mandag den 26. juli 2010

Dagens krea projekt

21 kommentarer:

  1. Meget fine. Hvad gemmer du i dem?

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er de søde!!! Hvordan får du sat tapetet så flot?!
    Når jeg tapetserer med tapetklister, så bobler det helt vildt!

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine!
    Hvad skal de gemme på af hemmeligheder?

    SvarSlet
  4. Hei på deg!
    Jeg har lenge vært en sniker på bloggen din, og må bare si at du har en fantastisk blogg!
    Kjempesøte kasser du har pyntet.
    Hilsen Tøvsjura Kristine

    SvarSlet
  5. Rigtigt fint krea-projekt og sådan nogle små skuffedarier kan man aldrig få for mange af.

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare yndige...

    SvarSlet
  7. Søde.
    Hvor har du købt de små skuffedisser?? Jeg har selv en der er lidt større og som er købt i Ikea for MANGE år siden, men kunne godt bruge en mere nu til pigerne. Men har endnu ikke fundet dem i Ikea. Vil du give besked hvor - så jeg kan købe flere??

    SvarSlet
  8. ååå..Ble jo super skjønne, så mye særegne og spennende :)

    SvarSlet
  9. Ih, tak for alle jeres søde kommentarer :-)

    Skufferne gemmer på småt krea tilbehør. I den lilla/gule er der alt jeg bruger til stofbetrukne knapper og i den brune/orange er der anoraksnor og seleklips, som jeg bruger til mine suttekæder.

    De små skuffer er købt i vores lokale hobbybutik a'la Panduro Hobby hernede i Tyskland. Jeg tror måske også det er sådan nogle steder man skal lede i Danmark. Ellers har de også et ok udvalg af små finér skuffemøbler her hos Trævarefabrikkernes udsalg:
    http://www.traevarer.dk/Finerboxe.100.aspx

    Lise, på små flader bruger jeg bare mine hænder til at glatte ud med, men på større flader skal du bruge det der hedder en tapetbørste. Den kan bl.a. købes her:
    http://tapetkunst.dk/tapet-produkter/21-tapetgrej-amp-tilbehoer/371-tapetboerste/

    Du skal påføre tapeten oppefra og ned og så stryge efter med børsten også oppefra og ned og ligesom ud til siderne, som hvis du skulle lave en midterskilning :-) Så får du presset eventuelle luftbobler ud.
    Håber du forstår hvad jeg mener - ellers spørg bare igen.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. hvor er de bare fine! super lækkert tapet :) Vil selv lave en af de større "kommoder" fra ikea til børneværelset synes de er så fine!

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  11. Skønne. Lillebror prototypen er færdig, og kommer på bloggen i morgen, når han er tør.
    :O) Dorte

    SvarSlet
  12. Så fine :). Har planer om å gjøre slik med en større slik mini-kommode, men det har blitt med planen ;)

    SvarSlet
  13. Hvor er de blevet fine Ulla:)

    SvarSlet
  14. De er superfede...har selv nogle gamle Ikea skuffedarier som kunne trænge til en revival hehehe :-)

    SvarSlet
  15. Tusind tak for svar. Det må jeg prøve!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.