lørdag den 4. september 2010

Når jeg nu ikke selv kan hækle....

Så må jeg jo få andre til det, og det er lige præcis hvad jeg har gjort.
Jeg har netop fået en masse super lækre hæklede efterårshuer ind ad døren. Farve-designet af mig, men hæklet af en sød amerikansk dame, som er noget så dygtig med hæklenålen!

Der er 10 forskellige og de er alle at finde inde på shoppen.


Til alle jer, der venter på Lullaby huer, vil jeg bare lige skynde mig at sige, at de også snart er på vej!
Mig der ellers aldrig er syg har ligget fladt det meste af denne uge med sensommer snue og tungt hoved. To syge unger her de sidste uger var nok mere end mit forsvar kunne klare. 
Nu er det meste snot dog blæst ud og energien er tilbage - perfekt lige til weekenden :-)

13 kommentarer:

  1. Hvor ER de huer fine!!! Skønne farver, og den dér lille skygge er bare så kæk :-) Har du en opskrift til, eller er det hemmeligt design ;-) KH Lisbeth - og go bedring!!!

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er de dog fantastiske. Virkelig nogle lækre farver! :)

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth.
    Opskriften er udviklet af hende der hækler dem og tilhører hende, så den har jeg desværre ikke.
    Ja, de er super skønne. Jeg er så vild med dem!
    Ha' en dejlig weekend :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Gowry, ja de er simpelthen bare skønne. Har også allerede nuppet to stk. til mine egne drenge :-)
    Dejlig weekend til dig!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Godt du er på benene igen :-)
    Og de huer er for skønne !!
    Kan de også bestilles til voksne hoveder ?

    SvarSlet
  6. Miri, de går kun op til str. 5 år, men jeg kan faktisk passe den største størrelse, og har et hoved på ca. 54 cm.
    De er nemlig hæklet sådan at der er ekstra plads så den er lidt baggy på børnene - svært at forklare, men i hvert fald kan et normalt voksent hoved godt passe den store :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Så flotte huer! :-)Fargeglade og sikkert gode og varme! Ha en fin dag!

    SvarSlet
  8. Hej Ulla
    Super fine huer. Meget inspirerende.
    jeg har ikke modtaget pakken fra dig endnu, men HÅBER den kommer mandag. Hvornår sendte du den afsted?
    kh laura

    SvarSlet
  9. Ok. Og øv, jeg har et grødhoved :-(
    Men døtrene :-)

    SvarSlet
  10. Hej smukke Ulla
    Skal du ikke have en Facebook side til Lullaby?
    kh
    Sus

    SvarSlet
  11. Så flotte luer...dem så jo riktig gode ut! :) Flink du er! Hekling er jo så gøy...

    Klem fra Dorthea! :)

    SvarSlet
  12. Underbara!!! Supersmart att lägga ut virkandet på någon annan som kan:) Superfina färgkombinationer!!!

    SvarSlet
  13. Tina, ja, de er bare skønne!

    Laura, jeg har sendt dig en mail :-)

    Miri, hihi, ja så går de nok ikke til dig ;o)

    Sus, jeg har vist en eller anden form for "fanside" derinde, som en veninde engang har oprettet.... er ikke så meget inde i det, må jeg indrømme.... Kan da godt være jeg lige skal få kigget lidt på det :-)

    Dorthea, ja de er super skønne!

    Helena, ja man må jp holde sig til det man selv er god til og lade andre om resten :-)

    Dejlig søndag til jer alle!

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.