været med til denne begivenhed, fik vi den fine ørne drage i vejret. 

Alt i alt en fantastisk smuk og dejlig dag på Skt. Jakobsberg - der med sine 273 meter er det højeste punkt i Mainz omegn.












Sidst på eftermiddagen kørte vi hjem med en smuk solnedgang i ryggen.

4 kommentarer:

  1. åh det ser trevligt ut :D

    Jag har nu skrivat om dina vinlåder på www.babydjungeln.se hoppas du tyckar om inlägget annars må du jätte gärna maile mig på info@babydjungeln.se

    Glada hälsningar
    Jeanette

    SvarSlet
  2. Sikke lækre billeder!
    Det ser utrolig hyggeligt ud... Dejlig tradition..
    HA' en dejlig dag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hold op, hvor ser det dejligt ud!! Skøn blå himmel og hvor fedt med drageflyvning.
    Dine sønner er så kønne! Og sikke en dejlig færøsk vest :)

    SvarSlet
  4. Kære Ulla,

    Sikken nogle smukke billeder - fra en virkelig flot dag!
    Dine drenge er simpelthen så lækre at se på! Håber det stadig går godt med den 3. ? :-)

    Tusinde tak for dine hilsener her de sidste dage, det har simpelthen været så dejlig at du har tænkt på mig og på os.
    Vores skønne lillebror er nu kommet til verden, i lørdags, og han er så fin og dejlig! Og al ventetiden værd ;-)
    Så nu tusser vi alle rundt i en lille baby-bobbel-lykke-rus! Skønt! :-)
    Men af hjertet tak for dine tanker og beskeder!!

    Og sikke nogle lækre gave-bøger til brødrene du fik lavet - wauw! De er virkelig fine. Og jeg kan kun forestille mig hvilken glæde både I og drengene kan få ud af at kigge i dem. Tror faktisk jeg en gang, vil få lavet sådan nogle til både Lilje og lillebror også.

    Knus Louise

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.