tirsdag den 9. februar 2010

Stof amok.

Hold da op, mand!!!
Godt nok vidste jeg, at der var mange af jer der ventede på at mine stoffer blev lagt på her til aften, men jeg gentager lige mig selv: Hold da op, mand - ha ha :-) 

Efter 15 minutter så situationen således ud:
54 ordrer
Næsten udsolgt på alle hylder
En masse glade købere og en glad sælger ;o)

Jeg kan se at nogle af jer har været snedige og lagt flere ordrer, så I hurtigt kunne tjekke ud, med de godter i havde fået i indkøbsvognen - forståeligt nok!
Det giver dog lige lidt mere arbejde for mig, så jeg beder jer om lidt tålmodighed indtil jeg lige får dannet mig det kronede overblik.

Tak for en overraskende og sjov oplevelse, kvinder!
Jeg håber I kan slappe af nu. Har selv op til flere gange siddet i samme situation hos Kleinsmekker.dk, for at få fat i en af Lottes lækre bæredimser. Puha, det er noget der får adrenalinet godt op at køre :-)

32 kommentarer:

  1. Jeg tror vi er mange der spændt venter på mail fra dig om vi fik vores godter :-D.

    Sjovt var det .. glæder mig til næste gang du sætter stof til salg (vent dog lige til min bankkonto er kommet sig ´ik ...) ;).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  2. Hej Ulla..
    Nåede desværre ikke rigtigt noget (omtalt i forrige indlæg..;)
    Men har da et par stoffer og en hagesmæk på en ordre - og så er det jeg falder på knæ..:o)
    Ligger du inde med nogle ekstra stykker? Det gør ikke noget at de ikke er så store - er på udkig efter 15x15 ller 20x20cm til et patchworktæppe..;)
    Ha' en dejlig aften og tillykke med det fine salg..:) Meget imponeret over stofferne - og misundelig på din evne til at opdrive dem..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hej Synne.

    Puha, ja - sidder og prøver at få styr på det hele. Kan se at mit lagerstyringssystem har kollapset helt under "seancen", for der er solgt meget mere end jeg havde anført til at være på lager.
    Jeg er bange for at måtte skuffe mange.
    Jeg er ikke nået til din ordre endnu, men skal nok sende mail, så snart jeg har tjek på den :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Wow, det var da vildt! Har osse prøvet at sidde klar på tasterne ved Kleinsmekker, og det er jo ganske få ting hun ligger på af gangen, så var da vildt imponeret over hvor stærkt det gik her ved dig med så mange forskellige! Men mums hvor er der osse meget lækkert iblandt! Krydser fingre for at jeg var hurtig nok til at få meget af det jeg bestilte :) Glæder mig og er vildt spændt efter en bekræftelses-mail fra dig!

    SvarSlet
  5. Jeg var en af dem der sad klar, og jeg er godt nok spændt på, om jeg nu også får det jeg fik med på min ordrebekræftelse. Meget spændende....måtte endda skrive et indlæg på bloggen om hele oplevelsen ;)

    Tænkte på, om du mon har en besøgsstatistik som kan vise hvor mange der loggede på kl. 20.59, ha ha.

    Kh. Julia

    SvarSlet
  6. Nervøs her jeg sitter! :)
    Huff og huff, jeg håper jeg rakk det!

    SvarSlet
  7. Eeeej, jeg satt klar kl 20.59.59 og skrev så rask jeg kunne, 120 i puls og svet.., jeg troooode nok selv at je var meget hurtig, jeg var da også en av de der "sprang" to ganger til kassen slik at jeg kunne nå det.. :-))))

    KRYSSER ALLE FINGRE!!!

    Knus fra Norge :-)

    SvarSlet
  8. Jeg venter også spændt :O)Har ventet og ventet på du skulle ligge dem ud. Har anbefalet dig til alle mine venninder da jeg syntes dine ting og stoffer bare er vidunderlige. Brugte alle mine lomme penge :O) Er det ok at betale for tingene på ts??

    Kh Berit

    SvarSlet
  9. Kære allesammen.

    Kl. er nu kvart over to om natten, og jeg er nået igennem halvdelen af ordrene, og har sendt mails ud.
    Nu vil jeg i seng, så resten af jer modtager mails imorgen...når jeg har sovet længe! Dejligt med en mand, der har lovet at tage ungerne imorgen tidlig, når de vågner kl. 6.30.

    Godnat herfra.

    SvarSlet
  10. Tillykke med et godt salg og ikke mindst , en god oplevelse :-)

    SvarSlet
  11. Ja, jeg fik desvæære ikke noget som helst af det jeg bestilte.. Var ellers klar og håbede. Men så må vi håbe at du MEGET snart har noget mere til salg. Og så vil jeg simpelthen bare gå helt amok!! :-)

    SvarSlet
  12. Jeg nåede desværre ikke med i kampen.. var inde og tjekke din shop i dag.. alt er næsten væk.. det er dælme fedt, hva? Nå men jeg håber at der snart er lidt igen.. Kram fra C

    SvarSlet
  13. Hej Ulla. Lækre ting på shoppen, trist det meste allerede var udsolgt inden jeg havde lidt tid til at komme ind og kigge. Kig forbi min blog, jeg har en give away med lidt stoffer og et sætterkassehus:) Mvh Kamilla

    SvarSlet
  14. hej ulla,
    ville bare lige sende dig en lille hilsen. håber i kan få lov til at holde lidt ferie sammen med manden...
    tillykke med de mange salg-ikke værst, når først alle ordre er sendt afsted og roen kan lægge sig lidt igen.
    håber i har det godt og er færdige med at have sygdom i hjemmet.
    ønsker dig en skøn weekend,
    kh kirsten

    SvarSlet
  15. Hei.
    Eg ramlet over din blogg i aftes, og må bare si at eg er kjempeimponert over alle dine fantastiske stoff, og alt det fine du syr!!!

    Håpar du har hatt en fin helg, vennlig hilsen Linda

    SvarSlet
  16. Hej igen Ulla,
    ville bare kort fortælle dig at du endnu engang er nævnt i denne udgave af BoligLiv (med din skønne butik)...tillykke, det er sku for sejt. Håber I har det godt og at vi snart hører noget fra dig igen, hehe.)
    kh kirsten

    SvarSlet
  17. Hej Ulla, tillykke med det gode salg!!!
    Hvis du er interesseret i en syvejledning til den bæredims du taler om, så har jeg et link på min blog. MEI TAI hedder den....
    Hej hej

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Hej Ulla,
    Kan se på din shop at du er syg. Jeg håber ikke det er noget alvorligt, og vil bare ønske dig rigtig god bedring.
    Kh Stine.

    SvarSlet
  20. Håber du har det godt!! Det er så længe siden du har været her;o) Tanker fra mig...

    SvarSlet
  21. Hej Ulla,
    længe siden...håber alt er som det skal være,
    varme tanker fra mig

    SvarSlet
  22. Hej Ulla
    Længe siden vi har hørt noget fra dig. Håber alt er som det skal være.
    Venligst Mette

    SvarSlet
  23. Hej Ulla!

    Også jeg savner dine skønne indlæg og så nu netop på butikkens side at I er ramt af sygdom. Forhåbentlig ikke noget alvorligt.
    Mange tanker fra Mette

    SvarSlet
  24. Kære Ulla

    Også jeg er efterhånden godt og grundig bekymret for jer. Håber, I har det godt, og at sygdommen ikke er alt for alvorlig.

    Glæder mig til at høre livstegn fra dig igen, og sender dig og familien varme tanker.

    Kærligst Helle

    SvarSlet
  25. Kære Ulla.

    Jeg håber du / i ?? snart er på benene igen...
    Jeg bliver bekymret for dig / jer.

    Mange tanker og klem
    Maria.

    SvarSlet
  26. Kære Ulla,
    sender varme og styrkende tanker og håber der er bedring i sigte. Håber solens stråler varmer omkring dig,
    Kh kirsten

    SvarSlet
  27. Kære Ulla,
    sender varme og styrkende tanker og håber der er bedring i sigte. Håber solens stråler varmer omkring dig,
    Kh kirsten

    SvarSlet
  28. Hei Ulla.
    Jeg sender deg varme tanker, og håper det går godt med deg og/eller dine. Jeg vet godt hvordan livet kan gjøre vondt, men håper det ikke er alvorlig. Håper også at dere klarer å ta vare på de gode stunder i det hele.

    Varme tanker fra meg.

    SvarSlet
  29. Hej Ulla,
    sender lige en varm og kærlig påsketanke. Håber I har haft mulighed for påskeægsøgningen og der er bedring i sigte,
    Glæder mig til at du vender tilbage til blogland igen,
    kh kirsten

    SvarSlet
  30. Kære Ulla,
    Vil bare sende en hilsen med håbet om, at du har fået det bedre og snart er på benene igen :-)
    Kh Stine.

    SvarSlet
  31. Hej Ulla!
    Begynder da snart for alvor at blive bekymret for dig/jer.. Håber i snart får det bedre, og at vi snart får et lille livstegn fra dig, når du er klar til det! :o)
    Sender ihvertfald ønsker afsted med god bedring!
    Mange (bekymrede) hilsener Julia

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.