torsdag den 1. juli 2010

Tapetfesten fortsætter

Jeg er gået i selvsving med tapetklisteren. Alle de tapetprojekter jeg har haft i hovedet det seneste år, skal bare laves lige nu og her i disse dage. Jeg er gået helt og aldeles i redebygger-mode. Måske har det noget at gøre med at maven vokser støt ;o)

I hvert fald har jeg blandet en spand med tapetklister og jeg stopper ikke før den er tom! Når jeg ikke kan tapetsere væggene, så må alt andet jo få en omgang. Igår var det vores hvide skoskabe i entréen, der stod for skud. Jeg er rigtig glad for resultatet. Den sarte blå farve og mønstret er bare så smukt!


8 kommentarer:

  1. Åh vad snyggt! Jag skulle kunna döda för din tapetsamling :)

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine ting du får lavet:)
    God ide på skoskabet, vi har også sådan et skoskab, måske kan jeg overtale min mand til at det skal have en gang tapet:)

    SvarSlet
  3. Sååå fine skoskabe! Har du lakeret overfladen for at tapetet ikke går løs, eller er tapetklistret nok på bagsiden?

    SvarSlet
  4. Tak skal I have :-)

    Jeg har ikke lakeret overfladen. Tapeten sidder helt fint fast med klisteren, men lak gør det mere modstandsdygtigt (fedtede fingre osv.). Det er dog helt bevidst at jeg ikke lakerer, da jeg gerne vil kune tage det af igen, hvis jeg en dag får lyst til at skifte det ud (som jeg netop har gjort med vores skab i soveværelset. Uden lak er det super nemt at fjerne igen. Det er bare at gøre det lidt vådt og vupti, så kan man bare hive det af :-)
    Det skal dog IKKE af foreløbigt, for jeg er helt pjattet med det!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Er du gal, hvor ser det godt ud !

    SvarSlet
  6. Tak, Miri. Jamen jeg er også bare super tilfreds :-)

    SvarSlet
  7. Jamen, det lyder jo som et rimeligt overskueligt projekt... jeg har 4 ubrugte skokasser stående i kælderen, dem skal jeg da have "pyntet" nu!

    SvarSlet
  8. Hvor er det en fin og lys gang! Det ser super fint ud med de lækre tapet på lågerne! :D Ville ønske jeg havde noget at tapetsere :P

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.