torsdag den 21. januar 2010

Jeg vil gerne sige tak til.....

Nøøøj, hvor føler jeg mig beæret over at 6 af jer skønne kreabloggere har sendt en "Kreativ Blogger Award" i min retning. Tusind tak til Pi Andrea, Birthe, Maria, Helle, Mette og Mette
I fortjener alle at få én sendt retur!



Med awarden følger en opgave:

1. Link til den/de som har givet dig awarden.
2. Skriv 7 ting om dig selv.
3. Send awarden videre til 7 andre bloggere.

Her får I lidt sandheder om mig:

1. Som mor til to drenge drømmer jeg meget om en lille pige!

2. Jeg er et modstridende væsen, når det kommer til orden. Jeg er det vildeste rodehoved, men har en nærmest autistisk trang til at kategorisere, organisere, sortere og have styr på alt. Min bedre halvdel samt bedste veninder kalder mig af samme grund Monica (måske også fordi jeg er stædig, altid vil have ret og helst vil være den bedste til alt - så er det sagt :-)).

3. Jeg har nok lidt for meget testoteron i mig, og er egentlig ikke særlig feminin. Jeg har i hvert fald aldrig været kendt for at holde en ordentlig bøvs tilbage - tværtimod ;o)

4. På den anden side er jeg kvinde med stort K, når det kommer til følsomhed. Jeg tuder mindst 3 gange om ugen af et eller andet jeg læser, ser i fjernsynet, tænker på, får fortalt eller oplever. Jeg bliver meget nemt rørt til tårer og har stor sympati og hjælpetrang overfor de svage i vores verden.

5. Jeg er vokset op med en autistisk storebror, hvilket på godt og ondt har haft enorm betydning for den person, jeg er idag.

6. Før jeg fik børn var jeg en inkarneret backpacker og jeg drømmer om i fremtiden at rejse verden rundt med mand og børn.

7. Jeg elsker mad og er nok en smule snobbet med, hvad jeg putter i min mund. Jeg trives med mennesker, der sætter ligeså meget pris på god mad som jeg selv, og jeg har en stor aversion imod kræsenhed.

Disse 7 bloggere skal have en award med på vejen:

1. Rakel fordi du laver de mest inspirerende og kreative indlæg.

2: Lis fordi du altid lægger en humoristiske vinkel for dagen krydret med en god portion selvironi.

3. Kirsten fordi du har en skøn blog og et gennemsødt væsen.

4. Lisbeth fordi du laver de lækreste krearier og fordi din oprigtighed skinner ud af din blog.

5. Christina fordi du er modig og hudløs ærlig, og fordi du tit rører noget i mig.

6. Trine fordi du ligesom jeg er vild med 70'erne og fordi du er pisse dygtig på en symaskine.

7. Maria fordi du skriver så jeg nogen gange er ved at tisse i bukserne af grin. Du er humoristisk, ærlig, fandenivoldsk og lægger aldrig fingre imellem.

4 kommentarer:

  1. Hej Ulla - spændende at lære dig lidt bedre at kende og stort tillykke med alle priserne det er SÅ fortjent :-)

    Vil da bare lige fortælle dig, at min veninde er højgravid med familiens lillesøster hun har i forvejen en dreng på 5 år og en dreng på 2 år :-)

    Sååå det er bestemt ikke umuligt efter 2 drenge som nogle "kloge" hoveder ellers siger :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Tak for de søde ord!
    Nej, du kan tro jeg også sætter min lid til at nr. 3 (når det engang bliver aktuelt) bliver en pige....åh, ønske ønske.

    Jeg har også hørt at det med de høje chancer for samme køn er en skrøne, og at det altid vil være fifty/fifty, og det er da meget gode chancer, vil jeg mene :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Ih altså... tusinde tak Ulla..
    Det betyder meget for mig at få den fra netop dig, da du er en af de mest kreative og inspirerende dygtige damer herinde.! Jeg valgte selv at give mine videre til de som endnu ikke havde fået, men du havde fået den hvis ikke.. Sammen med Lis som også havde fået den.. :)

    Og så.. TUISINDE tak for alle de fine sager jeg har modtaget med posten idag.. Hvor ER jeg glad for det.. Jeg sender dit til dig mandag, så håber jeg at du synes det er ligeså fint.. ;)

    Og mht punkt nr 3..om dig selv, så kan jeg lige nøjagtigt genkende det fra mig selv..! Ikke at jeg sådan er ren mand, men en go bøvs går vi damer ikke af vejen for i min omgangs kreds.. HA HA..
    Herhjemme er det også manden der lytter til tøse musik og mig der hører Red Hot, Pearl jam, forskelligt hip hop og den slags.. (ja og også en masse andet, men altså du ved hvad jeg mener.... )

    hav en rigtigt go week..

    mange knus... :)

    SvarSlet
  4. Haha, hvor er det godt, Rakel! Godt at der er flere som mig, der godt kan være lidt mandlige af sind ;o)
    Jeg må dog indrømme, at jeg er lidt af en poptøs, når det kommer til musik. Ej, jeg har en ret bred smag, og har da også hørt meget Metallica og deslige i mine yngre dage, men mit hjerte banker for 80'er pop og blød rock så som A-ha, Depeche Mode og Bon Jovi :-)


    Hvor er jeg glad for at du blev glad for sagerne! Jeg glæder mig til at modtage de fine hæklerier fra dig. Super lækker byttehandel, vi lige fik lavet der :-)

    Rigtig god søndag til dig!

    Knus herfra.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.