lørdag den 19. juni 2010

Ny blog butik

Vi har fået kønnet at vide på vores lille mus, og det er endnu en lille dreng jeg bærer rundt på. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi med to drenge i huset havde håbet på en lille pige, men det er åbenbart drengene vi er bedst til at lave, og ham tager vi selvfølgelig imod med kærlighed og kys :-)

Igennem årene har jeg i ny og næ gået og købt lidt pigetøj - til HVIS nu vi en dag skulle få en pige. Ja ja, det er skørt - jeg ved det! Det startede allerede da jeg var gravid med Bertram og endnu ikke kendte kønnet, så vi snakker altså 4 år, hvor jeg har sneget mig til at købe pigetøj jeg bare ikke lige kunne stå for. Med fare for at blive stemplet som en totalt sindsyg kvinde med et alt for stort shoppehjerte, vil jeg afsløre at det igennem disse to år er blevet til intet mindre end to mellemstore kasser fyldt med tøj lige fra baby størrelser og op til 4-5 år.

Da dette bliver vores sidste barn, må jeg nu med blødende hjerte sige farvel til alle herlighederne (sammen med drømmen om en datter) - snøft. Jeg har seriøst lyst til at beholde det hele - bare som en lækker samling, men det er vist en tand for mærkeligt ;o)
Derfor har jeg nu sat det hele til salg. Der er omkring 120 stykker tøj samt lidt sengetøj (ja, jeg var også selv chokeret!), og jeg orkede ikke lige at passe så mange annoncer på TS med bud og lukketider og alt det der, så derfor har jeg åbnet en lille blog butik og fyldt den til randen med alle herlighederne. Det meste af tøjet er nyt med mærker på, men der er også en smule der er købt brugt på TS.




Indtil videre er det dermed kun pigetøj der er at finde derinde, men planen er, at jeg lader shoppen leve videre og vil så løbende sætte drengenes brugte tøj og fejlkøb til salg. Der vil også være loppefund, måske lidt voksentøj, legetøj og andet sjovt at finde derinde.

Værsgo og kig indenfor :-)  

14 kommentarer:

  1. Tillykke med endnu en dreng – der bliver gang i huset med 3 drenge?! ;) HERLIGT! :D
    Vi har selv én dreng og må da også indrømme at vi MEGET gerne vil have en pige næste gang, for her i huset skal vi MAX have 2 børn. Du er da lidt småtosset, men sådan tror jeg alle børneglade kvinder (incl. mig selv) er! ;)) Jeg har i hvert fald heeeeelt vildt meget lyst til at købe noget af dit pigetøj.. ha ha..

    SvarSlet
  2. Lyder skønt med endnu et vidunder på vej - tænk sig tre sunde og raske børn...drenge eller piger må vel være underordnet...Man skal prise sig lykkelig for de børn man bliver velsignet med...

    SvarSlet
  3. Helle, tak skal du have. Ja, der bliver gang i den med alle de drenge - helt sikkert :-)
    Jeg indrømmer det - jeg er så afgjort lidt småtosset, men hellere det end kedelig, ikk ;o)
    Ha' en dejlig lørdag aften.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Camilla, du har så evigt ret, og vi glæder os også helt vildt til at hilse på vores 3. dreng. De to første er vi jo ret så glade for ;o)
    Dejlig lørdag aften til dig.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Nejjj endnu en dreng! Skønt for jer!
    Kan dog saaagtens forstå du gerne ville have haft en pige - tilgengæld får du engang 3 svigerdøtre og så må du nyde dem :)

    Min egen skønne svigermor fik 4 drenge, og håbede også hver gang på en "mie". I dag siger hun altid at hun er lykkelig for at hun fik en Mia (i mig) :-)

    Smil fra Mia, mor til en dreng ;-), så jeg venter lidt med at shoppe på bloggen *ss*

    SvarSlet
  6. Tillykke med drengen:-)
    Mærkeligt syntes jeg nu ikke det er - det med pigetøjet - jeg har selv gjort det samme, og som Helle skriver i den første kommentar, så fristes jeg også næsten til at købe noget af dit pigetøj, velvidende at jeg ikke skal have flere børn;o)

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.
    Jeg sidder og griner... Hvor er det bare sjovt! Jeg har født en pige - Kamille for 4 måneder siden. Skabet er stoppet med lækkert tøj. Jeg har en dreng som den første, så jeg ønskede mig også en pige! Jeg shopper og syr helt amok nu, jeg har fået en pige..., men dit stunt er da for sjovt:-)
    Jeg har skrevet på en af dine annoncer og du kan evt svare mig på mail. stine1203@hotmail.com
    Eller på min blog.
    Venligst Stine.

    SvarSlet
  8. Tillykke med det bliver endnu en skøn lille dreng.
    Lidt pinligt men jeg har faktisk også gået og købt mig et lille lager ind af pigetøj og nips. Jeg begyndte faktisk FØR jeg blev gravid ;-)
    Nu får jeg jo helt lyst til at købe lidt af dit. Den der lilla Nümph cardi! Ih hvor er den bare fin! Men jeg er jo ikke færdig med at få børn, så jeg må vel godt, ikk?

    SvarSlet
  9. Hej Ulla!

    Et stort tillykke med 3. drengen!!

    Jeg er selv mor til 3 drenge, og er vild med det! (og man har jo lidt særstatus som eneste hunkønsvæsen på matriklen :-D)

    Dog blev jeg fristet i din "pigeshop" og har sendt dig en mail.

    Skør??, ja men jeg har gjort det samme -bare i mindre målstok, og hellere skør end kedelig !!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Hej Ulla

    Jeg måtte også lige trække på smilebåndet :) Jeg er mor til 2 skønne drenge, og har også haft den der drøm om datteren :) Og jeg giver altså ikke meget for den der med, at så får man nogle dejlige svigerdøtre, for de bliver sgu så sure, når man begynder at putte sløjfer i håret på dem! Nej, jeg synes det er sejt at være drengemor! Så tillykke, Ulla, du bliver den bedste og sejeste drengemor! Glæder mig til at følge dig igen :)

    SvarSlet
  11. Åh, så gøy!!

    Jeg går også rundt med en liten lillebror i magen, og håper han blir værende der til oktober, sånn cirka. ;) Har ei jente på 4,5 år, og syns det er rart at det skal komme en gutt! Jeg er jo blitt vant til jente, på en måte.. Men vi gleder oss!

    Og så må jeg innrømme at jeg har gjort litt som deg...om ikke i like stor grad! Hihi.. Finner fiiine ting som jeg bare ikke kan gå ifra, eller som Anna kun kan bruke en kort stund, og unnskylder meg med at vi sikkert får en jente til en gang. :) Vel, det er ikke bare-bare å være gravid, så jeg vet faktisk ikke om det kommer flere jenter. Kanskje jeg burde lage en liten barneklærbutikk, jeg også? Jeg skal i alle fall kikke på din butikk nå, og så finner jeg kanskje noe fint? :)

    Ønsker deg en fortsatt deilig helg!

    SvarSlet
  12. Hei!
    Så kjekt at du vil følge bloggen min:) det setter jeg stor pris på, og jeg kommer til å følge deg fremvoer også.. det blir spennende:)
    men du, jeg savner et SMEKKE som jeg bestilte av deg før du tok den en "pause"fra blogging og shopen..
    så hvis du har mulighet til å få sendt et avgårde til meg hadde jeg blitt veldig glad!

    SvarSlet
  13. Tillykke med endnu en dreng! Og sikke en masse lækkert pigetøj! Dejligt når man har og skal have piger, men Nøøøj hvor folk er hurtige! Du har jo næsten udsolgt allerede :-(
    Mon du snart får noget nyt lækkert stof til salg?

    Kram fra Barbara :-)

    SvarSlet
  14. Tillykke med endnu en dejlig dreng :o) Jeg har alligevel fundet min overmand mht. at "shoppe-amok", som min kæreste så sødt siger det :o)
    Har selv Filippa på 3 år, og har nu fået dejlige Oscar for 5 uger siden - han kom 6 uger før termin og jeg har et brækket ben, men det er en anden historie ;o)
    Jeg synes, det var så svært at skille mig af med de favoritting, jeg har gemt fra Filippa - og der var åbenbart mange, for de fyldte mange sække. Vildt, når jeg tænker på hvor meget jeg sælger løbende. Thi-hi. Har nu besluttet, at lille Oscar skal være en lille hippie, som godt kan bruge den lilla strik fra Creme Brulé, som vi også har, for den kan jeg bare ikke skille mig af med ;o)
    Lykke til med det hele :o)

    Kh Berit

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.