fredag den 24. september 2010

Gættekonkurrence med lækker gevinst!

Da jeg for et par uger siden ramte 400 faste læsere, tænkte jeg at det vist var på tide med en lille giveaway/konkurrence her på bloggen.

100% inspireret at Mette Westmoses (som jeg i øvrigt deler terminsdag med) giveaway lader jeg så hermed startskudet lyde til min egen lille Gæt-lillebrors-fødselsdato-konkurrence!




Alt du skal gøre for at deltage, er at gætte på hvilken dato lillebror beslutter sig for at komme til verden.
Blandt jer der rammer den rigtige dato trækker jeg en vinder. 


Graziela feberen raser big time i blogland, så gevinsten er da en lækker lækker pakke med guf fra min egen Graziela samling. Her er ikke tale om små patchwork lapper men dejlige store stykker til mange krea-projekter! I Trendsales målestok er der uden tvivl stof for en formue ;o) 
I må selvfølgelig gerne linke til konkurrence og låne billedet til formålet.


Ligesom Mette, vil jeg give jer lidt info, der måske kan hjælpe jer med at pejle jer hen på en dato:


Jeg er idag 37+6
Min termin er 9. oktober.
Rasmus er født 4 dage efter termin.
Bertram er født 9 dage før termin.
Status er lige nu ingen tegn på snarlig fødsel.
Lillebror er for en uge siden vurderet til ca. 2900 gram og stod stadig ikke fast i bækkenet.

Hvalen aka undertegnede tidligere idag.


Det bliver IKKE imorgen!! Det MÅ ikke blive imorgen!!! Bo er i München for at spille kamp og Bertram har fødselsdag, så det SKAL bare ikke blive imorgen!!!!!!!!

245 kommentarer:

  1. Feeedt med endnu en gættekonkurrence :) tror på efter termin - altså d. 14.10.2010 :)

    SvarSlet
  2. ulalajsa!!! sikke nogle fine stoffer:)
    Jeg gætter på 10.10.10 :)
    og pøj pøj!

    SvarSlet
  3. Hold da op hvem vil ikke gerne vinde alt det fantastiske stof.. :)
    Jeg gætter på den 3.10.2010:-)
    Krydser alt for det er mig der vinder... Fed konkurrence...
    Kh Janni

    SvarSlet
  4. Det er sjovt! Jeg gætter på den 12. oktober.

    SvarSlet
  5. Sjovt med en gættekonkurrence...og præmien er da 'to die for'...jeg tror på den 15.10.2010

    SvarSlet
  6. Hm, det er sjovt. Og den pakke ville jeg nok dø af glæde over, hvis jeg vandt ;) Jeg tror du føder den 12 oktober. Bum!

    SvarSlet
  7. 10.10.10 skulle ju vara ett coolt födelsedatum. Jag gissar på det.

    SvarSlet
  8. Herligt :-)
    Jeg tror IKKE det bliver i morgen..
    Nok Onsdag den 6.Oktober :-)

    SvarSlet
  9. Lækkert, lækkert stof!
    Jeg tror det bliver d. 4. oktober.
    God fødsel, vh Anne

    SvarSlet
  10. Jamen så vil jeg gætte på lørdag d. 2. okt. samme dag som min førstefødte kom til verden for 21 år siden. Guuud jeg er så mor til en 21-årig, det er ikke helt gået op for mig endnu. Held og lykke med ham når han bestemmer sig for at komme ud.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  11. Jeg vil gætte på den 17. okt. :o)
    Der har min Ældstedatter fødselsdag...ved godt at det er laaangt fra terminen, men et gæt er vel et gæt... :o)
    Held og lykke med det hele...og tillykke med fødselsdagsbarnet imorgen... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  12. Mit gæt er den 7. OKTOBER....:) det bliver spændende at se hvilken dag han vælger ;)

    SvarSlet
  13. Øh, den her vinder jeg, mkay....

    Du føder allerede næste søndag, søde Ulla - altså den 3. (Så ville er nemlig være præcis 30 år mellem min mand og din søn)

    kram,
    Trine

    SvarSlet
  14. Ha ha, hvor sjovt med gættekonkurrence! Og hvilken gevinst! Jeg gætter på d. 2/10.
    Held og lykke med fødslen:)

    SvarSlet
  15. Uh det er jo snart, uanset hvad! Bum bum bum... jeg gætter på den 3. oktober:)

    SvarSlet
  16. Lykke lykke til!!!!
    Jeg tror den 13.oktober:-)
    Ønsker meg de stoffene:-)

    Hilsen Helena

    SvarSlet
  17. Spændende!!
    Jeg tror han kommer d. 2. oktober, for 2 er mit yndlingstal, og så har jeg en fornemmelse af, at han kommer en uge før tid.
    Hvis han nu alligevel kommer i morgen, fylder han år samme dag som min datter, og det giver lykke skulle jeg hilse og sige ;-) Men jeg kan nu godt se, at det vil være bad timing!
    Al mulig held og lykke!

    SvarSlet
  18. Åhhhhhhh en lækker præmie!!
    Skøntmed gættekonkurrence - graviditet og baby'er er så hygge;)
    Jeg tror, du føder 08.10.2010..:)
    Krydser alt muligt for mit held..
    KH Anne

    SvarSlet
  19. Morsom konkurranse:) Da gjetter jeg 4 oktober! og krysser fingrene for at han ikke kommer i morgen:)

    SvarSlet
  20. Vilken rolig tävling och fabtastiska priser! Min gissning blir den 2 Oktober..... Håller tummarna!

    SvarSlet
  21. Det bliver helt klart d. 7. oktober... Ingen tvivl der.

    SvarSlet
  22. Jeg kaster mig ind i legen - jeg tror det bliver den 15. oktober.

    SvarSlet
  23. Jeg gætter på 13. Oktober ;)

    SvarSlet
  24. Absolut am 1 oktober um 22.10 Uhr.
    Håber du har det godt og kan holde til det hele. Din mave er guddommelig smuk Ulla,
    kh kirsten
    Nåja, værelset til den lille ny er så fedt og smukt- godt gået Ulla

    SvarSlet
  25. Min mand siger den 14. oktober! Ja, han ved altså ikke hvad det drejer sig om, men jeg bad ham sige et tal ;-)
    Nu håber jeg bare at det passer, for det stof vil jeg virkelig gerne have :-)

    SvarSlet
  26. sjovt med en gætteleg.
    Jeg tror du føder d. 4 okt.
    Dine veer starter d. 3, men du føder d. 4 :O)
    Held og lykke med den kommende fødsel. Håber det bliver en dejlig oplevelse ;)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  27. Åh.. Fedt stof! Jeg gætter på, at du føder d. 10.10.10! ;)
    Så sender lige masser af ve støv den dato! ;)

    SvarSlet
  28. Fed give away.
    Jeg gætter på d. 6. okt. Min datters 3 års fødselsdag. Den dag kommer der fantastiske børn til.

    SvarSlet
  29. Ihh altså hvor spændende! Jeg gætter på at du føder på terminen d. 9/10/2010. Pøj pøj med det:O)

    SvarSlet
  30. Jeg gætter på 30. september.

    SvarSlet
  31. Jeg tipper 12.10.2010! Lykke til!

    SvarSlet
  32. jeg hepper på den. 1 okt.. :-)

    SvarSlet
  33. Hej Ulla - Fedt du vil bruge idéen...det er bare så hyggeligt med lidt gætterier her så tæt på termin.

    Mit bud er 8. oktober

    Du ser fantastisk ud....og nej du føder ikke i morgen det er Bertrams dag. :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  34. Ihh altså hvor hyggeligt med disse gætte konkurrencer :)
    jeg tror på 08.09.10 - det har ligesom en fin klang.. heh!


    Pøj pøj med det!

    SvarSlet
  35. Jeg genbruger mit gæt fra westmose og siger 14.10.2010

    SvarSlet
  36. Hyggeligt med din og Mettes give away. Jeg giver dig samme gæt som Mette (nu I har samme terminsdag) så den 4. okt. er mit bud. Held og lykke med det hele :-)

    SvarSlet
  37. Jeg tror, din søn får fødselsdag den 5. oktober
    kærlig hilsen conny

    SvarSlet
  38. Hello from Finland also! If I understood your language correct, I quess your duedate will be exat 41 weeks.

    You look great - I hope you all the best!

    SvarSlet
  39. Jeg tror på den 9. oktober.

    Er altid frisk på en sjov konkurrence

    SvarSlet
  40. Det blir nok 8. oktober:)
    Lykke til

    SvarSlet
  41. Jeg TROR 3'eren er en drillepind og først titter frem d. 20. oktober. Men jeg HÅBER det bliver før, for man gider jo faktisk ikke vente på det.....!!!

    KH
    Lis

    SvarSlet
  42. Hehe det er skøøønt med disse terminsgættekonkurrencer.
    Håber heller ikke du går over tiden, men også her gætter jeg på d. 12. Oktober.

    Held og lykke ;-)

    Kh
    Karina

    SvarSlet
  43. Super sjov konkurrence:) Tror absolut på før termin: Jeg gætter på d. 27.sept -fordi jeg sidste år havde termin samme dag som dig, og havde ingen tegn på at noget var under opsejling, men fødte d. 27. sept.
    Kh Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  44. fantastisk præmie og fantastisk leg. Jeg gætter på dagen før termin. Den 8. oktober.
    vh Tine

    SvarSlet
  45. 10. oktober, nemlig! Dejligt gættekoncept. Held og lykke med fødslen!

    SvarSlet
  46. Jeg gjetter på den 11 oktober, og krysser alle fingre :-) Lykke til! :-)

    SvarSlet
  47. Jeg gætter på den 5 oktober som min søster er sat til :-)

    SvarSlet
  48. Det bliver helt sikkert d.6.oktober

    SvarSlet
  49. Dejlig ting at gætte om, jeg satser på den 6 okt :O)

    Held og lykke med fødslen ;O)

    SvarSlet
  50. Lækker læækkert stof tror på d.8/10
    og pøj pøj med det
    Mvh. Carina
    Carina.mortensen@mail.dk

    SvarSlet
  51. Jeg gætter på d. 28. september - det er den dato min egen søn nr. 3 kom til verden :-)

    Randi

    SvarSlet
  52. Du føder den 4. oktober, den smukkeste lille dreng :-)
    Kh. Johanne

    SvarSlet
  53. Jag gissar på 2010-10-06 :)
    Lycka till

    SvarSlet
  54. Vilken kul idé! Jag gissar på den 11:e oktober. Håll ut!

    SvarSlet
  55. Jubii, at vi også kan gætte her hos dig, Ulla :-)

    Jeg tror simpelthen du rammer terminsdagen! 09.10.10

    Nyd nu de sidste graviditets uger og dage!

    Kh Louise - som i øvrigt synes, du ser blændende ud! Her kan jeg vist ikke længere følge med... Føler mig sliiiiidt ;-)

    SvarSlet
  56. Sikke en flot mave! Jeg gætter på at det bliver d. 5. oktober!

    SvarSlet
  57. Jeg tror simpelthen på den 9.10.10. Jeg er HELT vild med de stoffer, så sender "lillebror" en tanke og håber han kan høre mig.

    SvarSlet
  58. Super med alle disse skønne gættekonkurrencer, og lækre præmier (selv om du da klart vinder den bedste - der er jo bare ikke noget som børn!)
    Jeg er sikker på at lillebror melder sin ankomst d. 13/10-10 ... håber at du får en superlækker fødsel!
    Ha' en dejlig dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  59. Hi hi. Hvor en feeeed konkurence. Men der er da ingen tvivl om at lillbror kommer den 4. Oktober og hermed kommer til at dele fødselsdato med mig og i alle sine fødselsdage fremover altid skal have glæden af æblekage (:

    Kram Iben

    SvarSlet
  60. Du er simpelthen så smuk med mavse på Ulla!!!!

    Jeg kaster et gæt sammensat af en formel jeg selv har digtet haha.
    Mit bud er den 05.10.10

    Kram herfra

    SvarSlet
  61. Jeg gætter på 12.10.10 - skønne, skønne stoffer:O)

    SvarSlet
  62. so ein wunderbares paket! und doch kann es mit deinem paket nicht mithalten;o) ich tippe auf den 02. oktober! lg und alles gute alex

    SvarSlet
  63. Sikke da en skøn gætteleg og total fed præmie.

    Min førstefødte kom til verden på en søndag. Og søndagbørn skulle efter sigende være nemme børn, så jeg skyder på at lillebror kommer til verden d. 3. oktober

    Held og lykke

    SvarSlet
  64. Hej Ulla
    Jeg gætter på at lillebror får fødselsdag d. 7. oktober 2010. Og jeg eeeelsker Graziela stof, så jeg krydser fingre. Held og lykke med fødslen og jeg håber du kære husbond er hjemme, når det hele begynder.
    KH Mia

    SvarSlet
  65. Hej Ulla.
    Mit gæt er lige på terminsdatoen. 9. oktober. Held og lykke med fødslen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  66. Hmmm-... jeg tror det bliver d. 8, oktober...


    Og hold da op for en lækker præmie.. ;-)

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  67. Uhhhh ha det er da spaendende!
    Hmmmmmm jeg gaetter paa at det bliver den 11 oktober!

    SvarSlet
  68. Det første tal der kom frem var den 13okt 2010 så det må være mit gæt :-)

    SvarSlet
  69. Jeg satser på den 7. oktober :)

    Sikke skønne sager du sætter på højkant.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  70. Hei! Så fin blogg du har:)) Jeg vil gjerne være med på leken, og gjetter på 4.oktober (dyrenes dag):))
    Tvi tvi

    Christine

    SvarSlet
  71. Åååh, så gøy! -og for en fantastisk flott premie!! Jeg ville like å vinne den, for jeg har falt pladask for Grazielastoffene!! :) (-som så mange andre ;))

    Jeg gjetter på 11.10.10 :)

    Kanskje tar jeg en konkurranse selv? Har termin 30.okt, men satser på at det ikke blir såå lenge til vår lillebror kommer... :)

    Ønsker deg en super helg!

    SvarSlet
  72. Satser på d. 5. oktober :)
    Pøj pøj ;0)

    SvarSlet
  73. Mit gæt lyder på den 16. 10. 2010
    Held og lykke

    SvarSlet
  74. Jeg gætter på 10. oktober :o)
    Sofie

    SvarSlet
  75. 9 er mit lykketal, og den 9. er en fantastisk dag at have fødselsdag. Så jeg vælger den 9/10 :o)

    SvarSlet
  76. Helt klart fredag d. 8. oktober.

    Måske fordi det er min egen fødselsdag at det er der mit bud det falder - men jeg hepper på d. 8 :-D

    Og lige en bemærkning til den flotte gravide mave - du bær den graviditet SÅ flot!

    SvarSlet
  77. jeg gætter på du rammer din termin den 9. okt.

    held og lykke....

    malle

    SvarSlet
  78. Jeg tipper der bliver fødselsdag d. 2. oktober.... jeg fødte selv på en lørdag:)

    Ih det er spændende.

    SvarSlet
  79. Jeg tipper på 4. oktober.

    Og lykke til, uansett når det skulle bli. :)

    SvarSlet
  80. Hmm - den er jo svær ;o) Jeg gætter på d. 11.10.10...

    SvarSlet
  81. Hei.
    Jeg tipper på dagen min sønn er født. Det er den første oktober, altså 1.10.2010 :-)

    Lykke til, håper det går fint :-)

    Hilsen Elisabeth
    Mail: elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Elsker de her gættelege! Jeg tipper på den 7/10. Hvor bliver det spændende!

    SvarSlet
  83. Ih, det er så hyggeligt det her :) Jamen Alfred kommer da til verden den 30. sep :) Ej, er spændt på hvad han skal hedde :)
    FLOT mavse du har!
    Kærligst Berit

    SvarSlet
  84. Hej Ulla
    Sjov konkurrence og fed præmie!! Jeg gætter på 'Tag der deutschen Einheit' :o)
    Held og lykke og du ligner bestemt ikke en hval, smuk smuk mave!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  85. Det bliver da om en uge, altså 01-10-2010 :-)
    Held og lykke

    SvarSlet
  86. 16.10.2010 er mit gæt.
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  87. jamen jeg er jo NØD til at gætte på Zofias føsdagsdato - nemlig den 6 oktober (jeg havde jo termin på Bertrams føsdag med hende :O))

    Åhhh jeg glæder mig sådan til at se ham - og møde ham ... og nøøøøøøøøøøøøøj hvor er jeg skruuuuuk !!!

    SvarSlet
  88. Jeg tror at lillebror kommer til verden den 3.oktober.
    Er helt skør med de fine stoffer og glæder mig da bare for vildt til at høre hvornår lillebror dukker op - Herlig gættekonkurrence :-)

    SvarSlet
  89. Jeg er sikker på at det blir 11 Oktober. Masse lykke til

    SvarSlet
  90. Jeg tror du føder den. 30. sep.

    Lækrer stoffer...

    Knus og god fødsel...

    SvarSlet
  91. Hejsa,

    Jeg gætter på 3 oktober.

    Held og lykke med det;)

    MVH Kristina

    SvarSlet
  92. Hej Ulla :)

    Uha - det her er vidst en gættekonkurence jeg er nødt til at deltage i - ramte jo både plet på dato og navn med Lises lille sveske - så kan da håbe på, at heldet følger med her også :)

    Jeg tror på at lillebror kommer til verden den 6. oktober og han vejer 3515g.

    Glæder mig til at høre nærmere...

    Kram fra Dorte

    SvarSlet
  93. Jeg gjetter på at han kommer akkurat på termin-dato! Altså 09.10.10! Lykke til - det er spennende å gå sånn og vente!

    SvarSlet
  94. Jag tror bebisen tittar ut 15:e oktober. Lycka till!

    SvarSlet
  95. Kan da kun blive en lille lækkermand den 15. okt. (der fik jeg min dejlige dreng i 04) - alt mulig held og lykke med ham Ü

    SvarSlet
  96. Kanon idé med en gættekonkurrence!!!
    Jeg gætter på at lillebror kommer ud til jer den 11. oktober :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  97. Hei Ulla!

    Dette er en konkurranse man bare MÅ være med på, finere gevinst (sett bort fra babyen, da;) skal man lete lenge etter, og jeg gjetter på 11. okt.

    (Kan godt forstå du ikke vil at fødselen skjer i morgen! Jeg har selv en mann som driver med det samme som din, og jeg hadde termin samme dag som laget hans hadde bortekamp (80 mil / to flyvninger unna). Han tok en senere flyavgang enn de andre, men jeg husker jeg hele dagen kjente etter om fødselen var i gang, og lurte på om han ville rekke hjem om det skjedde nå... Heldigvis kom minstemor to dager etter termin, og da var alle trygt hjemme igjen:)

    Lykke til! Klem fra Borghild:)

    SvarSlet
  98. Hej Ulla,
    Åh, husker tydeligt de der dage inden! Hvor er du FLOT gravid - og dejlig terminsdato, min datter er født d. 7 okt., og hvis ikke du har andre børn i vægtens tegn, så glæd dig! ;-)

    Nå, jeg gætter på d. 5 okt. og ønsker dig alt det bedste, uanset hvilken dag! :-)

    Knus og masser af held og lykke fra Barbara

    SvarSlet
  99. Sikke dog en fin konkurrence!
    Jeg tror du føder d. 8 oktober :)
    Og held og lykke!

    SvarSlet
  100. Du er jo selvfølgelig nødt til at føde d. 10-10-2010. Som talnørd kan jeg selvfølgelig slet ikke stå for personnummeret 101010-xxxx, så fantastisk. Held og lykke med det hele i hvert fald.

    SvarSlet
  101. Jeg tror, det bliver den 4. okt :) Og sikke en fin mave du har!!

    SvarSlet
  102. Jeg gætter på d. 8 oktober, det må blive den dag, for der er min baby jo født :)

    SvarSlet
  103. Uh, gætte, gætte, gætte!!! Jeg skyder på d. 11.10; pøj pøj med det

    SvarSlet
  104. Åh Ulla

    Sikke en konkurrence og jeg tør næsten ikke gætte da jeg VIL vinde denne skønne give away............

    Nå men jeg hopper ud i det og siger den 4 oktober.

    Ih jeg elsker jo Graziela... sikke en give away:)

    STORT tilykke med de 400 fast læsere - helt klart fortjent.
    Du er utolig inspirende.

    God fødsel og glæder mig til at høre om den og konkurrencen.
    Ny den sidste rolig stund.

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  105. Så sjov leg altså!! Og nøj hvor du bærer maven flot!!

    Jeg skyder på 10.10.10

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  106. Tak for alle jeres gode gæt :-)

    Status er lige nu, at de fleste af jer tror på 4/10, 8/10 og 11/10.

    29. september er der ingen der tror på og efter d. 17/10 er der kun ét dristigt bud.

    Jeg har ingen tegn på fødsel idag, så jeg tror min lille Bertram skat får lov at have sin fødselsdag i fred.

    God weekend derude i blogland. Nu vil jeg spise nybagte fødselsdagsboller med mine to drenge og svigermor :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  107. Jeg tror på den 11. oktober. Held og lykke med de sidste uger af graviditeten.

    SvarSlet
  108. I'll say 7th October! I hope he comes safely and healthily!

    SvarSlet
  109. Regner ud fra en fødsel 4 dage efter termin og en 9 dage før termin så det giver vel et gennemsnit på 2-3 dage før, så tipper på d. 6. okt.
    Fortsat rigtig god graviditet og god fødsel.
    Julie.

    SvarSlet
  110. sjov leg :)
    Jeg gætter på d. 12/10
    KH Micha

    SvarSlet
  111. Jeg gætter på 6/10 :-)
    Kh Stine.

    SvarSlet
  112. Jag gissar på 11/10 2010.
    Mvh Marie

    SvarSlet
  113. Det er sikkert og vist. D 7. okt. Åhhhh... håbe håbe håbe!! Og held &lykke. kh. Loui

    SvarSlet
  114. Elsker din fine blog og dine fine ting!

    Jeg gætter på den 5 oktober.

    SvarSlet
  115. 5. oktober!

    das ist ja eine traumhafte sammlung.

    so oder so, alles gute für die geburt. meine frida liebt übrigens deine kleider. danke kleiner bruder, dass du ein junge bist. ;-)

    viel erfog für bo gegen bayern.

    lieb grüße silke

    SvarSlet
  116. Jeg gjetter 10.oktober - lykke til med fødsel.

    SvarSlet
  117. Jeg er helt sikker på at du føder den 8. oktober!
    Det er den perfekte dag, for den dag fødte jeg min søn for - ja snart - 3 år siden : )
    God weekend og pøj pøj

    Mange hilsner
    Maria

    SvarSlet
  118. Jeg gætter på d. 16.10.10 :O)

    Vh Mette J

    SvarSlet
  119. Ej Ulla du er godt nok fin altså...

    Jeg gætter på den seje dato 1o.1o.1o fordi det altså bare er en sej dato ;)

    Held og lykke med hvilken dag lillebror vælger ;)

    KH Maria

    SvarSlet
  120. Så fine stoffer! Jeg gjetter på 13. oktober, og ønsker lykke til med fødselen og den lille!

    SvarSlet
  121. Jeg siger 20. oktober - samme dag som børnepengene ;).

    SvarSlet
  122. Helt klart bliver det den 10.oktober. Flot mave

    SvarSlet
  123. Mit bud er 6. oktober :-)

    Og må jeg tilføje, hvor utrolig smuk du ser ud som gravid..

    Pøj pøj med fødslen, man bliver da næsten helt skruk med alle de maver i blogland..

    - mor til 4 -

    PS. Tillykke i øvrigt med husbonden succes, som jo i øjeblikket skaber store overskrifter i de danske medier..

    SvarSlet
  124. Min fornemmelse siger at det bliver den 14.10.10 - håber jeg har ret, med sådan en lækker præmie :-)

    SvarSlet
  125. Jeg gætter på 1. oktober 2010 - og krydser fingre (både for dig og mig).

    SvarSlet
  126. Det bliver stensikkert d. 12 oktober. Der har min Ella nemlig foedselsdag.
    Har I fundet et navn?

    SvarSlet
  127. Jeg gætter på den 5. oktober! Giiid det var mig, der var gravid igen :).
    Har lige oprettet min egen blog - kig ind!
    Held og lykke med de sidste par uger!
    :)

    SvarSlet
  128. Jeg gætter klart på den 12 oktober - min og husbondens kærestedag, så det må bringe held.

    Smil fra Line

    SvarSlet
  129. Jeg tænker det ku' blive den 6. oktober...;o) God vind med fødslen.

    SvarSlet
  130. 29. september - helt sikkert! Og det kommer til at gå lynende hurtigt ;)
    God fornøjelse - jeg glæder mig til at modtage stoffet.

    SvarSlet
  131. Nøøj hvor spændende! Du føder d. 2. oktober - helt sikkert :)

    SvarSlet
  132. D. 12.10 min egen skønne søns fødselsdag er en god dag! så det gætter jeg på. God fødsel!
    Er du vimmer jeg gad godt vinde de fine fine stoffer :)

    SvarSlet
  133. Hej Ulla

    mums en lækker giwe away.

    Jeg gætter på at lillebror melder sin ankomst d. 10 okt. Ikke så meget pga. det magiske 3 x 10, men fordi d. 10 er min egen fødselsdag!

    SvarSlet
  134. Jeg gætter på d. 05.10.10 :)

    Skønt med sådan en gættekonkurrence!

    SvarSlet
  135. Jeg gætter på at det bliver på terminsdagen!!
    Held og lykke med det forestående, glæder mig til at læse om det -og held og lykke til mig selv, for den pakke gad jeg virkelig godt vinde ;0)

    SvarSlet
  136. ny her og det er fantastisch :)
    jeg tror at det bliver ca. 2 uger efter termin, da den der smukke mave ikke er "sunket ned" endnu... tipper på den 21.10.

    SvarSlet
  137. Eg gjettar på den 6. oktober, for den dagen i fjor kom mi datter;) Fiiine premiestoff!

    SvarSlet
  138. Jeg tror det blir 5 oktober;-)
    Lykke til med fødselen!

    Inger B. i Norge

    SvarSlet
  139. Det er altså bare en super ide - tror også jeg vil hugge den til min termin:-)

    Jeg gætter på 8 oktober...der går jeg nemlig selv på barsel og så er det min mors førselsdag:-)

    Go fødsel..og smuk smuk mave:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  140. jubiii, for dem som er gode til at gætte. Hvilket som regel ikke er mig, men prøver nu alligevel. Jeg tror jeres lillebror kommer den 17.10. Da jeg kender en sød lille pige, som fylder et år den dag, hvis mor havde termin den selv samme dag:))
    God søndag, Maria
    (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  141. Ryjtene sier at tredjemann stort sett kommer senere enn ventet, så vi tipper 19.10 og årstallet er det vel ingen tvilrundt?

    Og vi ønsker deg og dine en god høst!

    SvarSlet
  142. Jeg gætter på 11/10, Ulla :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  143. total mange kommentarer, men jeg gætter på 2 dage før termin, den 07.10.10... Held og lykke med det.
    KH Albas mor- Tina

    SvarSlet
  144. Det er klart han kommer som bestilt på termin! Den 9. oktober klokken 04:30 ønskes vidunderet velkommen til verden :-)

    SvarSlet
  145. Sjov konkurrence, jeg gætter på den 13 oktober,da jeg elsker det nr.
    Kh pernille

    SvarSlet
  146. Jeg gætter på den 12 oktober :)

    SvarSlet
  147. Servus! Schöne Grüße aus München. Jeg tror det bliver den 05.10. for der har jeg födselsdag. Det er en ret god dag skulle jeg hilse og sige:-) Efter som jeg ogsaa bor i Tyskland, kender jeg lidt til navneproblematikken, saa mine forslag er: 1) Moritz (bogstaverne m og r indgaar ogsaa i Rasmus og Bertram), 2) Manuel, 3) Sebastian (lydder nu pänest naar man udtaler det paa dansk... men ogsaa ok paa tysk). Alles Gute! Nicoline

    SvarSlet
  148. Det bliver helt sikkert den 11. okt!
    HEld og lykke til os begge :-)

    SvarSlet
  149. Rigtig god ide, jeg tror, det bliver 1. oktober:-)

    SvarSlet
  150. Så spennende!
    Jeg gjetter at han kommer den 7.oktober. Lykke til! :)

    SvarSlet
  151. Jeg setter en knapp på 8.10.10, og ønsker deg til lykke med fødselen!

    SvarSlet
  152. åh hvor er det bare en fin ide, Jeg vil gætte på den Onsdag den 13-10-10, fordi 13 er mit lykketal og onsdag min yndlingsdag :)

    held og lykke med det hele :) glæder mig til at høre hvordan det er gået.

    Kh sara

    SvarSlet
  153. Du ser bare SÅ smuk ud - absolut ingen hval der. Med sådan en skøn præmie må jeg altså lige gætte med. Mit bud er at vi sidder midt i Runes fødselsdagslagkage og får besked om at nu har du født - til termin 9. oktober (det kunne da være sjovt) :O) Knus fra Anja

    SvarSlet
  154. 10 oktober, såklart! Lykke til disse spennende dagene! Fantastiske stoffer!

    SvarSlet
  155. Så mange fine stoff! Lykke til med fødsel, som helt sikkert blir 11. oktober!!!

    SvarSlet
  156. Jeg skyder på den 13 oktober, og i min familie er den 13 ikke en dårlig dag.

    SvarSlet
  157. Jeg gætter på den 11.10.10 :D
    Det bliver spændende hvornår han kommer til verden! :b

    SvarSlet
  158. 6. oktober, helt klart, tidlig på morgenen. Da kommer han. Samtidig med min lille nevø. (Han er jeg sikker på, for han forløses med planlagt keisersnitt.)

    Lykke til med fødsel og en nyfødt liten en!

    (Og en liten lykke til til meg selv og loddet mitt... (o: )

    SvarSlet
  159. Ih sikke en fin gætteleg. Jeg tror han kommer d. 16.10.10 til verden, dvs en uge over tid. Rigtig god fødsel! Mvh Dorthe

    SvarSlet
  160. Endnu en sjov gætteleg - jeg er sikker på, at du føder 06.10.2010

    SvarSlet
  161. Hej Ulla,
    Smukke stoffer du har. Jeg gætter på din lille dreng kommer til verden d. 20. oktober, samme dato min Storm kom til verden sidste år : )
    Held og lykke.

    SvarSlet
  162. Sikke en masse fint stof.
    Jeg gætter på den 5 okt.

    SvarSlet
  163. Sikke sjovt med en gætte konkurrence - jeg gætter på den 6. oktober 2010

    SvarSlet
  164. Sjovt med endnu en gættekonkurrence:) Jeg tror, at det bliver d. 06.10.10

    SvarSlet
  165. Åh vilka tyger! Jag gissar på 11 oktober för då är min son född.Lycka till:) linda.e.svensson@hotmail.com

    SvarSlet
  166. Sikke en totalt lækker stofpakke, den ville jeg elske at få fingre i...
    Jeg gætter på 06.10.10, og håber du får en fantastisk fødsel

    SvarSlet
  167. Deltager gerne. lillebroren kommer i øvrigt den 11. oktober. 2 dage over tiden og egentlig den dato min søn Max skulle have fødselsdag, han kom i øvrigt kom 14 dage for tidligt.

    SvarSlet
  168. Neeeeeeeeeeej, hvor noget lækkert stof. jeg tror da helt bestemt på d. 12.4.10...
    ønsker dig alt mulig held og lykke til.
    josefine

    SvarSlet
  169. 4/10 pøj pøj til både dig og mig ;o) Hanne J

    SvarSlet
  170. Jeg gætter på 12/10 :-) Pøj pøj med fødselen:-)

    SvarSlet
  171. Jeg gætter på den 11.10.10, hav en god nedkomst:)

    SvarSlet
  172. det bliver helt sikkert den 13. oktober - det er nemlig også min fødselsdag

    SvarSlet
  173. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  174. I bet it is gonna be the 12/10. I wish you the best of luck!!!

    SvarSlet
  175. Det er sjovt det her :-) Jeg gætter på at du går over termin og lillebror kommer til verden d.12/10-10 :-)

    SvarSlet
  176. Åh gud, lad mig gætte rigtigt. Det ville være totalt lykke :-) Jeg gætter på den 2 okt. Knæk og Bræk.

    SvarSlet
  177. De er så hyggelige de her gættekonkurrencer.. Jeg sater på at mini Lullaby kommer 10.10.10, nu når jeg ikke gav mini Westmose den dag :)

    SvarSlet
  178. Jeg tror at det bliver d 5.10.10 det lyder også meget lækkkert ;-)
    Kh. Louise
    (Louise@heldmann.dk)

    SvarSlet
  179. Mit gæt er 11.10.10

    Jeg håber, du får en fantastisk fødsel :)

    SvarSlet
  180. d.7/10-10

    Uha.....hvem der bare skulle have en lækker lille bebs....man bliver helt skruk!!! ;-)

    SvarSlet
  181. Så morro, de stoffene er jo bare skjønne :) jeg gjetter 2 dager over termin, så lillebror blir født 11.10.2010!

    Lykke til!

    SvarSlet
  182. Hej, virkelig morsom idé, jeg gætter på den 5. okt. Og rigtig god fornøjelse i denne sidste del af graviditeten, nyd det :)

    SvarSlet
  183. Gætter på d. 7. oktober :) Pøj pøj!

    SvarSlet
  184. Smuk smuk mave :) Tillykke til Bertram med de 4 år :) Jeg tror det bliver den 3. oktober :) de bedste tanker herfra.

    SvarSlet
  185. Sikke en dejlig mave!
    Jeg gætter på 10.10.10, det ville da være en god fødselsdag!

    SvarSlet
  186. jeg gætter på 16.10. - samme dag som jeg gættede på hos Mette -
    det er nemlig også min fødselsdag :)
    held og lykke med fødsel og lillebror

    kh

    SvarSlet
  187. Ej det kan kun være
    10-10-10......
    Mit gæt og tak for en superinspirende blog...

    Tina

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.