torsdag den 14. januar 2010

Et syrum uden filter

Jeg kom lige idag til at tænke på, at jeg jo for længe siden, da jeg indrettede mit nye syrum, havde lovet at vise det frem herinde på bloggen.
Selvfølgelig skal jeg nok rydde det pænt op, og give jer nogle Bo Bedre billeder af rummet, men nu havde jeg lige modet til at vise jer hvordan her ,hånden på hjertet, oftest ser ud :-)
Hver gang jeg har ryddet op, siger jeg til mig selv, at NU skal jeg altså holde orden!
Hvordan f..... kan det være så svært bare at lægge det stof sammen og tilbage i reolen, når jeg har brugt det ?!?
Kreative mennesker roder - det plejer at være min undskyldning :-)

30 kommentarer:

  1. kreative mennesker roder :-)- det tror og mener jeg !

    SvarSlet
  2. Aaaah... Der ser DEJLIGT ud! Og lidt rod inspirerer jo faktisk også. Ikke? ;-)

    SvarSlet
  3. Wow, hvor har du da bare den mest fantastiske samling af stoffer! Jeg er vildt imponeret og noget jealoux...

    Dejlig at se dit kreative rod, sådan ser det også ud hos mig!!

    SvarSlet
  4. Så absolut, kreative mennesker rode, som om man kunne give sig fuldt ud når man står der med alle de geniale ideer og så lige lægge tingene sammen igen. Og når det er overstået, er man jo alt for træt til at rydde op ;)
    Kender det!

    SvarSlet
  5. Det passer ihvertfald meget godt på mig:-)
    Hvor er det bare et skønt syn det syrum. Mums.

    SvarSlet
  6. Wow! Jeg kan ikke sy, men blir så imponert over alle dere som kan... jeg vil også ha et rom fyllt av lekre stoffer! :)

    SvarSlet
  7. NØJ jeg gad godt ha dit syrum :-)
    Det var da hele togturen værd, at komme hjem til det, hva?
    (Og jeg griner stadig :-)))
    Kh Tina

    SvarSlet
  8. Og så ser det endda ikke særligt rodet ud????! Synes da stoffet ligger ret flot i bunker på hylden.. Jeg får ret meget lyst til at gå om bord i dem!! ;)
    Du kan lige sende din add til min mail, så pakker jeg en pakke til Tyskland.. :)

    SvarSlet
  9. Skønt kreativt rod. Skønne, skønne stoffer du har

    SvarSlet
  10. Du har ret, kreative mennesker roder. Og i øvrigt troede jeg at et syrum skulle være rodet?

    Dejlige stoffer :)

    SvarSlet
  11. Sådan et syrum gad jeg godt eje. Helt fantastisk, med plads til at lave kreativ rod.

    SvarSlet
  12. Sikken fryd for øjet - og hvis det der er rod, så er mit hjem ragnarok!!! At dømme fra ud fra kaosset herhjemme, må jeg være noget at det mest kreative, der eksisterer...

    kram

    SvarSlet
  13. For SATAN hvor er det fedt :) Ja undskyld jeg bander, men nøj hvor er jeg bare r.. misundelig :)

    SvarSlet
  14. Hold da op hvor er det sejt. Og du har jo masser af system på reolerne kan jeg se og hvis ikke der er rod i resten af rummet så er det jo ikke et sted der sker noget men bare sådan et udstillingsrum. Hurra for dig fordi du ikke først lagde det hele ind på de rette hylder og fjernede en masse af den krative energi fra rummet.

    SvarSlet
  15. Ved du hvad? Jeg synes overhovedet ikke det ser rodet ud. Det småtteri på gulvet er jo væk på 5 minutter. Det ser lyst, venligt, velstruktureret og vanvittigt inspirerende ud. Tillykke med dit skønne rum!
    Dog vil jeg da rigtig gerne se Bo Bedre-versionen når/hvis du en dag skulle komme dertil;-)

    SvarSlet
  16. Sådan er det bare - kreative mennesker roder !
    Men damn Ulla - jeg ville give min ene arm for at gå amok i dit værelse, sådan en lækkert fyldt reol - WAU !

    KH Maria

    SvarSlet
  17. Hvor ser det bare fantastisk dejligt, kreativt og inspirerende ud. Hvem der bare havde plads til såden et rum...Og hvilken stofsamling du har, helt vidunderlig!

    SvarSlet
  18. Det er da det sejeste syrum. Bare jeg engang kunne få sådan et. Tillykke med dit. Det må være fantastisk.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  19. Jammen sådan må et syværelse da bare se ud.
    Så ryddes der op engang imellem men når man skal mixe på kryds og tværs er det svært at holde styr på.
    Jeg nyder så efter en hektisk tid at rydde op og ligge alt tilbage på rette hylder, så er det lige som om man opdager tingene igen.
    Så bliver jeg så glad, ejjjj har jeg også sådan en ......
    Jeg er lige nu selv igang med den store oprydning, billeder kan ses på min blog.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  20. Det er et voldsomt fint stofflager du har!

    Jeg er enten ryddig til det maniske eller så er det fullt kaos. Skylder på kreativiteten, jeg :o)

    SvarSlet
  21. WAUW - det er alt jeg kan sige! hvor ser det lækkert ud, rod eller ej! Er dybt "mis" - oog må vist strax blive fast læser hos dig! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  22. Det må være fantastisk inspirerende å ha de hyllene så fulle av fine stoffer, selvsagt sortert etter farger, og kunne velge og vrake og tenke og prøve og feile og prøve på nytt, og la alt ligge der det landet, og tenke at man kan rydde senere, for nå vil jeg bruke inspirasjonen som kom til meg da jeg så at de stoffene var perfekte til akkurat det prosjektet jeg tenkte på, og nå må jeg avslutte denne lange tankerekken og gjøre noe annet....hihihi!

    SvarSlet
  23. Hej søde Ulla...

    Jeg griner stadig...over din helt utroligt sjove fortælling om, hvordan den lidt flippede mor skulle tage toget hjem med sine 2 drenge...For hvad kan der dog ikke ske...Og det gør der jo så selvfølgelig.....Du er fantastisk til at fortælle, - og måske var det hele i grunden mest synd for Bo..

    Måske sætter du snart nogle nye stoffer til salg???? Så skal jeg vide det...Gjorde en fantastisk handel sidst...
    Hvordan mon besøget hos den ældre dame du mødte på messen gik???Havde hun meget på lager, eller er det en af de dejlige ting du har gemt til bedre tider????

    Tak for altid super god underholdning..

    Kærligst Janet

    SvarSlet
  24. Nu begynder jeg da for alvor, at drømme om et syværelse. Gid jeg havde alle de skønne stoffer, og pladsen som du er ejer af!

    SvarSlet
  25. Sikken en samling af stoffer - bare det var mig. Drømmer om mit eget krea-værelse, men det har nok desværre lange udsigter (kræver der er nogen der flytter hjemmefra) :o) Kender kun alt for godt at man har de bedste intentioner om at holde orden (har jeg når mit klædeskab er ryddet op), men som oftest kommer der rod i det igen. Men noget rod er jo også lidt hyggeligt - og det synes jeg dit ser ud som. :o)

    SvarSlet
  26. 1000 tak for alle jeres rosende kommentarer.
    Jeg er da glad for, at I synes det ser lækkert og inspirerende ud trods rodet ;o)
    Men ja, det ER altså nemmere at være kreativ, når man kan se sit stof godt bredt ud!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  27. Ha, det er slet ikke rod, det der er nødvendigt når man arbejder, der er intet så kreativitetsdræbende som pinlig orden !
    Bemærk ordet pinlig, det er sigende !

    SvarSlet
  28. wowwww... helt utrolig.
    :) heldig er du!!!!

    SvarSlet
  29. hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der ihærdigt forsøger at holde orden i en syrum...uden held, men så længe man har overblikket i rodet går det alt sammen. Elsker din stil og ideer, der er masser af inspiration at hente på din blog.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.