torsdag den 21. januar 2010

Broderkærlighed

9 kommentarer:

  1. Åhhh smelter et moderhjerte!! Hvor er de bare skønne!!!

    SvarSlet
  2. Der er da ikke noget mere skønt end søskendekærlighed. For uanset hvor meget de kan skæntes, er samhørigheden og kærligheden der.
    Skønt billede.

    kh Gitte

    SvarSlet
  3. Tak skal I have begge to.
    Ja, billedet er taget den anden dag, hvor den store havde været hele dagen til børnefødselsdag, så der var stor gensynsglæde.
    Ellers plejer de sene eftermiddagstimer gerne at være der, hvor de er lidt trætte af og intolerante overfor hinanden :-)

    SvarSlet
  4. Hej Ulla
    Der er altså ikke noget mere fantastisk når ens børn elsker hinanden. Man bliver bare så glad og varm om hjertet.
    Og så skal I jo huske at takke jer selv for uden jeres kærlighed til dem og den måde I opdrager på bliver børn ikke bare sådan her.
    Så I har gjort det godt.
    Jeg har selv 2 drenge på tilsvarende alder som dine og jeg har det nøjagtigt lige som dig. Jeg kan næsten få helt tåre i øjene nogen gange jeg sidder og iagttager dem.
    kh Jeannet

    SvarSlet
  5. Sikke et dejligt billede..!! Det må da næsten være det bedste..:)
    Kh Anne - nu med blog..:)

    SvarSlet
  6. Hvor har du bare nogle smukke børn :-)

    SvarSlet
  7. Jeannet, tusind tak for de søde ord - den ros vil jeg da bare slubre i mig ;o)

    Anne, jamen der er simpelthen ikke noget bedre end at se sine børn elske hinanden!
    Super fin blog du har fået lavet - jeg meldte mig straks som fast læser :-)

    Mie, tusind tak. Jeg synes også de er ret så dejlige :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Åhh det er da nogle lækkerbasser :-)

    Det varmer at se når det bare klapper mellem de 3 krudtunger her i huset også.
    God dag til dig :-)

    Mette

    SvarSlet
  9. Skønne unger - det varmer ethvert moderhjerte.

    God weekend - Camilla

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.