torsdag den 26. august 2010

Jeg har overgivet mig.....


Nu har jeg i lang tid set det ene smukke stykke Liberty stof efter det andet rundt omkring her i blogland. Bl.a. hos Lis, Line og Helle.
Jeg har syntes de var smukke og har da også erhvervet mig et par Liberty kreationer til mig selv igennem tidens løb, men jeg har ikke haft trang til at disse prints skulle indgå i mine egne Lullaby kreationer.

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed at jeg er head over heels i retro, retro og mere retro!
Meeen, ind imellem skal der jo også noget fornyelse til, og nu har jeg overgivet mig til Liberty i Lullaby øjemed, og har netop idag modtaget min første sending af disse skønne prints. Uh uh uh, hvor er det dog bare lækker kvali, når man sådan står med metervarerne i hånden!

Nu skal jeg bare finde ud af hvad de skal bruges til og hvordan jeg skal kombinere dem med mine mange 70'er stoffer. Jeg glæder mig til at køre noget nyt og spændende igennem symaskinerne.

9 kommentarer:

  1. Oh, Liberty is my favourite fabric.

    Your pile immediately caught my eye!

    The cotton is so lovely to sew with! You'll love it!

    Can't wait to see what you create. Make sure you show us!

    SvarSlet
  2. Det var da også på tide, Ulla:-)
    Glæder mig til at se hvad du finder på!!!!
    Rigtig god fornøjelse i hvert fald.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Det kan da kun blive godt med de lækkerier du har indkøbt der... Spændende at se hvad du får lavet.

    SvarSlet
  4. Jeg er blevet forført af disse Liberty stoffer :-)
    Er begyndt en lille samling, og de ligger der i deres egen kurv med et NIX PILLE skilt, så Kreative Døtre ikke forgriber sig på dem !! De er mine......:-) Hæ hæ My precious :-)

    SvarSlet
  5. Hehehe, og nu er der INGEN vej tilbage! Du er for evigt fanget i en småblomstret spiral, der hvirvler dig rundt i silkebløde kvaliteter med sine underskønne og ultradetaljerede prints:)))

    'Mit navn er Lis og jeg er Libertyjunkie.'

    Ja, sådan kommer det til at lyde fra dine læber inden længe, bare med Ulla i stedet for.

    Bare vent:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  6. Uhh ja, 70'er prints er skønne. Men liberty er også vidunderligt! Jeg glæder mig til at se hvordan du kombinere farver - Katharina

    SvarSlet
  7. Spændende hvad du finder på af dejlige kombinationer med dit elskede retro... hvad er det for et det øverste stof ?

    SvarSlet
  8. Make mine Mid-Century:
    Yes, I believe I will indeed enjoy sewing with these lovely fabrics. I have found a new love :-)

    Line: Hihi, ja for en Liberty ekspert som dig er det jo helt uforståeligt, at jeg ikke har overgivet mig noget før ;o)

    Sine, ja ikk? Jeg glæder mig også til at få noget lækkert ud af dem, kan du tro!

    Miri, jeg er bange for at jeg er på vej i samme retning og sindstilstand som dig hvad angår disse Liberty prints. Nu har jeg heldigvis ingen døtre der går i mine stoffer, så helt i Gollum-tilstand går jeg nok ikke - haha :-)

    Lis, ja det kan jeg næsten forstå på det hele.
    Det lyder jo nærmest som en sygdom - men hva' faen - jeg lider jo allerede af retrostof afhængighed og mani, så et drug mere fra eller til.... :-)

    Katharina, ja jeg er også ret spændt på hvordan jeg får kombineret de to genrer, og jeg glæder mig!

    Stine, ja det bliver spændende. Det smukke øverste print hedder Winter Stem B. Det er super smukt og jeg har købt det lige her:

    http://www.shaukat.co.uk/moreinfo.asp?product_id=2542

    Dejlig dag derude!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  9. Uh de 2 øverste der er sådan lidt mælkebøtte agtige i printet er da for fantastiske!

    Har du mon et navn på det print, som du vil dele? :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.