onsdag den 11. august 2010

Oh my....... Verdens bedste fødselsdagsgave!!

I sidste uge kunne jeg fejre endnu en 25 års fødselsdag ;o) Det var en super dejlig dag med fødselsdagssang på sengen (efter at have sovet længe), tegninger og blomster fra mine to dejlige drenge, lækker anrettet morgenbord, solskin, besøg af forældrene mine fra Danmark og lagkage på terrassen.
Og og og (!!!) så fik jeg en helt fantastisk fødselsdagsgave af min elskede mand. Nemlig denne gamle 70'er Pfaff!


Udover at være et stykke gedint maskineri, så er den bare lige i øjet med farverne. Den skal gøre min Bernina og min Brother godt selskab på mit sybord! Weeeeeeeeee, hvor er jeg glad for den!

10 kommentarer:

  1. Hipp hurra for deg!! :)
    Gratulerer så masse med dagen, og håper fortsettelsen blir like bra!

    Gleder meg til å se hva du tryller fram med den fine Pfaffen! :)

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke ... også med symaskinen :o)
    Sådan en har jeg haft fra ny af, den fik jeg i 1988 og den kostede 11.995,- (jeg har papirene på den endnu)
    og det var den allermest fancy symaskine man kunne få dengang.
    Jeg har den endnu og den har syet indtil fornylig ... så jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for den !
    KH Jytte

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen. Hvor hyggeligt det ser ud.
    Dorte :O)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dagen! Og med den nye maskine - den ser helt fantastisk ud :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  5. stort tillykke, det er altid dejligt at blive 25+
    Men den maskine der, den gad jeg godt at eje.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de "25" ;)

    Og skønt når man får sådan en gave, hvor man kan mærke at giveren virkelig har ramt helt rigtigt.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Gratulerer så masse med dagen din! Jeg likte det nye soverommet veldig godt! Den plakaten med sommerfugler var fin, en god ide å ha retrotapet bak bildet, da blir det liksom enda mer spesielt. Fint! Herlige farger....

    SvarSlet
  8. Tillykke med fødselsdagen! Og tillykke med den fine pfaff - hvordan syr den?

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med de 25:)Sikke en skøn gave at få både fra manden og dine børn. Glæder mig til Noah kommer syngende ind med hjemmede lavede gaver. Det ser jeg frem til:)

    Jeg hat tagget dig i en blogleg, håber det er okay:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  10. TILLYKKE!!!!

    Og dén maskine bliver du bare SÅ glad for - det er præcis den samme model i nøjagtig de samme farver jeg syr på. Den er det første jeg redder, hvis mit hus skulle brænde (7-9-13) Lige efter børnene!;)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.