fredag den 27. august 2010

Find Holger

Min lille Bertram mus har været syg og hjemme hos mor hele ugen. 
Til trods for, at han snart fylder 4 år, er han en rigtig lille puttetrold, og når han så tilmed er syg, så skal han selvfølgelig helst være tæt på mor hele tiden.
Nu har vi jo indrettet det så smart herhjemme, at min systue og drengenes legerum er ét og samme, så lidt har jeg kunnet få fra hånden i ugens løb uden min lille skat er blevet forsømt. 
Så længe han kan tulle rundt om mig, servere lidt mad for mig fra legekøkkenet og ind imellem lige komme en tur på skødet, så er han glad.

I drengenes legehjørne har vi en stor madras med puder og kludetæpper i overflod, men Bertram fandt en krog der var endnu bedre (læs: tættere på mor), da han hen ad eftermiddagen igår fik lov at sidde med den lille DVD afspiller og se Små Einsteins...... I mors stofhule selvfølgelig!

Jamen, det så da sødt ud, så jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for lige at nuppe et billede.

13 kommentarer:

  1. Haha! Sådan ser det stort set også altid ud hjemme ved mig ;o) Jeg bor desværre bare i min systue :P
    Hold fast hvor har du bare mange lækre stoffer! Du overrasker mig hele tiden :D

    SvarSlet
  2. Fantastisk multi-rum i har - og nu også med TV-kiggeri - Hvad mere kan man ønske sig? :)
    Håber Bertram snart er helt frisk igen :)

    Kh Dorte

    SvarSlet
  3. Det var da også det allerdejligste sted at få lov at hygge og slappe af..;)
    Du har da grovmange lækre stoffer!!! Jeg er dybt misundelig;)
    god bedring med den lille mand..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Her gik jeg og troede jeg har meget stof!!!
    Oplagt hule, dejligt billede.
    God bedring med ham.

    SvarSlet
  5. Hehe.. Det da et fantastisk billede! Ser ud til at han hygger sig der i hulen, tæt på mor :-)

    Jeg må helt klart tilslutte mig koret; det er virkelig nogle fantastiske stofbunker du har liggende! Wauw!!

    God bedring med din lille mand.

    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Så sött! Klart att gossen vill vara så nära sin mor som det går... särskilt när han är sjuk ;-)

    Vilken underbar tyghörna du har!

    SvarSlet
  7. Hvor lækkert! Hvor ser det fantastisk ud!! Øv... kom lige til at slette din kommentar om Almas strik... Jeg er vist lidt ved siden af mig selv. Håber du har det godt. Tak for det skønne tapet!

    SvarSlet
  8. Dine drenge er i øvrigt så søde at se på... Har sagt det før, men det kan man ikke sige for tit... Man kan lige som se på dem allerede nu, at de vil gøre mange piger bløde i knæene senere:o)

    SvarSlet
  9. Dejlig dreng!
    Og saa ligger min underkaebe stadig nede paa mine laar, over alt det FEEEEEEDEEEEEE stof!!!!!
    Uhhhh misundelse er en grum ting....

    SvarSlet
  10. Beautiful photo and son. What a stash of fabric you have. It looks like heaven!

    SvarSlet
  11. Hold op han er skøn (og det er alt dit stof skisme også!!)
    Han ligner Rasmus mere og mere! Et par kønne drenge du har dig Ulla, men de har det jo ikke fra fremmede!

    Kram

    SvarSlet
  12. Skønt billede af din mindste dreng :)

    God bedring med ham - selvom det nu også ser hyggeligt ud at have en hjemmedag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  13. Hvor ser det bare hyggeligt ud :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.