mandag den 8. februar 2010

Stof på vej.....


Jeg har haft stof om ørerne hele weekenden. Puha, det tager lang tid at klargøre så meget stof til salg. Der skal findes frem, klippes, måles, lægges sammen, fotograferes, oploades og redigeres billeder og til sidst skal det hele så smides ind på shoppen.
Jeg er nået til billedredigeringen, og jeg regner med at få oprettet stoffet på shoppen i aften.
Tapetpakkerne må vente. Jeg vil se om jeg kan passe det ind de næste to dage. Hvis ikke bliver det først efter weekenden, da jeg skal på messe i Kbh fra torsdag til søndag. Jeg skal dog ikke bruge alle dagene på messen. Der skal råhygges med venner og veninder det meste af tiden - jubiii :-)

UPDATE mandag kl. 21.30:
Jeg bliver simpelthen ikke færdig til at kunne lægge stofferne på shoppen i aften. Det ville i så fald blive meget sent, og så har alle ikke mulighed for at være med. Derfor udskyder jeg det til imorgen tirsdag kl. 21.

24 kommentarer:

  1. uuh det ser lækkert ud - jeg glæder mig til at se det i shoppen!

    SvarSlet
  2. Næh, hvor det lyder dejligt med venindetid:)

    Hyg dig rigtig meget!

    jeg sidder klar med kortet, når der kommer guf i shoppen;)

    SvarSlet
  3. Uha, Lis - kortet kan du nok godt gemme væk igen, for mit kortbetalingenssystem er stadig ikke oppe at køre :-)
    Jeg har dog nu fået alle de koder jeg skal bruge, men fatter simpelthen ikke en brik af at få det op at køre! Heldigvis er en af de veninder jeg skal se i Kbh prof. computernørd, så jeg vil tigge om hjælp hos hende :-)

    SvarSlet
  4. Ihh det ser lækkert ud... kan mærke jeg allerede brænder for det grøn/røde med æblerne på :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt, at du kan mixe buisness & pleasure. God wee til dig.

    Jeg glæder mig til at se, hvad du lægger i shoppen :)

    SvarSlet
  6. Fedt at du er i DK i weekenden.. Nyd det Ulla

    Jeg glæder mig til at se, hvad du har liggende.. :-)

    SvarSlet
  7. Nøj, det ser ud til der gemmer sig nogle rigtige godbidder. Jeg råber “shotgun“, og påberåber mig førsteret i blogland, ha ha ;)

    SvarSlet
  8. Lækkert !
    Både stof og dine weekend planer :-)

    SvarSlet
  9. Uhh.. glæder mig også til at se shoppen senere :)

    SvarSlet
  10. Det ser skønt ud. Har da helt glemt at tilmalde mig nyhedsbrev, håber det stadig kan nås :O) Skulle du have lyst giver jeg kaffe i Køge :O)Hvilken messe skal du på?
    Dorte

    SvarSlet
  11. Hej, jeg har lige kigget i din shop. Det er nogle rigtig fine varer du laver!
    Kh Anja

    SvarSlet
  12. Hej Ulla..
    Bliver dejlig at se hvad man kan få fingrene lidt i..;) Er det mon muligt at bestille noget - og så vente med samlet betaling eller måske nærmere forsendelse, når tapetpakkerne er kommet på..?:)

    Weekend i Kbh lyder da fantastisk - god fornøjelse...
    KH Anne

    SvarSlet
  13. Må ha' stoffer - må ha' stoffer - må ha' stoffer....uh de æwler ser indbydende ud...

    SvarSlet
  14. uha, hvor spændende med nyt stof. Håber jeg kan være heldig at få fingre i noget af det :-)

    Rigtig god tur til København!

    SvarSlet
  15. Tak for alle jeres kommentarer!

    Jeg kan se I er mange der venter i spænding på de stoffer, så jeg vil skynde mig at sige, at det desværre ikke bliver i aften jeg bliver færdig. Så ville de blive meget sent, og så er det måske kun natteravnene, der får mulighed for at være med.
    Istedet gør jeg det sådan, at jeg lægger det ind i løbet af imorgen, og så går det løs kl. 21.

    Dorte, Ih tak for invitationen. Desværre er jeg helt booket op de tre dage jeg er der. En af mine gode venner har faktisk lige idag inviteret mig til en intim koncert med Kashmir fredag eftermiddag i DR byen, som han har vundet to billetter til igenne P3. YAY siger jeg bare :-)
    Jeg vil mægtig gerne have kaffen tilgode!
    Jeg tager på CPH Kids. Ikke med mine egne ting, men for at kigge, inspireres og måske købe lidt ind til webshoppen.

    Anne, ja du kan tro man gerne må vente til der også kommer tapet.
    Nu bliver det måske alligevel på sammen tid, eftersom jeg ikke bliver færdig med stofferne idag :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  16. Spennende, spennende! Da er det bare og sitt klar i morgen kveld kl 21. Hadde vært gøy å få tak i noen av de herlige stoffene. Utrolig masse fint du lager i allefall!

    SvarSlet
  17. Kom plutselig over bloggen din! Den er jo bare deilig! Masse fint stoff og så fine barn! Tror jeg blir å følge denne blogg tett. :)

    SvarSlet
  18. Glæder mig til at se alle de lækre stoffer..

    SvarSlet
  19. Uha - der er knald på din net-shop i aften :-))

    Jeg sad klar ved tasterne og håber jeg får noget af det jeg hurtigt fik valgt ud. Du får travlt de næste dage..

    Kh Stine

    SvarSlet
  20. Shit... Var inde 21.09 (hastede ind af døren efter et møde..) og så var næsten det hele væk...:(
    Øv.. Håber jeg er hjemme fra start en anden gang..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  21. Hej Ulla

    Sikke en masse lækkert stof, du havde lagt ind. Sad klar ved shoppen kl. 21, men wow det gik stærkt. Da jeg skulle til at bestille, gik siden 'kold' og computeren måtte genstartes. Inde på siden igen var dét jeg havde udset mig selvfølgelig allerede væk. Er der mon en mulighed for, at du har mere af noget af det? Tænker specielt på stof nr. 82, 101, 113 og 125!?
    Vh. Malene

    SvarSlet
  22. Hej!
    Lækkert stof og flot hjemmeside. Jeg havde forskelligt stof jeg har bestilt, men jeg kunne ikke få lov til at gøre det samlet. Jeg kunne ikke ligge det i kurven, men måtte bestille et af gangen. Håber jeg kan få det sendt samlet og kun skal betale en gang porto.

    Med venlig hilsen
    Anne Kathrine Dreisig

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.