mandag den 23. august 2010

Genbrug på den fede måde

For et halvt års tid siden købte jeg 4 stk. af de skønne Contrast krus fra Royal Copenhagen. Jeg synes de er super lækre i designet. Meget moderne og enkle og alligevel med knald på farverne....og så er de gode ikke mindst!
Designmæssigt er jeg mest til krus uden ører, og der findes så mange fine. Desværre så er størstedelen af dem ufatteligt upraktiske, da krusene bliver så varme at man ikke kan holde på dem!?
Det gør disse slet ikke og det er et stort plus i min bog, at der er tænkt på andet end blot æstetik, når det kommer til brugsting.

De ankom i disse fine cylinderformede papæsker. Jeg gemte to af dem, da jeg med det samme tænkte at de kunne forvandles til smuk opbevaring.

Efter et halvt år har de nu langt om længe fået en omgang tapet og vupti.... 
Smuk og praktisk opbevaring til sybordet.

8 kommentarer:

  1. Det ser jo bare knald godt ud:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine!
    God idé til småopbevaring.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare blevet flotte...jeg elsker elsker elsker at genbruge ting, som andre helt naturligt ville smide væk. Hjemme hos os bliver pesto glas, syltetøjs krukker og små dåser genbrugt til have lys, penne holdere oma. - naturligvis betrukket med lækkert papir eller med en lille syet stof pose udenom.
    Jeg har lige oprettet en ny blog (og jeg vil snart lægge billeder ind af mine små krukker osv.)...håber du kigger forbi "by myr" :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Utroligt hvad lidt papir/tapet og noget lim kan gøre:)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det fint ud! Jeg har også nogle stykker af de flotte Contrast krus, men har indtil nu altid smidt emballagen ud- det skal ikke ske igen ;)

    SvarSlet
  6. Hej Ulla.
    Hvor fint. Jeg er fuldstændig vild med tapetet på det øverste billede med de små grønne blomster.
    :o) Dorte

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.