mandag den 30. august 2010

A day at the office....

18 kommentarer:

  1. Umm, ser lækkert ud :)

    laver du forresten de skønne huer igen - jeg ville så gerne have en til min datter på 1 1/2 år :)



    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. Vibeke, jo det kan du tro jeg gør!
    Jeg har netop idag afsluttet en del bestillinger fra min egen shop samt en stor suttekæde ordre til en forhandler. Imorgen går det løs med en hue ordre til en Århus forhandler og når de er færdiggjorte og sendt afsted, SÅ er det tid til at fylde min egen biks op med huer.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Silje og Vibecke, tak skal I have :-)

    SvarSlet
  4. Wauw.... Skal vi bytte - bare for en dag..:)?
    Det ser virkelig lækkert ud, Ulla.. Tænk sig at arbejde i de omgivelser..:)
    Vil du ud med, hvor 'du' forhandles i Århus?:)
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Ih sikke en dejlig dag, ser det ud til..

    SvarSlet
  6. Anne, ja selvfølgelig vil jeg ud med det - det er i Lady Marmalade i Volden, og om en uges tid kan du finde huer og Deluxe pusleunderlag dernede :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Stine, ja det har været en dejlig produktiv dag :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Hejsa Ulla

    Kommer er nogle nye buksedragter engang?
    Vh gitte

    SvarSlet
  9. Jep, Gitte - buksedragter er også på vej, men tiden er desværre ikke til at jeg kan fylde webshoppen op med så mange ting jeg gerne ville og så hurtigt og ofte som jeg gerne ville.
    Jeg har klippet en del op, som bliver syet sammen og lagt på shoppen i løbet af september.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. En masse skønne skønne tekstiler der atter inspirerer :)

    SvarSlet
  11. Ej, jeg vil gerne arbejde på dit kontor :-)

    SvarSlet
  12. Fantastiske farver : )

    Jeg tænkte på hvor du mon har købt det skoskab som du har tapeteseret i et af dine tidligere indlæg?? Jeg er på udkig efter et, men kan bare ikke lige finde en model der passer mig helt....

    Kh. Maria

    SvarSlet
  13. En hvor skønt! Får lyst til at flytte ind... Hvorfor finder jeg først denne blog nu? Den er jo fantastisk! Kh

    SvarSlet
  14. Lækre stemningsbilleder! :D Har prøvet at skrive et svar til din mail, men den bliver ved med at komme igen :o( Du har ikke fået den har du?
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  15. Maria, skoskabene er fra Ikea :-)

    Julia, jamen velkommen til :-)

    Julia R., hmm - jeg tror min indbakke har været fuld. Nu har jeg slettet en masse og ryddet godt op derinde, så prøv nu :)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  16. Haha ;o) Tænk at man ligefrem kan fylde sin indbakke helt op! Der skal alligevel noget til før det sker! :P
    Jeg har sendt mailen til dig igen! Krydser fingre for at det lykkes denne gang!

    SvarSlet
  17. Hi hi, Julia - nu snakker vi ikke en indbakke i en af de der mails fra de store udbydere, for nej, der har du nok ret - der skal uanede mængder af emails til, før sådan en bliver fyldt op.
    Desværre er den mail, der følger med min webshop ikke så stor som den, så den skal jeg sørge for at tømme lidt oftere :-)
    Jeg har nu fået din mail og skal nok kigge efter det stof du spørger om og vende tilbage.
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.