torsdag den 19. august 2010

Smukke papirdukker

Da jeg for nyligt faldt over Helles seneste giveaway, var jeg helt solgt!
Jeg måtte straks klikke på linket til Lott's skønne Etsy shop med de fineste papirdukker. Så skønne i farverne, detaljerne og alle med forskellige udtryk. En fantastisk afveksling til papirsfugle og ugler.
Jeg ved endnu ikke hvor de skal hænge, men uanset hvilken krog jeg finder til dem, så kommer de til at pynte så fint!

...og se i øvrigt lige hvilken fin dekoreret indpakning de kom i.


Og så kan jeg da lige se, at jeg vist hellere må få ændret mit navn på min Etsy profil. Det er jo 14 måneder siden jeg byttede "Yde" ud med "Svensson" ;o)

5 kommentarer:

  1. Hehe, jeg smuttede også direkte ind og købte lidt smukhed i papir... Synes de er meget originale og de vil helt sikkert pynte hvorend de ender <3

    SvarSlet
  2. wouw, hvor er de skønne.
    Dem må jeg da vist lige ta et kig på.

    SvarSlet
  3. Fantastisk smukke - det må jeg da sige :)

    Tusind tak for tapet/stof Ulla - elsker det allerede - Det er jo bare så meget flottere i virkeligheden :)

    Se - Hvis nu jeg havde set på etsy og set der stod Yde - så kunne det jo godt være at det var gået op for mig noget før, hvordan det hele hang sammen - lol....

    Anyways - superskønne papirdukker :)

    Kh Dorte

    SvarSlet
  4. Céline, ja de er simpelthen så smukke og originale :-)

    Frk. Hverdag, ja jeg kan varmt anbefale Lott's Etsy shop, men pas på - jeg tror ikke du kan gå derind uden at købe noget :-)

    Dorte, hihi - ja, så havde du nok fattet mistanke idet Yde jo ikke er så udbredt endda :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Ja jeg så dem også godt, faktisk allerede inden amio åbnede.. virkeligt flotte og fine.. :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.