fredag den 10. september 2010

Huer til min nye forhandler

Denne uge har på kreafronten stået på huer.
Jeg har netop færdiggjort en stak efterårshuer til min nye forhandler i Århus, så disse skønne retro huer er nu på vej til Lady Marmalade.
Jeg har før her på bloggen skrevet om Lady Marmalade, da det er én af mine all time favorit børnetøjsbutikker. Den lille butik i Volden emmer af retrostemning og god fodformet karma. Jeg er aldrig hjemme i Århus uden at besøge denne lille oase - og det er sjældent jeg går tomhændet ud derfra :-)

Mine huer har fået en lille ændring i form af foeret, som nu er lavet i det blødeste cremefarvede økologiske bomuldsfleece. Åh, hvor er det lækkert og vil bestemt lune de små børneører her i efteråret.

Jeg ved der er mange der venter på nye huer på min egen shop, og imorgen går jeg igang med dem. Jeg har allerede klippet 40 stk. op!! Alle unika. Det er nok ikke sandsynligt at jeg får syet alle 40 stk. færdige i næste uge, men nu må vi se hvor mange jeg når, og så bliver de lagt på shoppen i næste weekend.

Imellemtiden kan de af jer der bor i Århus jo smutte forbi Lady Marmalade i næste uge ;o)

24 kommentarer:

  1. næææ.. sikke et held, jeg bor jo i Århus :O) hihi..
    Sys aldrig jeg har været derinde, men det skal jeg da meget snart.
    Er selv igang med en hue.... Det er mønsteret fra bogen; børnetøj du selv kan sy 0-4 år af ELsebeth Gynther. ÆÆÆlsker den bog.
    Den minder vidst lidt om dem du laver...
    GO weekend :)

    SvarSlet
  2. Susan - ja, mine var også oprindeligt hue mønsteret fra EG bogen, men jeg har ændret en del på det :-)

    SvarSlet
  3. Også god weekend til dig :-)

    SvarSlet
  4. okay. De er bare super fede dem du laver. Så glæder mig til at se dem live i Århus ;O)

    SvarSlet
  5. Hej Ulla! Uhh, jeg elsker Lady Marmelade. Det er et sted med en helt unik stemning og jeg besøger også altid butikken når jeg er hjemme i Århus - desværre er mindsten her ved at vokse fra de størrelser de fører.

    God weekend Ulla

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. EJ, jeg var lige derinde og handle idag- men jeg må da et smut forbi igen i næste uge ;0)

    Til dit tidligere indlæg vil jeg blot tilføje Harald eller Konrad/Conrad ELSKER de navne!

    Mvh Tenna

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig!
    Forresten er det muligt du kan få en str vejledning på din hjemmeside? Tænker fx at min søn er en str 80/86 og er 14mnd så han er jo ikke hverken en str 1 eller 2år.

    SvarSlet
  8. Mette, ja det er nemlig en helt unik stemning der hersker derinde, og de er super søde de to piger der har den.
    Også god weekend til dig :-)

    Tenna, ja så må du derind igen i næste uge. Pakken ankommer nok først tirsdag eller onsdag. Bare så du ikke går forgæves :-)

    Bella, ja det kan jeg da godt se. Måske jeg skulle skrive målene inde på selve produkterne. Så er det da lige til at gå til :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  9. det var mange skikkelig flotte luer :)

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til du laver nogle i shoppen - håber jeg når det:=) For lille manden mangler DIN hue.
    Jeg har sagt herhjemme at det skal være lige ULLAS HUE vi skal have.

    Så du kan godt mærke jeg er vild med din hue ik:)

    God weekend:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  11. Litlokalen, tusind tak :-)

    Vicky - hihi - jeg tror nu nok du skal nå at få en ULLA hue. Dejligt at du er vild med dem. De er altså også ret gode, hvis jeg selv skal sige det - må man godt sige det?
    Bertram har én som han brugte hele sidste vinter (og heldigvis stadig kan passe) og den sad som støbt på ham og lunede hans små ører.

    Også god weekend til dig :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. hold da op hvor har du haft travlt og hvor ser de huer skønne ud
    stine:)

    SvarSlet
  13. Hej Ulla - Hold da op en lækker stak og så (måske) 40 mere på vej, det er jo hel vildt. Smart du syer så mange af gangen selvom du måske når at køre lidt sur i det :-)

    Mht. navne er vi også bare kørt helt fast herhjemme. Dvs. vi ligger bare for langt fra hinanden og smågriner lidt af hinandens forslag. Derudover skal der tages hensyn til venners børn, legekammerater mm. så der er rigtig mange navne det heller ikke kan blive....så ja du har ret lidt af et puslespil :-)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  14. Selvfølgelig må du sige det - det skal man da sige:) Ned på janteloven...
    For dine huer er bare SKØNNE:)

    SvarSlet
  15. UH det er godt nok lækre, de huer! Tror, min Jens skal ha en, der ligner til vinter. De der EG mønstre er så skønne, og jeg har også lavet mine egne ud fra dem. De passer min dreng, hvilket ellers er ret svært at opnå;) Men hold kæft, de er lækre, dem du laver!!!

    God weekend,
    Kat

    SvarSlet
  16. Mette, ja der er nemlig super mange faktorer der skal tages hensyn til.
    Med vores første og til dels andet barn kunne vi vælge og vrage, men nu har alle vennepar efterhånden fået børn og de store drenge har fået legekammerater, så det begrænser det en smule :-)

    Alle huerne jeg laver er unika, så på den måde når jeg heldigvis ikke at køre surt i det (håber jeg), for så har man jo den der spænding i forhold til at se hvordan det færdige produkt ser ud.

    God lørdag til dig og dine :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  17. Vicky, ja vi skruer lige lidt ned for Jante :-)

    Stine, Kat og Dorte, tak skal I have for rosen :-)

    God lørdag til jer alle.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  18. For noen nydelige luer, synd mine unger er blitt for store for slike :-)
    Ha en flott helg!

    SvarSlet
  19. De er så fine de huer og forretningen er jo helt fantastisk! Wow hvor ville jeg gerne give mine unger rulamsanorakker på...:o)

    SvarSlet
  20. Du laver de skønneste huer, Ulla! Måske du vil udmed, hvor du har købt det økologiske bomuldsfleece? Kunne tænke mig at bruge det til bagsiden af et tæppe til min datter.
    God søndag.
    Kh Stine.

    SvarSlet
  21. Lisbeth, ja den rulams anorak er simpelthen for lækker!! Den er dog ret dyr, men jeg overvejer den til Rasmus - så kan den jo gå i arv til de andre to banditter :-)

    Stine, bomuldsfleecen er købt her www.frautulpe.de Tror også hun sender til DK.
    Jeg har selv tænkt at sy et babytæppe med bagside af det til lillebror, for det er simpelthen for lækkert!!

    God søndag!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  22. Super - tusind tak for svar, Ulla :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.