mandag den 6. september 2010

Overtøj fra Danefæ

Så er der overtøj fra Danefæ at finde på shoppen.
Jeg elsker virkelig deres overtøj! Super skønne farver og vigtigst af alt - det er ultra holdbart. Rasmus har "Lilleskæg" vinterjakken, som han har brugt de sidste to vintersæsoner, og den er på ingen måder slidt op! Nu går den i arv til Bertram, som så kan bruge den de næste to år. Ja, der er da egentlig ret mange fordele ved at have børn af samme køn ;o)


I år har Danefæ også lavet den fedeste armygrønne parkacoat. Den skriger bare 70'erne og tankerne ledes hen på den dengang top moderne og allestedsværende thule-pjækkert - wauw, den er fed!


2 kommentarer:

  1. Åh hvor er det dog nogle skønne jakker...virkelig flotte, er vild med klarheden i farverne! Havde jeg råd, så købte jeg fluks én til Oscar...(det er ikke altid nemt, det der med at prioritere hvad der er mest vigtigt til børnene..man har jo ikke råd til det hele, og der er skisme så meget de skal have når det er efterår og vinter...!!) Bare man kunne købe det hele:-)
    Sjovt det du skriver med, at der er fordele ved at have børn af samme køn...vi har jo, indtil videre, kun Oscar, men venter lillebror til novemer...og jeg er netop i dag i gang med at vaske alt Oscars babytøj, så jeg kan få det lagt på plads---virkelig underligt og meget rørende og nostalgisk at stå med de bitte små stykker tøj i hænderne igen:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Malene.
    Hvor sjovt - jeg har netop idag været igang med det samme og med samme nostalgi-følelse som dig.
    Vi venter dreng nr. 3 her i starten af oktober, så jeg synes lige pludselig at jeg havde travlt.
    Nu er babytøjet vasket og hængt til tørre, bleer str. nyfødt er indkøbt og pusletasken til hospitalet pakket, så nu kan han bare komme an :-)
    Det er dejligt med drenge og vores to har rigtig meget glæde af hinanden, så I kan roligt glæde jer!
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.