lørdag den 8. maj 2010

På vej mod paradis....


Om ca. et døgn sidder vi i flyveren på vej til Thailand, og hold da k... hvor jeg bare glæder mig! Det har været hårde tre måneder for både Bo og mig selv, så denne rejse er virkelig tiltrængt. Jeg har jo haft min udfordrende tilstand at slås med og Bo har af samme grund haft meget at se til på hjemmefronten. Derudover har han haft stor succes på fodboldbanen, hvilket har betydet mange kampe og hård træning for den noget (i fodbold øjemed) aldrende krop, så den trænger også til hvile og aflastning.




Det bliver 3 uger med ren afslapning, masser af sol og varme, hygge og vandplask med ungerne, god mad og bare livs-nydning i stor stil :-)

29 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Ha en underbart skön semester!!

    SvarSlet
  2. Velfortjent! :)
    Kos dere masse!!

    SvarSlet
  3. Hoppas att ni får en riktigt härlig semester!

    SvarSlet
  4. Ønsker jer en rigtig god ferie!
    Kh Stine :-)

    SvarSlet
  5. Kære Ulla.
    Det er jer begge vel undt efter så mange uger med kvalme og det der er meget værre.
    Ha en rigtig god tur.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  6. Kære Ulla.
    Det lyder vel nok dejligt for jer alle 4. Håber at I vil komme hjem med fornyede kræfter til hverdagen.
    Dorte

    SvarSlet
  7. Kæreste Ulla - I har fortjent den tur.. det er modigt at tage afsted .... men hold kæft jeg havde også gjort det.. glæder mig til at se dig i bikini med stor struttende mave og en lille frugt smootie i hånden under en palme med udsigt over det grøn/blå vand.. klem fra C

    SvarSlet
  8. Hvor jeg under dig og din familie lige netop den ferie.

    SvarSlet
  9. Uha man bliver helt misunderlig:)
    Men det fortjener I virkelig også.
    I må have en rigtig god tur og dejligt at komme ned og få en masse ny energi.
    Rigtig god tur.
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  10. Det er jer bare SÅ vel undt!

    Nyd det, søde Ulla:)

    Kram
    Lis

    SvarSlet
  11. Orv, hvor lækkert!
    Jeg ønsker Jer en rigtig dejlig tur i Paradis!!

    SvarSlet
  12. Hvor er i bare søde allesammen! Jeg takker og I kan tro vi nok skal nyde det :-)

    Christina: For dælen jeg skal slynge nogle frugt shakes ned og vade rundt i bikini dagen lang, kan du tro. Jeg har ikke så meget mave at vise frem endnu. Den vokser altid meget langsomt på mig, men til gengæld er min røv vokset til dobbelt størrelse- haha ;o)

    SvarSlet
  13. den dejligste tur til jer-hvor er det bare velfortjent. Ønsker jer sol, varme, kærlighed og dejlige timer. drik venligst en pinapple-shake for mig, medens du sidder næsten ude på vandet og nyder solens varme, tak:)
    ihhh gid det var mig. thailand er absolut fantastisk. boede dernede i 6 måneder inden pigerne kom til., manden var i praktik og jeg arbejdede på et aids-hospice. undervejs var der dog tid til ren afslapning og trips rundt i thailand...bliver helt varmt om hjertet-det sødeste folkefærd.
    hyg jer ulla,
    kh kirsten

    SvarSlet
  14. God tur- og jeg er da mega misundelig... ;)

    SvarSlet
  15. Rigtig rigtig god ferie til jer :-)))

    SvarSlet
  16. Hvor er det godt at høre !
    Nyd det hele :-)

    SvarSlet
  17. Rigtig god ferie til jer... Det bliver rart for jer at kunne komme væk og bare slappe af og nyde jeres familie..

    Ha det godt så længe..

    Kh Maria

    SvarSlet
  18. Årh hvor ser der lækkert ud.
    Kan I have en rigtig god tur :)

    SvarSlet
  19. Tak for jeres søde kommentarer. Nu er der færdigpakket og om 3 timer går turen mod lufthavnen. Juhuuuuuu ;o)

    Kirsten, jamen pineapple shake var min absolutte favorit da jeg rejste landet tyndt i 4 måneder for nu 8 år siden, så jeg glææææder mig til at slupre sådan en i mig, som det første :-)
    Jeg er ligesom dig fuldstændig forelsket i det folkefærd. De er bare så søde og positive på livet. Stor inspiration!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  20. Åh hvor er det bare velfortjent Ulla... Jeg håber I får en rigtig dejlig og afslappende tur...
    Kh Anne

    SvarSlet
  21. Årh manner, årh manner.

    Rigtig rigtig god tur Ulla. I fortjener hvert sekundt af paradiset.

    SvarSlet
  22. Hej Ulla
    Ser fantastisk ud - og er sikkert liiiige det du har brug for ovenpå sådan en omgang du har været igennem - Håber det vil gøre underværker og ønsker dig/jer en skøn tur! :-)

    Kram og god søndag fra Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    PS: Ved du hvornår du sådan ca. åbner op for din blogbutik igen? Går tit ind og savler lidt over dine fine retrostoffer... ;-)

    SvarSlet
  23. Rigtig god ferie til jer alle 4.

    Det er jer vel undt.

    Mange knus
    Dianna

    SvarSlet
  24. Hvor lyder det fantastisk!
    Håber I får en rigtig god ferie, den fortjener i da vidst efter de sidste hårde måneder I har haft.

    Nyd familien og nyd ferien:)

    SvarSlet
  25. Hvor har du bare fortjent det! Dejligt at du er i live;o) Har tænkt på dig!! Knus fra mig!

    SvarSlet
  26. Hoppas ni har en riktigt skön semester. Du har en superfin blogg och får därför en award av mig :o)
    Kram Ulrika

    SvarSlet
  27. Hej Ulla
    håber I er hjemvendt med godt behold og en masse ny energi. Jeg håber ikke I har mærket det store til optøjerne i Thailand....
    Je glæder mig til at høre om turen,
    kh kirsten

    SvarSlet
  28. Hej Ulla

    Mon du har modtaget mine mails? Jeg håber sådan, at du vil svare mig.

    Mange hilsner
    Anna Kathrine Jønsson

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.