fredag den 2. juli 2010

Lidt luksus på en juli dag

Nogen gange pakker jeg hippien i mig væk, og køber noget vildt ekstravagant til mig selv. Det var netop hvad jeg gjorde, da jeg så disse blommefarvede ballerinaer fra Chloé på net-a-porter.com for en uge siden. Det var kærlighed ved første blik, og da jeg det seneste år har gået rundt i et par leopardplettede ballerinaer købt for 119 kr. på Trendsales, så gav jeg mig selv lov. 
De kom med posten igår og de er intet mindre end FANTASTISKE! Så smørbløde i skindet og farven er simpelthen bare smuk smuk smuk. Mine fusser er glade :-)

             






6 kommentarer:

  1. hvor er de bare flotte - lækker farve

    SvarSlet
  2. Forkælelse er en god ting. Bliv endelig ved med det.

    (og tak for det fine stof, nu er det kommet sikkert i havn)b

    SvarSlet
  3. de er flotte.
    Dem kan jeg godt forstå du faldt for.

    SvarSlet
  4. Nej de er fine!
    Jeg tør dog aldrig købe sko over internettet, for mine fødder har en funky form.
    Mette

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.