torsdag den 24. juni 2010

Liv i symaskinen

Jeg er nu efter en pause på over 4 måneder tilbage ved min elskede symaskine. Jeg har endelig lysten til at kreere igen, lysten til at rode i alle mine vintage stoffer og lysten til at være den kreatøs, som jeg nu engang er :-)

Her er de seneste dages resultater af stof, tråd og bånd.....
Jeg er i gang med at sy nye baby og junior patchworktæpper. De kommer på shoppen en af de nærmeste dage. Derudover er det blevet til en lille quiltet vest til Bertram. Vejret er godt nok alt for varmt til at den kan komme i brug lige nu, men hvad gør man, når det nu lige er en vest man har lyst til at sy?! :-)





Ja, og så får I lige et billede af dagens morgenmad. Yoghurt med blåbærmüsli, mandler og friske hindbær.

10 kommentarer:

  1. Nej, hvor er jeg vild med de tæpper, hvor er de flotte!

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt når lysen vender tilbage :-)
    Den vest er skøn !
    Og lækker morgenmad- frisk frugt :-)
    Faktisk er jeg også ret vild med tæpperne..
    Dejligt indlæg :-)- hi hi :-)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er det dejlig at du har lyst til at sy igen!
    Du laver de smukkeste ting:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint og wow en fin detalje med drengen og hunden på vesten!! Skønt!

    SvarSlet
  5. Wow lækre sager..!!
    Dejligt du har fået lysten tilbage - du kreerer altid sådan nogle skønne ting..;)
    Jeg er helt vild med stoffet på vesten.. Virkelig fint!
    Nyd dagen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Hej Ulla - hvor lyder det dejligt du har fået lysten til symaskinen igen. Jeg kender det alt for godt....dog er mine pauser væk fra maskinen fyldt med håndsyning, hækling, akrylmaling, tapet og nu er jeg ved at overveje et påfuglebroderi så helt slippe det kreative har jeg svært ved :-)

    Du syr det smukkeste i SÅ lækre stoffer, jeg må ofte lige tilbage og kigge detaljerne - så fint :-)

    Stort tillykke med spiren i maven vi må være omtrent lige langt - jeg er sat til 9. oktober. :-)

    God dag herfra

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Ih, tusind tak for jeres søde kommentarer! I er da for skønne :-)

    Mette, nej hvor sjovt - vi har simpelthen termin samme dag! Jeg var slet ikke klar over at du var gravid, så stort tillykke herfra.

    Jeg håber på at gå en dag over tid og få den skønne dato 10.10.10 ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Ih, hvor dejligt at du igen synes det er dejligt at sy!

    SvarSlet
  9. Det er altid lækkert at komme igang igen! :o) Tillykke med at du er kommer ind i fasen igen! ;o)

    SvarSlet
  10. Men sååå utrulig mye fint på din Blogg!!!!! oiii oii

    KLemmer!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.